Swatches: Catrice i Essence

Wszyscy mają swatche Essence i Catrice, więc nie będę się wyłamywać. ;-) Wiem, że to nie są nowości, a wprost przeciwnie, ale sprawdzam, jak mi wyjdzie ze "swatchowaniem". Lubicie zdjęcia tego rodzaju?



Zaglądając na Wasze blogi poznałam trochę sklepów i producentów, którymi wcześniej zupełnie się nie interesowałam. Myślę, że blogi "urodowe" stanowią prawdziwą potęgę marketingową. Reklamy w gazetach czy na billboardach są dla mnie "szumem w tle", który się ignoruje. Blogi powoli robią ze mnie zakupoholiczkę.

Do firm, na które wszędzie się natykałam należą Essence i Catrice. Miałam kilka lakierów Esscence, zwykle kupionych spontanicznie podczas innych zakupów, ale nie zwracałam uwagi na edycje limitowane, ciekawe opakowania, itp.

Ciekawa oprawa tych kosmetyków zwróciła moją uwagę dopiero na blogach. Zapamiętałam np. opakowania kolekcji Revoltaire, przypominające stare, srebrne papierośnice albo tabakiery.


Kilka dni temu, przechodząc obok standu z wyprzedawanymi produktami w jednej z drogerii zauważyłam, że są tam widziane wcześniej na blogach produkty Essence i Catrice. Od razu zaczęłam im się przyglądać, a kiedy zobaczyłam tę "papierośnicę", w dodatku wypełnioną cieniami w kolorach, jakie lubię, od razu ją "złapałam". No, może nie od razu, musiałam znaleźć "niezmacaną", szkoda, że te firmy nie foliują kosmetyków...  ;-/


W sklepie mój egzemplarz wydał mi się "nienaruszony", jednak z bliska zobaczyłam, że z niego też ktoś sobie robił tester. Trudno, usunę górną warstwę cieni.


Opakowanie choć wygląda na metalowe, jest z "niespecjalnego" materiału (chyba jakiś plastik), ale "robi dobre wrażenie". Zawsze jest ciekawsze niż zwykły plastik. ;-)

Zawiera lusterko, aplikator z pędzelkiem (mniej niż średniej jakości) oraz cienie są w trzech kolorach - perłowe jasnoszary, zielony i brudny średni brąz oraz ciemniejszy  szarobrązowy eyeliner.



Do cieni i ich opakowania pasował szary lakier z drobinkami Essence. Nie oparłam mu się. ;-)


25 komentarzy:

  1. Łał, świetna 'papierośnica'. Przyznaję, że jej nie zauważyłam w sklepach. Muszę się rozglądnąć, bo lubię taki wygląd kosmetyków :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była na wyprzedaży, więc może ją być trudno jeszcze znaleźć...

      Usuń
    2. Pewnie tak, ale spróbuję. Mam niedaleko taką małą mieścinę i wiele rzeczy tam się potrafi uchować i czekać na mnie:)) więc jest szansa. :)

      Usuń
  2. Ale cudne to opakowanie, niestety nie zauważyłam jej w sklepach, muszę się rozejrzeć następnym razem, ale skoro piszesz, ze była wyprzedawana, to pewnie się spóźniłam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Cienie prezentują się ciekawie, ale za to lakier jaki cudny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo przypadła mi do gustu ta paletka ♥♥ fantastyczne kolorki ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cienie maja piękne odcienie- lakie również :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam tą paletkę jak byłam w Naturze, niestety kolory nie przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  7. paletka ma piekne opakowanie, szkoda, ze koloru nie w moim stylu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne puzderko :) dla samego opakowania bym kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zakupy. Ja niestety nigdy nie miałam okazji używać cieni z catrice, ale chyba w najbliższym czasie się to zmieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zaintrygował mnie kolor lakieru - bardzo fajny :))

    dziekuje :)
    www.badratt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowanie i mnie pewnie by skusiło, producenci wiedzą co robią wypuszczając takie limitowane serie:)a zielony kolorek cienia jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudełeczko kusi, ale nie kolory, sama wybieram nieco inne. Ale nie znam marki i powiem, że jeszcze nie zwróciła mojej uwagi...

    OdpowiedzUsuń
  13. opakowanie ciekawe, ładny kolor lakieru

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz zaparcie ;) Mnie się samej kosmetyków robić już nie chcę, wystarczy że sama muszę ich używać i nich mnie nimi nie mazia :P

    Lskier na tak, jednak paletka nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię robić kosmetyki. Relaksuje mnie to i odpręża. ;-)

      Usuń
  15. Nawet bym nie pomyślała że to Cartice :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakier ma piękny kolor;-) Paletka świetne opakowanie;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne opakowanie cieni. Przyznam szczerze, że nigdy nie miałam nic tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jej świetne opakowanie cieni wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne cienie i jeszcze fajniejsze opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolory cieni nie moje, ale lakier śliczny :)

    OdpowiedzUsuń