Gwiazdkowy numer "Sweet Living"

Długo się wahałam, które ze świątecznych wydań magazynów dostępnych online pokazać w dzisiejszym Poniedziałkowym Przeglądzie Prasy, w końcu zdecydowałam się na Sweet Living.


Jeśli poszukujecie inspiracji z zakresu świątecznych dekoracji, niebanalnego pakowania prezentów i nakrywania do stołu oraz pyszności, które nie wiadomo, czy jeść, czy oglądać - spodoba Wam się. Jako bonus - pomysły i atrakcje dla dzieciaków.

Całość do przeczytania tutaj.

Przepis na pierniczki podam jutro. Kompletnie nie miałam kiedy przygotować tego postu, wrzucam te wcześniej przygotowane, taki mnie napadł nawał pracy i przedświątecznych spraw do załatwienia... Tymczasem nadrabiam zaległości w lekturze Waszych blogów. :-)







Podoba Wam się? :-)

45 komentarzy:

  1. Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia!
    Jestem TOTALNIE zauroczona każdym z nich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym magazynie jest jeszcze więcej zdjęć i pomysłów.

      Usuń
  3. Fajne te laleczki na ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne:) łapię dola patrząc na te cudnie zapakowane prezenty,zawsze chciałam tak pakować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie też pakujesz ciekawie. W swoim stylu.

      Usuń
  5. Lubię takie ładne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jezu nie mogę patrzeć na takie rzeczy, dopada mnie depresja że u mnie jest tak szaroburo...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wieńce :) W tym roku mam szczególnie ochotę na takie rzeczy :) Uwielbiam patrzeć na wnętrzarskie magazyny, bo dają mi wiele inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne wieńce - w tym roku ja też się postarałam i zrobiłam jeden :). Fajny pomysł na te piernikowe ludki przy wstążce na prezencie, muszę pomyśleć o czymś takim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają. Niestety moje pierniczki nie dotrwały...

      Usuń
  9. Dzięki za odwiedziny u mnie :), tym sposobem trafiłam do Ciebie i zostaję na dłużej ze względu na dział wnętrzarski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę, ze jakimś cudem do mnie trafiłaś, bo dzięki temu ja weszłam do "Twojego świata"... i jestem nim absolutnie oczarowana :)

    Twój Blog ląduje na mojej liście "podziwiam", bo jest absolutnie niesamowity :D

    Co do świątecznych inspiracji i dekoracji wielkie DZIĘKUJĘ za wrzucony magazyn - kilka rzeczy mam zamiar zrobić.... a przynajmniej spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo mi się podobało u Ciebie. Magazyny wnętrzarskie też uwielbiam.

      Usuń
  11. Gdybym tylko miała sprawny piekarnik - pierwszą rzeczą jaką bym upiekła,były by właśnie babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam ochotę je upiec, ale kiedy już się biorę za pieczenie - wychodzi mi coś innego ;-)

      Usuń
  12. Dziękuję,że do mnie zajrzałaś dzięki temu ja mogę pobuszować po Twoich bardzo ciekawych postach - a podsunięcie Sweet Paul Magazine - trafiłaś w samo sedno już mam w główce pomysł na szyszki :)
    Pozdrawiam i wpisuję na listę ulubionych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te 'uszate' laleczki są fajne...ha ha:-)
    P.S. Dziękuję za życzenia:*

    OdpowiedzUsuń
  14. prezent - brązowe pudełko jest przepięknie zapakowany:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice Christmas pictures!!!



    pashionality.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że nie mam zdolności manualnych, bo inspiracje cudowne- u mnie wszystkie ozdoby kupne, chyba ,że się ktoś nade mną zlituje i zrobi jakiś stroik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy może coś zrobić, niekoniecznie musi to od razu być coś bardzo zaawansowanego ;-)

      Usuń
  17. No takie dekoracje mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę Ci podziękować... chyba wreszcie poczułam aromat świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow jakie wspanialosci - uwielbiam takie ozdoby:))))))))))))))))
    swietny inspirujacy wpis:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na przepisy :) !
    Jeżeli mogę zapytać, skąd masz takie gazety ? :))
    Nie mogę się już doczekać pieczenia ! :)) foremki kupiłam specjalnie wcześniej by nie przepłacać ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magazyny wyszukuję w internecie i jeśli któryś jest naprawdę ciekawy, polecam go. Staram się zawsze w poniedziałek coś takiego pokazać, bo w weekend wieczorami lubię sobie przeglądać te inspiracje. ;-)

      Usuń
  21. wspaniale pomysly:) i czekam na przepis;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię artykuły czy posty o dekoracjach i robieniu np. świątecznych ozdób, zawsze można odnaleźć w nich wiele fajnych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń