Farba, do tablicy! ;-)

Mam nowego "musiszmiecia": farbę "tablicówkę". Nawet nie wiedziałam, że można dzięki niej zrobić tyle ciekawych rzeczy.


O farbie dowiedziałam się od Ani, która kupiła ją jakiś czas temu, a potem ciągle trafiałam na coś związanego z tą farbą. I coraz bardziej sama chciałam coś z nią zrobić. W końcu chyba zrobię... ;-)

Po powierzchniach pokrytych tą farbą można pisać kredą, a potem to mazać. Świetna sprawa! Zobaczcie tylko, ile może mieć zastosowań!




(Zdjęcia: materiały prasowe Benjamin Moore)

44 komentarze:

  1. Fajne, w sam raz moim zdaniem do pokoju dla dziecka, ale nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam takie pierwsze skojarzenie! Ale dla dorosłych to też może być fajne. ;-)

      Usuń
  2. Słyszałam o tym już w jakimś programie, ale nie myślałam, że może mieć aż tyle zastosowań (np na słoiki). Było też o farbach magnetycznych, dzięki którym możemy sobie przyczepiać magnesy jak do tablic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O magnetycznych nie słyszałam, a rzeczywiście, fajne to może być!
      Mnie się podobają właśnie takie "male" zastosowania tej tablicowej - na słoiki, pojemniczki...

      Usuń
  3. świetnee to jest !! A jaki koszt takiego cacuszka ? ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę na stronie ceny, pewnie trzeba byłoby sprawdzić w sklepach.

      Usuń
  4. Wow ! Nigdy o niej nie słyszałam . Faktycznie jest pozyteczna - ma wiele zastosowan :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna sprawa, nie słyszałam o tym wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Una, nie kupuj dla siebie, u mnie pół puchy jeszcze stoi, to machniom Ci ścianę w kuchni czy coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz ją?! Nie potrzebuję aż tyle, myślałam o słoiczkach, pojemniczkach, skrzyneczkach może jakieś desce niedużej do zostawiania wiadomości... ;-)

      Usuń
  7. super fajny pomysł dla dzieci i dorosłych

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sprawa :) Już kiedyś o tym myślałam, ale mama prawie wyrzuciła mnie z domu gdy o tym usłyszała! :) Jednak jak tylko będę miała taką możliwość, na pewno sprawię sobie taki kawałek ściany w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu Twoja mama nie chciała takiej dekoracji?

      Usuń
  9. Fabulous pics!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  10. Boska ta farba!!!! Ja też taką chcę, juz tyle pomysłów roi sie w głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. chcę od Mikołaja!!! Jest świetna! Wiesz może, gdzie ją można dostać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie w sklepach z farbami. Trzeba tylko sprawdzić, czy mają tę firmę.

      Usuń
  12. Świetna! Słoiki bardzo mi się podobają! Świetnym pomysłem byłby też pomalowanie ściany nad biurkiem, i kredowe notatki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. the photo of a class board is so great!

    new post on www.stgermain-girl.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  14. I love the pink table !So cute photos!!
    When you have a chance take a look at my new bag:)
    Xoxo
    Mary
    Fashion tea at 5

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja pierwsze słyszę. świetna sprawa jeśli się ma dziecko które maluje po ścianach ;D np ja kiedyś malowałam dziki na ścianach. haha xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie malowałam, a bardzo chciałam. ;-) Naprawdę fajna sprawa coś takiego w pokoju dzieci i niech sobie piszą do woli. (Gorzej, żeby zapamiętały, że tylko tam mogą!) ;-)

      Usuń
  16. Nie słyszałam jeszcze o tej farbie, ale podoba mi się ten pomysł, aby dzięki niej podpisywać słoiki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice post!!! Lovely pics
    Kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś otagowana, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajny pomysł, super jest ta farba!

    OdpowiedzUsuń
  20. jak tylko ją zdobędziesz, pokaż co z jej pomocą wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moi chłopcy mają tablicę przyklejoną na ścianie, ale taka farba jest sto razy fajniejsza :) Sama znalazłabym dla niej kilka zastosowań :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Serio.
    Serio jest taka farba????
    Chcę, chcę koniecznie! :D:D:D Chcę tablicową ścianę, ale czad!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, jest. Ania powyżej napisała, że już ją ma...

      Usuń
  23. Super, muszę zapamiętać bo byłaby jak znalazł, oj bardzo! i bez wyrzutów wyrzuciłabym białą tablicę, której nie cierpię :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakbym miała taką ścianę w domu używałabym jej pewnie do wishlist, albo list zakupów i spisywania myśli zamiast karteczek samoprzylepnych, jednak jak pomyślę, co zrobiliby znajomi po obczajeniu jak to działa na pewno miałabym na tym narysowanego wielkiego dorodnego PENISA :) To narzędzie może być niebezpieczne! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. pomysłów z farbą tablicową w roli głównej jest mnóstwo aż żal za serce ściska, że jest taka droga:(

    OdpowiedzUsuń
  26. Una me ha encantado tu blog lleno de imágenes hermosas!!!!
    Saludos de Chile

    OdpowiedzUsuń
  27. pierwszy raz słyszę ale fajny pomysł z taką farbą :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie sloiczki był kupiła lub zrobila :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Słyszałam, że jest również farba z opiłkami żelaza, która daje efekt tablicy magnetycznej! Fajnie by było połączyć te dwie farby ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna sprawa :) notatnik na ścianie to idealne rozwiązanie dla takiego roztrzepańca jak ja, który gubi kartki, na których zapisuje rzeczy do zapamiętania :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  31. Widziałam w jakimś programie wnętrzarskim całe fronty kuchenne pokryte tą farbą. Wyglądały genialnie!

    OdpowiedzUsuń