Nowe kolory Wibo


Chyba nigdy nie miałam żadnego kosmetyku tej firmy, ale widzę, że cieszy się ona powodzeniem na blogach, więc postanowiłam podzielić się z Wami informacją o nowościach.


Mają być dostępne od października (czyli może już są?) w drogeriach Rossmann. W nowej kolekcji postawiono na zdecydowane i błyszczące kolory, także w codziennym makijażu. Takie kolory mają nowe lakiery, cienie do powiek i pomadki do ust.

Glamour Nails to najnowsza limitowana kolekcja lakierów zawierająca 5 kolorów z lśniącymi drobinkami. Fashion Colors 2 to nazwa nowej kolekcji podwójnych cieni do powiek, zdobionych ornamentem w postaci kwiatowego stempla i wzbogaconym o wit. E. 



W sklepach znajdzie się także 8 modnych i klasycznych odcieni pomadek do ust.


Podobają Wam się? Które kolory najchętniej "przygarnęłybyście?

(Zdjęcia: materiały prasowe Wibo)

20 komentarzy:

  1. piękne kolory, aż trudno zdecydować się, który najładniejszy
    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę jeden ciekawy lakierek iże 3 pomadeczki...jutro lecę do rossa

    OdpowiedzUsuń
  3. Una, chyba nie będziesz zaskoczona kolejnym wyróżnieniem przyznanym Ci przeze mnie ;)

    Toteż z sympatii, jaką darzę Ciebie i Twoją twórczość, pragnę przekazać ten drobny prezencik:

    http://natural-perfects-secret.blogspot.com/2012/10/za-pasje-kreatywnosc-cierpliwosc-i-nie.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spanish Love... sama nazwa mi się podoba! :D Cień również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa pomadek Eliksir :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WIBO dobra firma :) ja dopiero zaczynam i liczę, że mnie odwiedzisz oraz ocenisz postępy bloga. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe jak lakiery na żywo będą wyglądać. chociaż trwałość lakierów Wibo jest u mnie tragiczna. :(

    cienie i pomadki nie dla mnie na szczęście. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się cienie :) Lakiery muszą poczekać do wiosny :(

    OdpowiedzUsuń
  9. 02 03 i 04 wszystkie są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te cienie, lubię niektóre kosmetyki Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szminki wpadają w oko, dużo stonowanych kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeśli już coś to pomadki :))
    kolorki bardzo przyjmne

    OdpowiedzUsuń
  13. napewno urzekły mnie lakiery i pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. całkiem ciekawa ta seria:) jak będę miała okazję to muszę się jej przyjrzeć..

    OdpowiedzUsuń
  15. lakiery sa fajne ale kiepsko z jakoscia

    OdpowiedzUsuń