Magazyn "Heart Home" i słów parę o wnętrzach

Dziś w Poniedziałkowym Przeglądzie Pracy dostępnej online pokaże Wam zimowy numer kolejnego magazynu "Heart Home".


To brytyjski magazyn poświęconym wzornictwu i urządzaniu wnętrz. Nie dajcie się zwieść nazwie! Ja też widząc nazwę z tym serduszkiem w logo spodziewałam się czegoś w stylu
shabby chic: koronek, falbanek i serduszek!  ;-)

Tymczasem znalazłam niesamowicie różnorodne inspiracje, będące mieszankami stylów, czasem na pograniczu kiczu a czasem będące radosną zabawą nim. Nawet te eleganckie wnętrza są tu urządzone z polotem i przymrużeniem oka.

Niedawno oglądałam eleganckie wnętrza zaprojektowanych przez specjalistów mieszkań dobrze zarabiających warszawiaków i lekko zwątpiłam: nie wiem, jak ci ludzie rozpoznają, które mieszkanie jest ich... Mnie kojarzyły się one z eleganckim, ale kompletnie pozbawionym fantazji i indywidualizmu apartamentem hotelowym. 

Tak bezosobowych wnętrz nie widziałam jak żyję... Szkoda, że ludzie wydają tyle pieniędzy na coś tak nudnego, ale im się to podoba, bo przecież tyle za to zapłacili...

Polecam ten magazyn, a także wiele innych, które tu pokazałam, tym, którzy lubią wnętrza, w których od razu widać, że są zamieszkane przez nieprzeciętnych ludzi z polotem. ;-)







34 komentarze:

  1. Jaka cudowna patchworkowa kanapa! Chciałabym się kiedyś na taką odważyć.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też urzekła. W białym wnętrzu moich marzeń rzucałaby się w oczy... :-)

      Usuń
  2. Wszystko zależy od tego kto co lubi i w jakim wnętrzu dobrze się czuje. Są ludzie którzy uwielbiają minimalizm i prostotę i wnętrza jak te na zdjęciach będę dla nich chaosem, np. dla mnie tam się dzieje za dużo. Jako zdjęcie/kadr, ok, ale wiem, że mieszkając w takim wnętrzu czułabym się źle. Nie zmienia to faktu, że są bardzo ciekawą inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych bezosobowych mieszkaniach to nie był minimalizm: była kompletna bezosobowość. W najbardziej minimalistycznym wnętrzu może być widać, kto tam mieszka i co lubi. Tam nawet książki to były wyeksponowane kolekcje z gazet pasujące do biblioteczki, obrazy, dodatki - aktualnie modne. I drogie! Wszystko musiało wyglądać drogo i "trendy", a że przy tym nieciekawie - trudno. ;-)

      Komunikat brzmiał: stać mnie na to wszystko i na projektanta wnętrze. I to była cała informacja o mieszkańcach...

      Usuń
  3. ostatnia kanapa jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam jest artykuł o tych kanapach i w ogóle patchworkach. :-)

      Usuń
  4. U nas to czasem jak na przedostatnim zdjęciu - pełno kolorów, bibelotów, poduch... A nieraz zbieram wszystko, chowam do szuflad i cieszę się błogim minimalizmem. Mój Mąż czasem nie może się odnaleźć, a słowa: "Znowu coś poprzestawiałaś?" są u nas na porządku dziennym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też, choć właśnie na małej przestrzeni i tak wszystkiego jest jakby za dużo. :-)

      Usuń
  5. Mnie marzy sie juz od lat taki bujany fotel, jak z przedostatniego zdjecia. Moja ciotka taki miala i powiedzialam sobie, ze w doroslym zyciu bede taki miec. Lampe z tego samego zdjecia, widzialabym u siebie w sypialni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez od dziecka marzyłam o takim fotelu. Niestety - nadal pozostaje on w sferze marzeń... :-)

      Usuń
  6. Ogromnie mi się podoba taki eklektyzm ze sporą dawką klasyki:) a propos projektowania wnętrz, znajomi wynajęli panią "artystkę", która gustownie walnęła im wszystko na trendy stalowy kolor, wieje deprechą od drzwi, nie wiem jak ma się do tego fakt, ze mają małe dzieci. Ja bym nie chciała wychowywać się w takim wnętrzu, tylko czekać aż maluchy staną się Emo;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą też w ramach buntu stać się kolorowymi hipisami ;-)))

      Mnie teraz rozbroiła historia o ludziach, którzy wynajęli projektantkę, która im urządziła designerskie wnętrze i oni się w nim okropnie czują, ale jest takie designerskie. nikt takiego nie ma! ;-)

      Usuń
  7. Mnie bardzo podobają się wnętrza w stylu industrialnym, eklektycznym, vintage czy glamour. Śliczne są też wnętrza w stylu angielskim, ale... Nie chciałabym takiego wystroju we własnym domu. Nie mam czasu na cotygodniowe ścieranie kurzu z multum bibelotów, omijanie odkurzaczem mnóstwa małych mebelków itd... Poza tym mój chłopak ma alergię na wszystko i trzeba zmniejszyć liczbę roztoczy. :) Zatem minimalizm to jest to. Ale magazyn - super.

    A można wiedzieć dlaczego tak wygląda u Ciebie czas, kiedy większość osób świętuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba można poszaleć w tych stylach bez tabunu bibelotów...

      W czasie świąt odwiedzam wiele osób w różnych częściach kraju. Dlatego zawsze mnie to wykańcza...

      Usuń
  8. łóżko w sypialni z jajem:) ale obawiam się, że szybko by mi się taki kolor znudził, stawiam na klasyczne kolory bazowe a szaleństwo dodatkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^Jak się znudzi, to pewnie można przemalować. :-)
      Mnie się spodobało, ze tak urządzono stary dom i wygląda on ciekawie i fajnie. U nas ciągle panuje przekonanie, że w starych domach trzeba mieć zabytkowe meble, itp.

      Usuń
  9. Śliczny jest ten biały pokoik :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Pooglądać lubię, ale nie chciałabym tak mieszkać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Koza" ze skrzynką na drewno, to jest TO. Moje TO. A poza tym, co kto lubi, choć masz rację we wnętrzu jakaś osobowośc musi być, inaczej nie wiadomo nic o włascicielach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zaczynam marzyć o takiej, choć mieszkam w bloku, bo zimno i trochę bym dogrzała. ;-)

      Usuń
  12. Patrzę na zdjęcia, po czym spoglądam na mój pokój. Ponownie mój wzrok analizuje zdjęcia i na pokój. Chyba czas na jakieś zmiany ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kanapa jest genialna na ostatnim zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądząc po komentarzach, ta patchworkowa kanapa wygrywa. :-)

      Usuń
  14. Uwielbiam takie kolorowe dodatki :) a drugie wnętrze jest wg mnie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bo w urzadzaniu wnetrz najwazniejsze jest to zeby mieszkanie mialo charakter, dusze...! a nie bylo perfekcyjne jak z ksiazki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Mieszkanie powinno pasować do mieszkańców, nie do trendów, itp. :-)

      Usuń
  16. Wszystko jest kwestią gustu ;) każdy powinien urządzać mieszkanie według własnego uznania a nie wpasowywać się w jakieś wzorce, czy aktualną modę.

    OdpowiedzUsuń