Podziękowania i zapowiedzi.


Zniknęłam na kilka dni i myślałam, że blog podupadnie, takie niedoglądany, a tu niespodzianka. :-) Statystyki spadały, a wczoraj nagle skoczyły w górę! Przede wszystkim dzięki Czarodzielnicy, która poleciła blog u siebie. Dziękuję, Czarodzielnico!


W tym samym wpisie Czarodzielnica poleciła poradnik o hennie, o którym też miałam napisać, bo jest to prawdziwa kopalnia wiedzy. Jest nią także Blog Czarodzielnicy.

Poza tym napisała o rozjaśnianiu włosów kasją, które też planuję, bo mam ten sam problem, tylko bardziej zaawansowany: farbuję włosy henną dłużej i ściemniały mi jeszcze bardziej. Teraz mam tak ciemne, że jeśli nie pomaluję brwi i rzęs, wyglądam prawie jakbym ich nie miała. ;-) Z drugiej strony kusi mnie jednak henna z indygo i próba sprawdzenia, jaka byłaby ze mnie brunetka... ;-)

Planuję też posty o moich najczęściej stosowanych hennach - ELD (kiedyś) i jamili z Mazideł (od 3 lat), a także o wspomnianej już hennie z tureckiego marketu oraz o innych ziołach do włosów.

12 komentarzy:

  1. Czekam na więcej postów o hennach, nigdy nie używałam a chcę wypróbować...ale najpierw musze się trochę o nich dowiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Henny fajna sprawa, chociaż moim włosom już nie chcą służyć...

    OdpowiedzUsuń
  3. no amla gosci na moich wlosach juz od ok. 3 tygodni, ale powiem szczerze, ze nie bardzo widze ZNACZNA poprawe stanu wlosow. moze cos zle robie..., zle nakladam... no nic, wciaz z nia eksperymentuje. planuje tez kupic czysty olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w Amli zniechęciła parafina w składzie, a olej kokosowy bardzo lubię, a moje włosy wprost pochłaniają ;-) Właśnie się biorę za "kultową Vatikę"...

      Usuń
    2. mialam vatikę i tez na moje wlosy nie wplynela jakos znacząco :(
      a czy parafina w jakis sposob niszczy wlosy? pytam, bo w ogole się na tym nei znam :)

      Usuń
  4. świetny post, zapraszam do siebie
    bodyy-rockk.blogspot.co.uk
    może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam straszne zaległości, kilka dni nie miałam laptopa i wypadłam z rytmu

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecenie bloga mnie zupełnie nie dziwi, bo Twój blog jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fakt, Twój blog jest bardzo fajny :) szkoda, że dopiero dzisiaj tutaj trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem jak to możliwe, że nie trafiłam tu wcześniej. Już zapisuję się do stałych podglądaczy. Czeka mnie duużo czytania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Blog niedawno założyłam, ale wciąga mnie to blogowanie coraz bardziej!

      Usuń