Przy świątecznym stole

Na świątecznym stole nie może zabraknąć tradycyjnych dań, ale w ciekawej oprawie jeszcze zyskują one na wartości. Macie jakieś ciekawe pomysły na to jak nie tylko smacznie, ale też estetycznie podać do stołu?


Wiele pomysłów czasem bardzo oryginalnych znajdziecie np. w Pinspire, czy Pinterest , a ja na razie pokażę Wam jeszcze trochę inspirujących zdjęć od Ikei.











(Zdjęcia: materiały prasowe IKEA,
na zdjęciach" oświetlenie i dekoracje STRÄLA, taca BÄRBAR, świeczniki NÄSVIS, pucharki FÖRTJUST i CYLINDER, talerz ARV, dekoracje JULMYS)

27 komentarzy:

  1. mmm ile czekolady i innych dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle klimatyczne te zdjęcia
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się kiedyś taki pięknie udekorowany stół..super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się zawsze marzy taki piękny, stylowy stół, ale nie, babcia zawsze musi coś napaćkać! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę mieć stół! Nie jakaś tam ława czy blacik, ale właśnie stół!

      Usuń
  5. Witam i dziękuję za wizytę na moim blogu - oczywiście zapraszam częściej :)
    Porozglądałam się trochę po blogu i bardzo mi się tu podoba. Będę zaglądać.
    A dekoracje świąteczne (i nie tylko świąteczne) kocham miłością wielką !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne inspiracje!!!! Świeczniki cudowne!!!!
    Ja jeszcze nie szykuję stołu, zawsze wigilię spędzamy poza domem, ale patrząc na te zdjęcia miałabym ochotę Święta przygotować u siebie i wyczarować tak cudne nakrycie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo - święta zawsze poza domem, ale chciałabym zrobić u siebie czasem...

      Usuń
  7. Uwielbiam IKEOWE inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o jejku uwielbiam ten czas, strojenie domu, później stołu - cudowne, a teraz jeszcze w tak prosty sposób można pięknie udekorować to wszystko :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te zdjęcia. W moim domu jest zawsze jakas ozdobna po środku i świeczka ale bez większych zdobień. Jak będę miała swoja rodzinę chciałabym zeby wigilia była czymś wyjątkowym również w dekoracji na stole

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze ciekawe inspiracje:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale to wszystko wygląda magicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, u Ciebie zawsze znajdę jakieś rewelacyjne inspiracje! Jak Ty to robisz?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po takich smakowitych inspiracjach to tylko do Ikei :)
    podejrzewam, że na stole będzie tyle smakowitości, że miejsce na lampion tylko znajdę :)i może dwie ośnieżone świeczuszki w kształcie gwiazd też się zmieszczą,
    chcę też każdemu z gości obok talerzyka położyć mini snopeczek sianka przewiązany białą wstążeczką :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czasem jest ten problem, że na zastawionym stole już nie ma miejsca na dekoracje.

      Usuń
  15. Uważam, że dekoracja stołu w święta jest ważna :) O ile Ikea często ma fajne pomysły i ciekawe propozycje,tak w tym roku mnie nie zachwyciła, jedynie co to świece są piękne i drugi półmisek także mi przypadł do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie! Chciała bym żeby mój stół wigilijny tek wyglądał! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne te naczynia w płatki śniegu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejciu jakie ładne rzeczy na przyszły rok będę musiała takich poszukać!
      obserwujemy?? :>> http://flowerrrpowerrr.blogspot.com/

      Usuń