Błękit indyjski (albo szwedzki)

Choć mieszkam w mieście, w którym jest Ikea, bardzo rzadko tam bywam, bo dojazd tam jest długi i skomplikowany... Jednak pamiętając, że w ubiegłym roku w grudniu zostało tam już niewiele ze świątecznej kolekcji, w tym roku wybrałam się wcześniej, żeby jeszcze się na coś załapać.


Nie sądziłam jednak, że znajdę jeszcze coś z limitowanej kolekcji True Blue, która pojawiła się w sprzedaży kilka miesięcy temu, a która bardzo mi się spodobała. Jest w całości utrzymana w różnych odcieniach błękitu, a jej twórców zainspirowały Indie oraz dawna ceramika i mozaiki.









A to mój nowy sarong:


Poza tym kupiłam m.in. foremki do pierniczków i kilka talerzy, które zobaczycie na zdjęciach "kulinarnych". ;-)

(Zdjęcia: materiały prasowe IKEA, limitowana kolekcja True Blue,
poza podpisanymi)

29 komentarzy:

  1. Biel i kobalt/błękit - to będą kolory mojego wymarzonego pokoju. Całą kolekcję bym wykupiła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^Życzę Ci, żeby udało Ci się mieć taki pokój, a w nim pięknie rosnące grubosze. ;-)

      Usuń
  2. Piękna jest ta kolekcja,jak dla mnie mega śródziemnomorska:)

    OdpowiedzUsuń

  3. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chciałabym foremki z Ikei :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się wzór chociaż ja widziałabym go w innych kolorkach :) Np. jakieś intensywne bordo lub czekoladowy brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny ten wzór bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze mi się podobało błękitne szkło, czy to słoiczki czy szklanki, jakoś oczu oderwać nie mogę:) a te tkaniny też są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. lovely pics!
    kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta kolekcja! Ja nie mogę się doczekać, kiedy pokażesz formy do pierniczków- uwielbiam takie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Es una colección preciosa, con unos tonos de azul que enamoran.
    Besos

    Raquel

    http://raqueljimenezbisuteria.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. jej jak mi się podobają te dodatki, chętnie bym je wszystkie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne dodatki:)

    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. kusisz, jak zwykle, aż boję się do Ciebie zaglądać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakoś mam troszkę uraz do Ikei... właściciel mieszkania, które wynajmuję urządził je w dużej części rzeczami z Ikei i jakoś do trwałych nie należą... pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  16. this is rally nice, thanks for commenting

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe wzorki od razu nadają przyjazny klimat :) W IKEI mogłabym siedzieć non stop :) Gdybym mogła, to bym wykupiła 3/4 asortymentu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że udało Ci się dorwać coś z tej kolekcji, bo połączene odcieni niebieskiego i bieli bardzo mi się podoba :D
    W moim mieście nie ma IKEI :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim jest, nawet dwie ale dojazd do obu to masakra - jedzie sie i jedzie, i stoi w korkach, bo "wykopki"... ;/

      Usuń
  19. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu......!

    Będzie mi miło jeśli również go zaobserwujesz...:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przypomniałaś mi, że muszę upiec pierniki, bo moje dochodzą przez kilka tygodni;) Na początku są strasznie twarde i przydałyby mi się nowe foremki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hejka mogłabyś mi kupić te foremnki za 9.90 zaplace rówznież za przesylke w moja stronę :) nie mogę nigdzie ich kupić a chodzą za mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz Cię przeczytałam. Niestety choć mam Ikeę w mieście jest tam koszmarny dojazd i sama tam bywam raz do roku, bo to cała wyprawa. W tym roku kalendarzowym już na pewno nie zdołam się wybrać.

      Usuń