Nagrody magazynu "Wino"

Ten post jest dla czytelników pełnoletnich, więc jeśli masz mniej niż 18 lat, nie wchodź dalej, żeby przeczytać ten artykuł! Jest to bowiem post o winach. ;-)


Od razu na wstępie, przyznam się, że nie jestem znawczynią wina. Pijam je dość rzadko i bardziej jako dodatek do jedzenia niż dla samego picia wina.

Miałam jednak okazję wziąć udział w imprezie magazynu "Wino", z okazji przyznania tytułów najlepszych win roku 2012. Z tej okazji zorganizowano seminarium na temat najlepszych wina w różnych kategoriach gatunkowych i cenowych (od drogich win, do bardziej przystępnych cenowo). Można było także próbować ich, czemu się oparłam, bo nie miałam dużo czasu, a poza tym zależało mi na zrobieniu dobrych zdjęć. :-)

Jednak pomimo trwania w trzeźwości ;-) miałam problem z tymi zdjęciami, bo warunki oświetleniowe były bardzo trudne, a fotografowanie szkła jest trudne samo w sobie. Niemniej jednak mam dla Was trochę zdjęć, a jeśli chcecie sprawdzić, jakie wina zyskały najwyższe oceny znawców zajrzyjcie na stronę magazynu "Wino" poświęconą tegorocznym nagrodom

Może się przydać, jeśli planujecie elegancki obiad czy kolację i zastanawiacie się, co do niego podać. ;-)









17 komentarzy:

  1. Narobiłaś mi ochoty na białe wino - moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie przepadam za winem, ale to z królikiem z kapelusza bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym stoisku wina miały ciekawą oprawę graficzną, taką z przymrużeniem oka. ;-)

      Usuń
  3. lubię wino chociaż jakimś wyszukanym znawcą nie jestem....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie też. koneser na pewna bardziej skorzystałby na udziale w takiej imprezie... ;-)

      Usuń
  4. Moje ulubione wino to Riesling Auslese oraz Eiswein.W ogóle najbardziej lubię wina niemieckie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe! Przyznam, że nie kojarzę niemieckich win...

      Usuń
  5. Uhuhu, mam już osiemnastkę i mogłam przeczytć post ^^ XD
    Faktycznie, fotografowanie szkła nie jest proste, ale Tobie się udało! :D Super zdjęcia, zwłaszcza pierwsze i przed ostatnie, ten lód... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale jakaś super jakość zdjęć to nie jest. No i nie wyszły zdjęcia ludzi, co zepsuło mi koncepcję artykułu... ;/

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia:). Ja raz w życiu piłam wino, nie było mi dane :<.

    OdpowiedzUsuń
  7. mamy kilka swoich ulubionych typow/marek win ale znawca nie jestem, choc chetnie wybralabym sie na tego typu impreze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Impreza była ciekawa, choćby przez to,że można było bardzo dużo dowiedzieć się o winie - od takich podstaw, jak rodzaje win, czy do jakich potraw pasują, aż po różne szczegóły dotyczące produkcji, projektowania butelek czy logo.
      Dowiedziałam się, m.in, że szampan pasuje do bigosu. ;-)

      Usuń
    2. no a wydawaloby sie, ze to jak "kwiatek do kozucha" a tu prosze :) a tak w ogole to uwielbiam bigos!!

      Usuń
  8. Znawcą też nie jestem, bo znawca ma swoje ulubione wina. Ja jestem wino-pochłaniaczem. Nie piję żadnego innego alkoholu, oprócz kilku piw w trakcie uplnych wakacji. Uwielbiam wino! Każde :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^To ja mam odwrotnie. Najczęściej piję piwo, nie w jakichś szalonych ilościach, ale to mój ulubiony alkohol i lubię rożne dobre piwa, nie jakieś posłodzone i z soczkami. ;-)
      Poza tym okazjonalnie wino - do obiadów, kolacji, itp.
      I żadnych innych alkoholi!

      Usuń
  9. Pamiętam, że jako dziecko nie mogłam się nadziwić, że ludzie piją takie paskudztwa jak wino i kawa :) Teraz nie mogę się obejść bez kawy a wino to chyba mój ulubiony alkohol :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-D
      Ja nadal nie przepadam za kawą, a z alkoholi pijam właściwie tylko wino i piwo. A jako dziecko mawiałam, że nigdy nie będę pić takiego paskudztwa! ;-)

      Usuń