Barwy jesieni

Przy okazji fotografowania mineralnych proszków, odkryłam, że ostatnio używam głównie takich. Tak zwane barwy jesieni. Też tak macie? ;-)


Muszę jednak dodać, że przez większość roku bazuję na takich kolorach. Są spokojne, można się malować na szybko i nie zrobić sobie krzywdy. :-)




Kiedyś lubiłam brązowe, metaliczne cienie z EGM. Mam ich jeszcze trochę, ale już ich nie produkują, bo EGM zakończyło swe istnienie, z wielkim hukiem zresztą.


Postanowiłam sprawdzić serię Egyptian Treasures Meow. Ze zdjęć znalezionych na blogach wynikało, że też są trochę metaliczne i dobrze napigmentowane. No i są, ale chyba nadal wolę te z EGM...


Na zdjęciu próbki z serii Egyptian Treasures, na górze od lewej: Artifact, Ancient, Pyramid i Agile; na dole od lewej: Aristocatic (dostałam jako gratis), Anubis, Cairo, Giza

Może się przyda komuś, kto poszukuje takich kolorów albo planuje zamówienie z Meow.

42 komentarze:

  1. To są moje ulubione kolory.
    Nie tylko jesienią.
    Kocham kolory jesienne, ale nie lubię tej pory roku.
    Ale to są moje kolory. W nich się najlepiej czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great pictures!

    xoxo
    http://mademoizelle-eloise.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  3. no faktycznie kolory jesieni ;)
    uwielbiam je, ale nie za bardzo przepadam za jesienną porą
    pozdrawiam ;*
    http://comeasyouare-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tutaj jesiennie, kolory cieszą oczy w tym poście:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi gorgeous!
    Thank you for visiting my blog.
    I loved your blog, do you want to follow each other?
    please let me know,
    new post on my blog:
    http://styleglaze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszystkie odcienie brązu w makijażu oka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love these autumn picks:)
    Nice blog,could we following each other?

    www.stgermain-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice post! Thanks for your comment.
    I´m following
    Kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorki ładne,
    choć za jesienią nie przepadam... :P

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne kolorki :) a jesień lubię tylko i wyłącznie słoneczną i ciepłą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie jesienne kolorki, bardzo ładne. Mi jednak lepiej jest w chłodniejszych barwach, wiec mogę tylko podziwiać je na innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mam z kolei z chłodniejszymi barwami. Lepiej mi w ciepłych. ;-)

      Usuń
  13. I'm following you now,dear!:)

    www.stgermain-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepraszam, że jeszcze wrócę (to ja, ten Popcorn ;) Czy znalazłaś dla siebie formułę kryjącą (może jakąś inną, może matującą)z innej firmy, np. EDM, obojętnie pasującą do LL Warm Peach? Mogłabyś napisać mi jej nazwę, kiedyś bym sobie coś dopasowała ;) Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z EDM znalazłam dosyć kryjącą - intensive. Niestety wycofali mój kolor, zbóje. teraz robię podejście do tych ich nowych produktów. Mam próbki, ale nie mam kiedy ich "pomierzyć" na spokojnie. ;-/
      z EDm miałam Soft Butter Peach, przy czym zimą i wiosną mieszałam z Sandy Fair, żeby rozjaśnić.
      Jeśli mogę Ci coś poradzić, to lepiej nie kupuj podkładu w ciemno (tego Warm Peach), nigdy nie wiadomo, dopóki się nie zmierzy, a one są dosyć drogie, więc szkoda by było kupić i nie trafić.

      Usuń
  15. a, pałam do nich miłością :D miło, że zauważyłaś :))

    ja uwielbiam jesien, ale tą taką wczesna, z mnostwem czerwonych i pomaranczowych lisci :) jak slonczko jeszcze grzeje i nie trzeba nosic grubych kurtek :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Unas imágenes preciosas.
    Los tonos Tierra son muy favorecedores.
    Besos y feliz fin de semana.

    http://thaispsradianteyfabulosa.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie kolory a ostatnio coraz częściej po nie sięgam nie tylko z okazji jesieni. Starzeję się, chyba :D

    Szkoda, że EGM zakończyło działalność :( bo mam od nich rewelacyjny podkład, który niestety kiedyś się skończy. A jako jedyna firma mineralna miała idealny kolor jak dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałabym to samo: i o tym starzeniu, i o tym EGM. Dziwnie często mam podobne do Twojego zdanie na jakiś temat... ;-)

      Choć EGM lekko podpadło, bo mój kolor nieco się różnił od próbkowego (był ciemniejszy), jego odpowiednik w drugiej ich formule był jeszcze ciemniejszy, ale i tak... Szkoda, że zakończyli i to tak nieciekawie. ;/

      Usuń
  18. Ładne kolory! Podoba mi się kolor jesieni, a te odcienie są istotą tej porze roku, podoba mi się!

    www.clubmujeresreales.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idoia :-) Escribes en polaco, que sorpresa! ;-)

      Usuń
  19. I have been on your blog for quite a while, eyeing your posts and have to say I LOVE it! I have just opened a new blog and am hoping you like it too! If you do, let's follow each other! Keep in touch:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. so nice! i love this kind of things :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks for your comment! the cupcakes in Spain are ''magdalenas''
    Kiss!!
    http://stephanieswindow.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  23. jejku jak zawsze wchodzę na Twojego bloga to wiem że zobaczę cudne zdjęci i tak jest i tym razem :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Thanks a lot for stopping by our blog. Beautiful, interesting post!! Let visit again our family

    Have a beautifull Sunday

    xo Lelli, italian fashion family

    http://leolelli.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie też jakoś pochłonęły jesienne kolory :)

    Spodobało mi się u Ciebie, aż kliknęłam - obserwuj ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. swietna kolorystyka...bardzo mi odpowiada..mozna nimi zmalowac naprawde ciekawe mejkapy i być trendy :)

    OdpowiedzUsuń