Pakowanie prezentów z Ikea

Nadchodzą Mikołajki i zaczęłam myśleć o przygotowywaniu prezentów.

IKEA: pakowanie prezentów

Bardzo lubię pakować prezenty i z żalem przyznaję, że ostatnio zaniedbuję to zajęcie... To się musi zmienić! ;-)

Pamiętam, jakie cuda wymyślaliśmy z przyjaciółmi w czasach, gdy byliśmy nastolatkami. Ile czasu i pracy wkładało się czasem w to, żeby zapakować jeden drobiazg... ;-)

W świątecznej kolekcji Ikea znalazły się papiery, pudełka i inne materiały do pakowania prezentów. Tak, jak w pozostałych częściach tej kolekcji, część utrzymana jest w tradycyjnych, świątecznych kolorach: czerwonym, zielonym i białym, a część w delikatnych szarościach i bieli.

Które kolory bardziej Wam się podobają?


IKEA: pakowanie prezentów

IKEA: gift wrapping ideas



IKEA: Christmas ideas

IKEA: gift wrapping ideas

IKEA: gift wrapping ideas

IKEA: gift wrapping ideas

(Zdjęcia: materiały prasowe IKEA)

61 komentarzy:

  1. Uwielbiam pięknie zapakowane prezenty!
    Opakowania w czerwonej kolorystyce podobają mi się chyba najbardziej - najlepiej oddają urok świąt :) te srebrne są takie eleganckie i... zimne :D

    / w moim odczuciu oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też lubię ładnie i pomysłowo zapakowane.

      Usuń
  2. Pakowanie prezentów zawsze sprawia mi najwięcej frajdy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szara eminencja :D Kocham szary w każdym wydaniu:) 4 zdjęcie, pudełko w kropeczki z napisem Merry Christmas <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty zawsze pakuję sama, mimo że nei mam specjalnych zdolności ;) Liczy się zabawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie czerwone, jak dla mnie od razu widać, że świąteczne :-) Opakowanie jest ważniejsze niż sam prezent! Widać po nim, czy zależy nam na tej osobie, czy wydaliśmy tylko kasę na jakiś prezent, żeby mieć z głowy :-) ja właśnie dziś kupiłam papier do pakowania prezentów. Ciekawe czy coś mi z tego wyjdzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie to wszystko jest piękne:)!torebka z choinką podbiła moje serce;))!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne inspiracje, aż szkoda odpakować:) Ja również planuję wpis na ten temat, już wkrótce się ukaże:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak czasem mam, że szkoda mi odpakować... ;-)

      Usuń
  8. uwielbiam pakowanie prezentów! i rozpakowywanie też ;d
    chociaż czasami są tak ładnie zapakowane, że aż szkoda rozrywać papier i otwierać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Obie te czynności są przyjemne! ;-D

      Usuń
  9. Uwielbiam takie ładnie zapakowane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great pics!
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. W czwartek wybieram się do poznańskiej IKEI tramwajem (matko, żebym się tylko nie zgubiła!) i już nie mogę się doczekać, kiedy będę wybierać ten papierki, wstążeczki, dodatki i inne cudeńka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znalazłam parę fajnych pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja Teściowa jest mistrzynią w pakowaniu prezentów :)
    Tworzy cuda!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam pakować prezenty, chociaż kiedyś to była dla mnie udręka :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam szaro białe pakowanie:) w ogóle uwielbiam prezenty zapakowane w kartony,pudełka,nie znoszę prezentów zapakowanych w torebki:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie, ale sama najczęściej tak pakuję ;/

      Usuń
  16. Dzisiaj zapakowałam pierwszy prezent dla siostrzeńca - z godzina mi na tym zeszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O jaaaaaa! Uwielbiam pakowanie prezentów, uwielbiam różnego typu robótki ręczne, więc chyba muszę się wybrać do Ikei i zaopatrzyć w te piękne papiery i taśmy *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam pakowanie prezentów;)
    szkoda,że w dzisiejszych czasach najczęściej wrzuca się prezent do gotowej torebki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda... Choć, jak wspomniałam, sama też tak robię...

