Tine K. Home - wiosna-lato 2015

Kiedy napisałam o tegorocznych wiosennych trendach wnętrzarskich, spodobała się Wam się m.in. nowa kolekcja Tine K. Home.


Pisałam już o tej firmie (tutaj i tutaj). To duńska marka, założona i prowadzona przez Tine Kjeldsen.

Tegoroczna wiosenno-letnia kolekcja bardziej jednak kojarzy mi się z ciepłymi krajami niż z Danią. ;-) Trochę przypomina nową limitowaną kolekcję IKEA NIPPRIG. Dużo w niej wikliny, jasnego drewna, barw jakby wypalonych słońcem.













Jak Wam się podoba? Lubicie takie klimaty?


(Zdjęcia: Tine K. Home)



15 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba taki wystrój!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również :)
      PS: Zapraszam na kolejne 'kulturalne propozycje' na moim blogu. Były już horrory, były fantasy i bajki animowane... teraz pora na thrillery.

      Usuń
  2. bardzo lekka ta kolekcja, taka na luzie ;) udanych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne, uwielbiam taką estetykę i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie do końca są to nasze klimaty choć na zdjęciach prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam przeglądać zdjęcia takich wnętrz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny mariaż Skandynawii z Południem. Myślę, że wszystko doskonale wyglądałoby też doprawione szczyptą koloru, np. turkusu (tą surowość ma się ochotę lekko przełamać), ale naturalna zieleń roślin też wypada na tym tle fantastycznie (zdjęcie siódme od góry z masą "doniczkowców" - bombowo!).

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne wnętrza, lubię taki naturalny styl pomieszczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba! :)

    W dzisiejszym swoim wpisie prezentuję parę rzeczy z tegorocznych wyprzedaży i pojawiła się narzuta tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, bardzo skromnie i estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się nie podoba jeśli chodzi o życie, ale jeśli chodzi o zdjęcia do sesji czy jakieś prezentacje - po prostu bomba! :]

    OdpowiedzUsuń
  11. od razu rzucił mi się w oczy skandynawski styl uwielbiany przeze mnie i wielu ludzi na całym świecie. jak można go nie kochać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wystrój bardzo ładny jednak dla mnie odrobinę tak trochę smutno, wiadomo każdy, ma inny gust. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie lubię takich betonowych ścian.. w takim wnętrzu zaraz bym się zdołowała. Mi się to niestety kojarzy z jakąś starą fabryką a nie z przytulnym mieszkankiem.

    OdpowiedzUsuń