Ikea - kolekcja świąteczna (dużo zdjęć)

W świątecznej kolekcji Ikea znajdą coś dla siebie i zwolennicy tradycyjnych świątecznych kolorów, i minimaliści, otaczający się stonowanymi barwami.


Tym pierwszym spodobają się czerwone wzory i "pierniczkowe" motywy, tym drugim - delikatne ornamenty w szaro-białej tonacji. Ja nie oparłam się talerzom w nuty i papierom do pakowania.












(Zdjęcia: materiały prasowe IKEA, na zdjęciach produkty z serii DRÖMMAR, GODTA, JULKUL, JULMYS, SKACK i TRIPP)

54 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. :-)
      Ale niektóre pomysły można wykorzystać jako inspiracje.

      Usuń
  2. patera! na wishliście, koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba. W ogóle patera to dobry patent, gdy ma się mało miejsca na stole.

      Usuń
  3. Te talerze w nuty już ostatnio wypatrzyłam, myślę, że wraz z papilotkami na muffiny będą moim najbliższym zakupem w Ikea, dzięki za przypomnienie. Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam taki talerzyk - wkrótce pewnie pokażę jakąs potrawę na nim.

      Usuń
  4. cudowności proponuje w tym, roku ikea :) tylko szkoda, że mam do niej daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ta nutkowa seria mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MNie też najbardziej przypadła do gustu. Kupiłam tez papiery do pakowania z nutkami.

      Usuń
  6. Kolekcja biało srebrna jest cudna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się własnie też podoba. Taka spokojna, stonowana, a przy tym estetyczna.

      Usuń
  7. taka patera by mi się przydała :D a i "nutkowa" kolekcja fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pudełeczka z piernikami mnie urzekły ;) chyba wiem, co jutro robię. Kierunek Ikea ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. A co stoi na przeszkodzie, abyś i Ty dołączyła? Chętnie bym Ciebie widziała wśród nas, tym bardziej, że myślałam o Tobie jako specjalistce od wystroju wnętrz w trendach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się jeszcze boję zobowiązywać do współpracy, bo sama nie wiem, czy nie zabraknie mi czasu na blog, czy coś. Na razie ciągle nie mogę ochłonąć z wrażenia, że ktoś tu wchodzi... ;-)

      Usuń
  10. Kupiłabym, wszystko gdybym mogła *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Najchętniej wykupiłabym wszystko, ale najbardziej podobają mi się nutki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, zwłaszcza te szarości

    OdpowiedzUsuń
  13. az mi sie zachcialo piec muffin, turlac trufli i zajadac ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tutaj po to , aby życzyć Ci wesołych Świąt ! : )))) Buziaki .

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam metalowe puszki na ciastka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam do nich słabość. A zwłaszcza do tych na herbatę.

      Usuń
  16. najcudowniejsza ikea, zawsze swietne rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne są ♥ ale ja mam do tego sklepu strasznie daleko i szczerze mówiąc nigdy w nim nie byłam ;( ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bywam raz na rok? Niby jest w moim mieście, ale na strasznych peryferiach...

      Usuń
  18. Dzisiaj jadę właśnie do Ikei po papiery i akcesoria do pakowania prezentów. Nigdzie nie ma tak ładnych jak tam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te papilotki na muffiny są genialne! Aż żałuję, że u mnie nie ma Ikei :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczy z Ikei są świetne, jednak niestety w moim mieście również nie ma Ikei :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Kilka rzeczy wpadło mi w oko, niestety w pobliżu nie mam tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest chyba największy problem z tym sklepem - dostępność...

      Usuń
  22. świetny zestaw! takie świąteczne i klimatyczne. ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. nie moge takich rzeczy ogladac bo odrazu chce wszystko :(

    OdpowiedzUsuń
  24. " nutkowa " kolekcja jest wspaniała ; o z resztą, zabrałabym wszystko ; )
    chętnie wybrałabym się do IKEI, no ale cóż, mam troszkę za daleko do niej ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się ten wzór w pierniczki, przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
  26. ostatnie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystko mi sie podoba:))) pieknie:)
    Najserdeczniejsze życzenia szczęśliwych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności i sukcesów w nadchodzącym roku zyczy Agata

    OdpowiedzUsuń
  28. osobiście wolałabym te w śnieżynki ;D boję się momentu, w którym po raz pierwszy wkroczę to Ikei - nie dość, że bankructwo, to w moim ewentualnym mieszkaniu będzie potem jedno wielkie niepasujące do siebie szaleństwo ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. Wesołych Świąt i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie!

      Wesołych, zdrowych Świąt!

      Usuń
  30. Mi nic nie wpadło w oko:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Czarno - białe lepsze! Choć czerwone też mają świąteczną magię w sobie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Co tu dużo mówić: wszystko jest boskie i takie świąteczne <3

    OdpowiedzUsuń