      Usuń
  19. tak pięknie opakowane prezenty cieszą podwójnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Какие красивые подарочные упаковки!!! Мне кажется, в красных тонах - более празднично:-) Больше напоминает детство, радость праздника!:-)

    xxx
    Таня

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. sama nie wiem co jest dla mnie "naj" !
    podobaja mis ie proste opakowania z jakims pieknym akcentem, ale tez mocno zdobione papiery zdobywaja moje serducho...

    a klasyka czyli kartonik przewiazany wstazka to juz w ogole fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy, jak wygląda całość... :-D

      Usuń
  22. Szarości i biele <3 aczkolwiek bardziej świątecznie czułabym się pośród prezentów z pierwszych zdjęć.
    Dla mnie pakowanie prezentów to niesamowita frajda, chyba nawet większa od zakupów i rozpakowywania. Mogę wtedy wyżyć się twórczo, zaszaleć, ciąć, kleić, składać. Ahhh, nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne inspiracje - podobają mi się te w odcieniach szarości.

    OdpowiedzUsuń
  24. jak pięknie zapakowane prezenty!
    ja przeważnie kupuję torebki, w które pakuje prezenty;rzadko kiedy pakuje je w papier świąteczny:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pakowanie prezentów, to bardzo przyjemne zajęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham robić pudełka na prezenty, chociaż ostatnio coraz częściej kupuję z braku czasu... Takie kolorowe taśmy - super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta pierwsza opcja podoba mi się najbardziej, ale jak zobaczyłam ostatnią - bomba! Troszku śmieszno, troszku straszno - w moim stylu! Od dziś tylko tak będę pakować prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też rozbroiła ta ostatnia propozycja!

      Usuń
  28. Mnie podobają się absolutnie wszystkie :) Uwielbiam pakować prezenty. Moja mama zawsze się śmieje, żebym po prostu coś wrzuciła do torebki ozdobnej, a ja muszę dodać coś od siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam pakować prezenty :]

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie wyglądają bardzo gustownie a czerwone kropeczki i paski są po prostu słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ostatnio je oglądałam i fajne mają te pudełeczka, papiery, torebki. ja tradycyjnie stawiam na czerwień więc pewnie się zaopatrzę w któreś z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  32. to pierwsze zdjęcie jest najlepsze- papier nie jest jakiś szczególnie ozdobny, ale każdy z prezentów zapakowany z pomysłem, te wstążeczki, dodatki.
    Ja zawsze również staram się ładnie zapakować prezent,nale trochę się zniechęciłam, odkąd zobaczyłam prezenty u teściowej- pakowane w zwykłe foliowe torebki, albo co gorsze reklamówki z logami np. lidla :(
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to się zdarza... czasem po prostu "z braku laku" wrzuca się prezenty w takie "zrecyclingowane" reklamówki...

      Usuń
  33. Te prezenty są takie ładne, że szkoda je rozpakowywać :) Chyba miałabym wyrzuty sumienia.
    Wszystkie kolory mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam starannie zapakowane prezenty- zawsze przywiązuję do tego dużą wagę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Czerwień jest dla mnie najbardziej świąteczna:) Piękne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  36. prześlicznie zapakowane prezenty! Najbardziej podobają mi sie te srebrzyste i tasmy klejace! koniecznie musze sie wybrac do ikei

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że nie sprawiłam sobie takiej taśmy w kropeczki!

      Usuń
  37. uwielbiam pakować prezenty i uwielbiam ikea, propozycje są świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Czerwono- białe są najładniejsze,ale i tak bardziej mi się podobają pudełka i ozdoby z empiku :D Obydwie firmy zawsze mają duży wybór, co do opakowań (niestety często opakowanie jest droższe od prezentu :P)

    OdpowiedzUsuń
  39. te pierwsze super!!!!!!!!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń