Kolekcja Xmas Sagaform

Spodobała Wam się Świąteczna kolekcja Duki, to pokażę wam jeszcze jedną o nazwie Xmas. Pełną zabawnych wizerunków mikołaja i norweskich wzorków.






Jak Wam się podoba?

Aha, co do uwag, że czasem pokazuje tu drogie albo niedostępne w Polsce rzeczy - nie chodzi mnie do zachęcania Was do kupowania tego, co pokazuje, a o inspiracje i ciekawe pomysły.

Wiele rzeczy, jakie tu pokazuje można zrobić samodzielnie albo znaleźć podobne, dostępne w Polsce albo w niższych cenach. Chodzi o fajne pomysły na zrobienie czegoś estetycznego, przyjemnego i stworzenie miej atmosfery. :-)

(Zdjęcia; materiały prasowe Duka)

19 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba! Przepięknie wykonane i przesłodkie wzory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fartuszek bym z chęcią babci sprezentowała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ilekroc wchodze do Duki to wychodze z rozpaczona z mysla " ja chce to wszysto kupic, juz!" ;-)

    ostatnio kupilam tam kuzynce karafke na urodziny. ogromna, w tak cudownym ksztalcie ze cala rodzina sie zachwycala.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te mikołajki, lubię oglądać takie ciekawostki

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne:) ale duka dosyć droga;/

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaa piękne :) to pudełko przeurocze.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam oglądać tego typu zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda świetnie, w sumie taką karafkę w mikołaje można sobie samemu zmalować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekna " zastawa" jestem n ią zachwycona..miec takie w domu, z tym że mam srebrno czerwono - brązową kuchnię....totalnie by mi pasowało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się bardzo przyjemnie ogląda takie inspiracje, podobają mi się te, które tu wstawiasz ^^
    I ten zestaw bardzo świąteczny, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwyciłam się :) Bardzo bym chciała mieć takie cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne to, lubuję się w świątecznych ozdóbkach:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Troszkę pstrokato,ale ładnie :) Najbardziej podobają mi się te miski z serduszkami :) Fartuszek też przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń