Najłatwiejsze ciasto (z jabłkami) w świecie

Pisałam już o najłatwiejszym na świecie cieście ze śliwkami. Teraz nie ma śliwek, więc piekę wersję z jabłkami. Jest równie prosta.


Obieramy i kroimy w cienie plasterki jabłko, układamy na pokrojonym na kawałki cieście francuskim i pieczemy zgodnie z  "instrukcją" na opakowaniu ciasta.

Jabłka można posypać niewielką ilością brązowego cukru i/lub cynamonu.

Smacznego!



Poza tym przy okazji chciałam podziękować Idalii za reklamę, jaką mi zrobiła na swoim blogu! :-)

Od wczoraj kompletnie nie miałam czasu na blogowanie, dziś zajrzałam na szybko dopiero po południu i co widzę? Wzrost ruchu widzę! ;-) Dziękuję, Idalio!

(A jeśli przypadkowo jest tu ktoś, kto nie zna blogu Idalii, to polecam!)

30 komentarzy:

  1. Z nieba mi spadasz!
    Jabłek u mnie mnóstwo i pomysłów brak na przygotowywanie ich :)

    Zrobię ciasto!

    OdpowiedzUsuń
  2. gdybym nie była na diecie skusiła bym się z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekłam wielokrotnie takie ciasto właśnie ze śliwkami :)
    Z jabłkami też musi być pyszne, jednak ja teraz mogę sobie popatrzeć i poślinić się do Twoich zdjęć, bo nie mam w nowym mieszkaniu piekarnika ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to! Tez żyłam kilka lat bez piekarnika. Brakowało mi go!

      Usuń
  4. To się nazywa prosty przepis na pyszne ciacha dla leniwców.

    OdpowiedzUsuń
  5. proste, a na pewno pyszne. Lubie ciasta z jabłkiem z lekko posypanym cynamonem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię ciasta francuskiego, ale placuszek wygląda smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, faktycznie łatwe wykonanie i chyba nawet mi uda się zrobić, choć uwierz - nie nadaję się do kuchni! XD
    Jabłek Ci u nas dostatek, więc zrobię to pyszne ciachooo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jestem jakąś kuchenną maniaczką. Lubię jeść, gotować - muszę, żeby było jedzenie, na które mam ochotę! ;-)

      Usuń
  8. faktycznie bajecznie proste ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają pysznie i faktycznie proste:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam w domu całe dwie skrzynki jabłek, co z nimi robić! Teraz już wiem :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie :> + obserwuje i liczę na rewanż. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Боже, как аппетитно выглядит!!!

    xxx

    Хороших выходных!

    Таня

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie proste ciasta:) Nie zawsze mam czas, żeby upiec coś bardziej wymyślnego, chociaż akurat z pieczeniem lubię eksperymentować, bo sprawia mi to przyjemność;) A i te zapachy;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie tu<3 www.fashionismyelement.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie proste do wykonania przepisy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniam! Super prosty w przygotowaniu przepis! Musze wypróbować:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Badrzo często wykorzystuję właśnie ciasto francuskie do różnego typu ciastek...dosłownie z wszystkim, ten pomysł znam i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. no proszę :) Można jeszcze posmarować ciasto odrobina jakiejś konfitury - takie połączenie smaków też jest yummy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Najprostsze rozwiązania bywają najlepsze ;) (i najszybsze!)

    OdpowiedzUsuń