Strój sportowy

Kupujecie ładne i estetyczne stroje, czy ćwiczycie w czym popadnie? Czy zakup nowego stroju sportowego motywuje Was do ćwiczenia?


Przyznaję, że nie mam specjalnie w tym celu kupowanych eleganckich strojów sportowych. Mam poczucie, że sportowe rzeczy, używane zgodnie z przeznaczeniem głównie się brudzą i niszczą, więc mogą wyglądać niemal dowolnie. ;-) Byle tylko były wygodne!

Niemal dowolnie, bo te wygodne rzeczy jednak powinny wyglądać w miarę estetycznie. ;-)

Nie należę jednak do osób, która przygodę z nową forma sportu zaczyna od zakupu stroju. Muszę wiedzieć, czy w ogóle to mi się spodoba zanim zainwestuję w sprzęt czy ubrania, z którymi potem nie będzie co zrobić.






(Zdjęcia: materiały prasowe Adidas via FashionPR)

19 komentarzy:

  1. ja należę do osób, które lubią ćwiczyć w fajnym stroju, bo akurat moje są i ładne i wygodne, że o komforcie nie wspomnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ćwiczyć w ładnym stroju. Rozciągnięty dres czy stara koszulka demotywują mnie do wysiłku. Ćwicząc lubię czuć się atrakcyjna, sama dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie nic nie motywuje, co stwierdzam z przykrością, ale formę jeszcze jako taką mam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię sportowe rzeczy. Szczególnie, gdy spędzam cały czas w domu. I oczywiście do ćwiczeń lub na nordic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. warto na początek zainwestować w dobre buty ze średniego przedziału cenowego:P oraz chociaż jedną koszulkę typowo do uprawiania danego sportu:) ja biegam w getrach, dresach itd, koszulki różne, jednak te specjalistyczne są o niebo lepsze, no i buty - odkąd kupiłam porządne komfort jest niesamowity :)

    mam też bluzę na polarze, chroniąca od wiatru ideał i na rower i do biegania, ale tam na pierwszym zdjęciu ta kamizelka z adidasa to bardzo dobre rozwiązanie na okres jesień - wczesna wiosna;) do nałożenia na bluzę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. coś w czym czuję się dobrze zawsze mnie motywuje, zbliza się zima więc bieganie odstawię , zostanie mi tylko w-f ale na wiosnę pewnie będę się rozglądać za jakimś fajnym strojem ;D
    pozdrawiam, wpadnij do mnie ;)
    justallme-amy.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie generalnie w szafie prawie same sportowe rzeczy :)
    Lubię luz i wygodę. A jeżeli wybieram dres to przede wszystkim zwracam uwagę na rodzaj tkaniny, buty muszą mieć skórzaną wkładkę i najlepiej jak są ze skóry- reszta jak firma nie ma znaczenia.

    Musi być wygodnie :) bo cóż z tego, że będzie cudownie i kolorowo jak do ...no ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię wygodę i zwracam uwagę na rodzaj tkaniny, to ważniejsze niż marka. No i, jak napisałam, wygodne buty to podstawa. I to nie tylko do ćwiczeń u mnie. ;-)

      Usuń
  8. ja z biegiem czasu kiedy trenuje, uważam ze specjalne ciuchy bardzo pomagają. Są wygodne, nie krepują ruchów, pomagają przy poceniu się i warto mieć chociaż jedne typowe dresy bądź buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie kupuje specjalnych ciuchow do uprawiania sportu. ubieram wygodne i cieple dresy, wazne sa tylko buty- chociaz to zalezy od tego co cwiczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakbym ćwiczyła:P to raczej zwracałabym uwagę na strój :]

    OdpowiedzUsuń
  11. mój temat :)
    w stroju ważne jest, żeby czuć się w nim fajnie :)
    jeśli trenuję w gronie starych koleżanek - mogę mieć na sobie stare dresy, ale jeśli pojawi się facet, miło mieć na sobie strój podkreślający figurę :)
    bardzo ważny jest dobór materiału do rodzaju aktywności!
    jeśli trenuje się w pomieszczeniu zamkniętym - może to być bawełna, czyli np stary podkoszulek; jeśli na zewnątrz - oddychające materiały, bielizna termoaktywna.
    największą uwagę zwracam na buty, mam specjalne treningowe sneakery, żeby nie odbić sobie stóp ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. masz rację, na początku trzeba zobaczyc czy w ogóle dany sport nam się podoba, nie ma sensu kupowac super drogich ciuchów, gadżetów, kiedy za 2-3 tygodnie rzucimy tym w kąt i mamy kłopot z motywacją ;) bo jeśli wyłącznie ciuch ma motywowac do sportu, to faktycznie coś jest nie tak ;) ale kiedy już trenujemy, to już warto kupic dobre ciuchy - przede wszystkim ze względu na znacznie większy komfort treningu. Jest wielka różnica między bieganiem np. w polarowej bluzie i bawełnianych grubych spodniach, a oddychających lekkich biegowych ciuchach... a większy komfort podczas treningu na pewno ma znaczenie tak dla poczatkujących jak zaawansowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę. I zawsze może się okazać, że to nawet nie kłopoty z motywacją, ale po prostu forma sportu nie jest dla nas. Wydaje się fajna, póki ktoś z zachwytem opowiada, patrzymy na ćwiczących, a kiedy sami zaczynamy... może być różnie... A wtedy cały ten sprzęt zostaje zupełnie bez sensu...

      Usuń
  13. Buty to podstawa - bo całe życie spędza się albo w nich, albo w łóżku (materac też powinien być zatem odpowiedni, ale to nie w temacie notki :P ).

    OdpowiedzUsuń
  14. Enjoyed this post thoroughly. Thanks for sharing!

    I'm hosting a $100 Lulus.com gift card giveaway on the blog. Hope you can enter!

    goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of an LA fashion lawyer living life in the fab lane

    OdpowiedzUsuń
  15. Urszula Adamska23 stycznia 2019 18:53

    W przypadku strojów sportowych to trzeba powiedzieć, że jest ich wiele rodzajów. Mimo wszystko moim zdaniem najbardziej trzeba zwrócić uwagę na buty sportowe https://butymodne.pl/sportowe-damskie-c257903.html gdyż to od nich najwięcej zależy przy ćwiczeniach.

    OdpowiedzUsuń