James Bond muzą O.P.I

James Bond i pomalowane paznokcie? No way! ;-) A jednak, to on, a raczej filmy o nim, kręcone już od pięćdziesięciu lat zainspirowały Suzi Weiss-Fischmann, twórczynię wszystkich lakierów O.P.I do stworzenia kolekcji nowych lakierów o filmowym tytule "Skyfall".

Każdy z 12 nowych kolorów swą nazwą upamiętnia wcześniejsze produkcje z agentem 007.


Który najbardziej Wam się podoba?

















O.P.I regularnie tworzy lakierowe kolekcje filmowe. W swoim portfolio O.P.I ma już lakiery inspirowane filmami: "Chicago", "Shrek", "Alicja w Krainie Czarów", "Burlesque", "Piraci z Karaibów 4" i "Muppety".

(Zdjęcia: Materiały prasowe O.P.I)

34 komentarze:

  1. Super blog ! :D
    + skyfall <3
    ++ obserwujemy ?:3
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podobają mi się te z drobinkami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi dear!
    Nice nail polish collection, it's a great idea the skyfall inspiration
    My fav is the silver one
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. No wreszcie gdzieś znalazłam zdjęcia wszystkich. Uwielbiam OPI!

    OdpowiedzUsuń
  5. Złoto, złoto! Jest boskie :)
    A i czerwień mnie kusi, uwielbiam czerwienie :)
    Dziękuję za wizytę Una, dzięki temu " Cię znalazłam " :)
    Fajnie tu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten stalowy, a raczej te stalowe!

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie bym chętnie przygarnęła;D
    ale najlepszy jest chyba ten ostatni złoty!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. ;) Nawet fajne kolorki! Ale w oko najbardziej wpadł mi ten a'la konfetti :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kolorki :) nawet tu jest oo7 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten ostatni jest booooski! Ale pewnie cena też piękna?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze są po prostu przepiękne! Już wypatrzyłam na allegro;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne kolory, wszystkie w moim stylu ale nawet nie chcę wiedzieć, jakie muszą być drogie -.-

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy pomysł i piękne kolory;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. kolory są piękne, musze któryś kupić, choć ciężko mi będzie zamienić moje ukochane Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie kolory lakierów są świetne!:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. marzy mi się wielka kolekcja tych lakierów :))

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam jeszcze lakierów z O.P.I :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wczoraj byłam na filmie:P A lakiery boskie♥ Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. WSZYSTKIE!!! Nawet granat mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe kolory, ale pewnie nie za tanie? xD
    Używałabym lakieru drugiego, czwartego, piątego oraz ósmego - najbardziej mi się spodobały :) No i może dziewiąty też... ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Co to nie wymyślą! Kolory są piękne, ale zaciekawiły mnie te Muppetowe propozycje :D Muszę poszperać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta limitka im się na prawdę udała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam zestaw miniaturek i nie zachwyciły mnie jakoś szczególnie. nie są złe, mogę powiedzieć, że są dobre, prawie bardzo dobre :) ale jakoś ciężko mi się do nich przekonać...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń