Buty z H&M za 1299 czyli Anna Dello Russo projektuje

Zapytam wprost: kupiłybyście w H&M buty za 1299? A za 699?



To przecież sieciówka, która szyje w Bangladeszu. A jednak... Pastereczka pisze, że pod sklepami H&M podczas sprzedaży designerskich kolekcji ustawiają się gigantyczne kolejki. Pasjonaci mody chcą mieć stroje od projektantów kupione za niższe ceny.




Jednak, jak zauważyła Pastereczka, Anna Dello Russo nie jest projektantką. Zajmuje się dziennikarstwem modowym. Była naczelną włoskiego "Vogue", a  obecnie prowadzi to pismo w Japonii.


Mimo to znacznie bliżej jej do projektantek niż większości innych szefowych pism o modzie. Jest wśród nich takim barwnym ptakiem. ;-) Wystarczy obejrzeć jej zdjęcia, wpisując jej nazwisko w wyszukiwarkę grafiki.


Jej styl inspiruje odważne dziewczyny z fantazją, takie jak jedna z moich ulubionych blogerek modowych - Macademian Girl.


Sama też jest bloggerką i to taką "prawdziwą" - z blogiem na darmowym serwerze, nie specjalnie dla niej zrobionej stronie. ;-)

A to zdjęcia kolekcji Anny Dello Russo dla H&M.







(Zdjęcia kolekcji Anny Dello Russo: materiały prasowe H&M via FashionPR,
Zdjęcia Macademian Girl: Katarzyna Majgier)

19 komentarzy:

  1. Nie, muszę przyznać, że nie kupiłabym butów w H&M za taką cenę. W ogóle to raczej kupuję to co dla mnie ładne i wygodne niż modne. Moda ma 10% głosu u mnie w decyzji o zakupie czegoś:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo wszystko nie dałaby za buty 1299zł a nawet 699 ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja odpowiedź brzmi: nie, nie kupiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że przekierowuje na http://www.annadellorusso.com/?

      Usuń
    2. Ale stoi na Blogspocie. Mój też przekierowuje na unaweblog.pl a jest na Blogspocie ;-)

      Usuń
    3. To aż tak zaawansowana nie jestem... :)

      Usuń
  4. Absolutnie, nie podobają mi się wcale!

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja nie kupiłabym, chyba że byłyby to moje wymarzone lity od Jeffreya Campbella. Ta kolekcja nieudana - moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Macadamiam girl uwielbiaaam, jednak co do kolekcji Anny mam mieszane uczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mój style... Za złoto i za bogato...

    OdpowiedzUsuń
  8. no nigdy w zyciu bym nie dala za buty z hm tyle kasy, never!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Że nie mój styl to jedno, a drugie, nawet jakby mi się podobały to nie straciłabym tyle kasy na coś z h&m produkcji w Bangladeszu. Ciuszki tej firmy to opłaca się kupować chyba tylko w SH :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja ciekawa, jednak nie w moim stylu. A nawet, gdyby była w moim stylu, nie zapłaciłabym ponad tysiąc złotych za buty z tej prostej przyczyny, że mnie po prostu nie stać xD

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie cały HiM jest tandeta i przerost ceny do jakości. Kilka lat temu były to drogie i dobrej jakości ubrania, ale z czasem jakość poszła się paść. Może jeszcze kolekcje znanych projektantów trzymają jakość. Ale cena 699 za buty to dla mnie za dużo

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te rzeczy. Ogromnym minusem H&M jest marna jakość.
    Pozdrawiam,
    Sugar Rhyme.
    Znajdź mnie na : sugarhyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdybym miała full pieniędzy to może i bym kupiła za tyle buty, tylko nie w H&M. Nie przepadam za tym sklepem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tam, jest kilka rzeczy, które mi się podobają :) Ale bez przesady, można znaleźć podobne rzeczy o wiele tańsze, a ja nie mam ciśnienia na metkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też nie kupiłabym butów za tyle :), ale ten czepiec i walizka sa boskie :)

    OdpowiedzUsuń