Kwestia formy

Postanowiłam upiec ciasteczka. Bo jesień, bo zimno, bo idą święta...
I tak sobie myślę, że przydałyby się nowe foremki do ciastek, bo te, które mam już się "opatrzyły"... No i przeglądam foremki...


Jest tego tyle, że ciężko coś wybrać, prawda? I szkoda, że nie można skomponować własnego zestawu: z różnych firm i sklepów! ;-) Bo przecież nie potrzebuję aż tylu foremek. Nie piekę przemysłowo...

Fabryka Form

Fabryka Form

Fabryka Form

IKEA

Fabryka Form


I pomyśleć, że przez kilka lat wykrawałam ciastka szklanką... ;-)

Które wam się podobają?

(Zdjęcia: materiały prasowe IKEA oraz Fabryka Form)

63 komentarze:

  1. Ale teraz cudne robią, ja ostatnio widziałam takie w kształcie ciuchci:) jednak wolę tradycyjne serduszka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. It's very nice!! I love doing it for Christmas!!

    pashionality.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniferki są piękne:) Ja mam bardzo dużo form, ponieważ uwielbiam się nimi bawić przy okazji pieczenia świątecznych pierników:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz fajnie! Ja też to lubię, ale długo miałam tylko jedne, a wcześneij - naprawdę szklanką. I tak szybko znikają! ;-)

      Usuń
  4. Muszę swoje foremki odkurzyć, bo nadchodzi czas ciasteczek świątecznych, Renifery-świetne:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. renifery z fabryki form! genialne ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w domu to już jest tradycja, że w 5-go grudnia pieczemy z córeczką ciasteczka, a tak dla Mikołaja:) Córcia układa je na talerzyku przy bucie i rano... ciasteczek już nie ma, ale za to są prezenty:) Taka nasza tradycja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak fajnie! Na pewno mała bardzo to przeżywa. ;-)

      Usuń
  7. Są takie urocze :) Ja właściwie nigdy takich ciastek nie robiłam, ale może na te święta się zrehabilituję?:) Poszukam u mnie w mieśnie jakiś świątecznych foremek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niezła zabawa, a potem jest co wcinać. ;-)

      Usuń
  8. Renifer i te pierwsze są cudowne!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi!

    I love your blog and was wondering that we could follow each other, right? :-)
    Let me now if you start following me and I'll follow you back for sure!

    Take care! <3


    http://style-janina.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam takie foremki ze zwierzątkami;P
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi Una, thanks for nice comment.
    We will follow you, if you like you can follow us, too.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są super! Ja w domu nie mam żadnej -,-.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajne te foremki :) Aż by sie chciało zjeść takie ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł na foremki :)
    Mam tradycyjny zestaw, rzadko wykorzystuję je na co dzień. W sumie to tylko dwa razy piekłam ciasteczka.
    Zaopatrzyłam się za to w bardzo fajne formy na pierogi w trzech wielkościach. Nałogowo wykorzystuję je do ciasta francuskiego bo tradycyjnych pierogów nie lubię a robię jedynie dla męża. takie poświęcenie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierogi z ciasta francuskiego? Nie próbowałam robić, ale może być to świetne!
      Nie probowałam tez gotowych form do pierogów, a może powinnam? ;-)

      Też miałam tradycyjny zestaw, gdy to pisałam, ale teraz mam jeszcze te stwory z Ikei. ;-)

      Usuń
    2. Kolejne małe wyzwanie i dla mnie - pierogi z ciasta francuskiego :)

      Usuń
  15. Bardzo fajne te foremki, ja niestety nie robie ciasteczek ale może powinnam to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  16. renifery faktycznie najfajniejsze, ale właściwie to wszystkie są urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great blog! Would love for us to follow each other on bloglovin or GFC. Please leave me a comment or follow me and I will follow you =)

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne! bardzo oryginalne. ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne kształty, ja też zawsze szklanką.. A takie z formy są w sumie ciekawsze!:)
    O widzisz, też kiedyś muszę sama spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ikea :) Szkoda, że ja mam tak daleko, ale może moja siostra mi kupi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. słodkie są, szkoda ze ja nie piekę ciastek, na muffinki blacha silikonowa czeka już meisiąc:)

    OdpowiedzUsuń
  22. zdecydowanie, renifery ;) i mogły by być w zestawie z innymi zwierzakami w takim opakowaniu jak te poniżej reniferowych :P :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie takie dorwałam: są tam renifer, wieiórka jeż i jeszcze ktoś tam. ;-)

      Usuń
  23. Nominowałam Cię do tagu "Libster blog", zapraszm do odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierniczki - uwielbiam - najbardziej te o smaku korzennym :)
    Pachną tak bajecznie,że zamykając oczy święta mam już u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. idealne na świąteczne wypiekanie pierniczków! U mnie królują te w kształcie choinki. gorzej że foremka pasuje tylko na okres listopad, grudzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlaśnie! Też miałam choinkę, serwuszko, gwiazdkę, itp. ;-)

      Usuń
  26. Great post! I like doing it for christmas ^^

    XoXo

    http://breakfastinthefrontrow.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku :) Wszystkei foremki są przepiękne.
    __
    Obserwujemy ?
    fashionforever-by-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Your blog is really cool! Do you want to follow each other? I start now following you with google friend connect and bloglovin too!! Hope you'll do the same!! I wait for you in my blog! Kisses!

    Babi
    www.voguebuster.net

    OdpowiedzUsuń
  29. lovely post and blog my dear!kisses from Spain

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie cudne foremki! :) Ja też ostatnio mam fazę na pieczenie, przymierzam się do zrobienia chlebka bananowego :)

    OdpowiedzUsuń
  31. renifery najlepsze :) ja mam jeszcze foremki, które pamiętam z dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne foremki :) Sama nie umiem piec... :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Thanks for sweet comment & follow, dear!

    Soo lovely post!:-) Amazing first pic - similar awesome art!:-)

    I am a new follower of your blog now too:-).
    Hope, we`ll keep in touch!:-)

    Kisses from Russia!!!

    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam takie urocze ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo apetycznie :)
    Też sie właśnie zastanawiam czy nie zrobić w tym roku pierniczków. Mam jakieś stare foremki, tzn moja mama ma, na pierwszy raz powinno wystarczyć :)
    Dziękuję za odwiedziny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Boskie foremki ^^ Najlepsze te reniferki :D
    Każdy powód jest dobry do upieczenia ciasteczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. LOVELY POST:)It looks so ymmmyyyy.

    thanks for sweet words on my blog and come back visit me soon:)

    have a great day dear

    LOVE Maria

    OdpowiedzUsuń
  38. Renifery są boskie :)
    Ja w zeszłym roku zakupiłam najprostszy zestaw foremek na all - pasują i na Boże Narodzenie i na Wielkanoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. zawsze podobała mi się foremka przypominająca ciastko ze "shreka" :)
    ale łosie i wszelkie około-świąteczne wzory również mi się podobają.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  40. Cute picture! I am a cookie junkie:) And I am really glad about the chrismas time so I am able to bake a lot of cookies:)

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Foremnki można z puszki po piwie zrobić. Trzeba nożyczki i cążki. Połączyć nitką końce i do dzieła.

    OdpowiedzUsuń