Styl skandynawski po polsku

Bardzo lubię styl skandynawski we wnętrzach. Myślę, że świetnie się sprawdza w polskich mieszkaniach.

Benjamin Moore
Jasne kolory rozświetlają wnętrza i optycznie je powiększają. A takie efekty są pożądane w zdecydowanej większości polskich mieszań, na ogół niedużych i często niedoświetlonych, zwłaszcza zimą. Minimalizm i prostota form też pasują do niewielkich pomieszczeń.

Poniżej mały przegląd propozycji aranżacji wnętrz, utrzymanych w tym stylu, od firm działających w Polsce.
Podobają Wam się?

Dekoral

Dekoral

Dekoral
Franc Gardiner

Franc Gardiner

Franc Gardiner

(Zdjęcia: materiały prasowe firm Benjamin Moore, Dekoral i Franc Gardiner via NetPR.pl) 

27 komentarzy:

  1. Przyjemnie, chociaż ja osobiście mimo wszystko wolę ciemne i ciężkie kolory w pomieszczeniach(ciemne brązy, bordo itp), ale to już sprawa gustu, bo ten pierwszy obrazek bardzo ładny mi się wydaje, nawet mimo kompletnie nie mojej kolorystyki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemne kolory są piękne i eleganckie, ale małym i niedoświetlonym pomieszczeniom (jak te w większości polskich mieszkań) niestety nie służą...

      Usuń
  2. oj tak, bardzo mi sie podoba taki styl :) jak bede miala swoje mieszkanie, to wlasnie chcialabym, aby bylo ono takie jasne, ułozone, delikatne w swej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi sie podoba taki wystroj, lecz trzeba miec dosc duze mieszkanie, zeby to jakos wygladalo.. super komoda urzadzona na 1 fotce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie jasne kolory są świetne właśnie do małych pomieszczeń, gdzie ciemnymi barwami można osiągnąć "efekt ciasnej trumienki".

      Usuń
  4. Uwielbiam ten styl!!!! Idealnie w mój gust:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię jasne kolory we wnętrzach, nigdy nie rozumiałam (za strony praktycznej) malowania ścian na mocne i ciemne kolory. Pomieszczenie stawało się ciężkie, duszne i małe, poza tym na ciemnym strasznie widać kurz;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^^
      ciemne mebla dla mnie fajnie wyglądają w takich "rustykalnych" wnętrzach, gdzie są "pobielone" ściany i np. ciemnobrązowy drewniany kredens. Ale do tego trzeba dużych metraży.

      Usuń
  6. Ładny i czysty styl, ja jednak wolę nutkę ekstrawagancji, drewno, ciepłe kolory, kontrasty. Takie wnętrza są dla mnie cieplejsze i w takich mi dobrze żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ten styl ;) Uwielbiam białe meble ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię skandynawską architekturę, wystrój wnętrz już mniej. Wolę jednak ciepłe barwy, także jeśli chodzi o elementy drewniane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Architektura - też! A w skandynawskiej stylistyce ciepłe kolory i drewno też się mieszczą. :-)

      Usuń
  9. Całkiem przyjemne, ale nie do końca to mój styl. za chlodno nieco, dodałabym jakieś ozdoby, które ociepliłyby pomieszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat są tylko aranżacje, pokazujące możliwości. W "prawdziwych" mieszkaniach oczywiście jest miejsce na wszelkie dekoracje, pamiątki i inne takie rzeczy, pokazujące, że ktoś tam mieszka.

      Usuń
  10. dla mnie troche za zimne i mało przytulne te wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjemnie czułabym się w takim wnętrzu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się poszukać bardziej przytulnych, ale nadal "skandynawskich".

      Usuń
  12. tak są naprawdę fajne i ładne już widzę wymarzony salon i sypialnię na poddaszu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. styl skandynawski? no może ;P chyba tylko bogaci ludzie sie w to bawia ;) tak naprawde kazde mieszkanie jest urzadzone juz i te meble w kazdym domu sa standartowe;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego tylko bogaci? ;-)
      Urządzenie sobie "skandynawskiego" pokoju poprzez przemalowanie starych mebli nie jest drogie. :-) No i niektóre mieszkania dopiero teraz się urządza.

      Usuń