Piątka Na Piątek: Blogowe odkrycia kwietniowo-majowe

Przez wyjazdy i choroby przepadła mi część kwietnia i niemal pół maja. ;-( Nie zdołałam pokazać kwietniowych odkryć blogowych na początku maja, więc dziś będą odkrycia z ostatnich dwóch miesięcy.


Babka Zielna


Wielkie odkrycie ostatnich tygodni. Estetyczny, pisany z sercem i pasją blog o naturalnych nie tylko kosmetykach, ale też naturalnych środkach zaradczych na różne problemy. Znajdziecie tam wiele ciekawych przepisów. :-) Blog wciąga i inspiruje. :-)

Naturally In Love


Tu z kolei zwolennicy naturalnych kosmetyków poczytają raczej o tych już zrobionych, gotowych produktach, które można kupić.

Sweet Chilli


Kolejny blog kosmetyczny, choć już nie „naturalny”. U Sweet Chilli poczytacie o gotowych kosmetykach, nierzadko z „górnej półki”.

Beat the Boredom


To też jest blog kosmetyczny. Autorka ma lekkie pióro i poczucie humoru. Cenię to sobie.

Potrzebuję uczucia, ale mogą być buty


Jak wspomniałam, cenię sobie poczucie humoru, więc już tytuł mnie urzekł. Blog nie jest o butach, ale głównie o kosmetykach, ale także o podróżach, jedzeniu, itp. Ten blog „mignął mi” już wcześniej, a ostatnio zaczęłam zaglądać regularnie.


W ostatnich dniach wędruję po blogosferze i już mam kolejne odkrycia... ;-)

Ale chętnie poznam też Wasze. Jakie nowe, ciekawe blogi odkryłyście ostatnio?



51 komentarzy:

  1. Potrzebuję uczucia, ale mogą być buty - tytuł jest idealny !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)

      Dla mnie też mógłby być taki tytuł. Nie cierpię kupować butów, a jakieś trzeba mieć. ;-D

      Usuń
  2. Bardzo fajne blogi, będę je obserwować ;) Ps. niestety lubię jak ktoś odwala za mnie czarną robotę i podsuwa mi pod nos fajne miejsca w sieci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo przyjemna robota! Chodzić po blogach i znajdować perełki!

      Usuń
  3. Poza blogami Sweet Chilli i Złotej Orchidei, które bardzo lubię, nie znam innych. :) Muszę zobaczyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporą część znam :-) nie byłam na blogu Babka Zielna i chetnie tam zajrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię blog Sweet Chilli :) Jeden z moich ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba wszystkie te blogi są dlamnienowe - chętnie je poznam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Babka zielna mnie zaciekawila :D Sweet Chilli znam i czytam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweet Chilli oraz Potrzebuję uczucia, ale mogą być buty znam i bardzo chetnie czytam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Potrzebuję uczucia ale mogą być buty też znam ,a ostatnimi dniami odkryłam Babkę Zielną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejku, aż nie wiem, co powiedzieć! Zarumieniłaś mnie, to chyba jeden z najmilszych komplementów, jakie usłyszałam w ciągu ostatnich lat! Bardzo dziękuję:)
    Z pozostałych blogów znam tylko bloga Oli - Naturally in Love, resztę chętnie poznam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. <3 dziękuję ślicznie za wyróżnienie mojego bloga, jest mi niezmiernie miło ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię Naturally in Love :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczynę z Naturally in love, na pewno zacznę często odwiedzać ;) Thx.

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę dokładnie obejrzeć te blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Będę obserwować...Babkę zielną już znam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję, dziękuję! Bardzo mi miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dwa znamy i również uważamy, że są bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Złotą Orchideę i BeatTheBoredom już znam, teraz czas na resztę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Och, tych blogów jeszcze nie znam- chętnie sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Żadnego z nich nie znam, zaraz nadrobię zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny pomysł z tymi odkryciami blogowymi!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zazwyczaj trafiam na nowe blogi przez kogoś lub jeśli ktoś nowy komentuje u mnie: tak jak Ty :)
    Dwa które są świeże i które mi sie spodobały to Missy Sleepy oraz Moja Sztukoteka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Twój był w "Piątce na Piątek" kilka miesięcy temu.

      Znowu chcesz? ;-)

      Usuń
  24. chętnie zajrzę na wymienione blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam część tych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubie naturalne kosmetyki :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawe blogi :) Zaczynam obserwować :) Muszę powiedzieć, że prowadzisz fajną akcję, podczas której można wypromować nowe blogi i pozwolić im się wybić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Na kilka z Twoich odkryć rownież zaglądam. Ostatnio odkryłam również http://angelikaniedzwiedzka.blogspot.com/2015/05/double-wing-makijaz.html
    Świetny blog - polecam zajrzeć.
    A z lifestylowych
    http://mama-i-tata-w-jednej-osobie.blogujaca.pl/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sweet chili jest fajowe. Babkę Zielną obserwuję od dawna - SUper Jest :D !

    OdpowiedzUsuń
  30. Już zaglądam w Twoje odkrycia blogowe. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  31. Zaraz sobie popatrzę i poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. odzięki za podpowiedzi zaraz kukam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zobaczymy co polecasz, jestem bardzo ciekawa nowych blogów. Świat blogosfery nigdy się nie kończy i to jest cudowne. Ciągle coś znajdujemy, co nas inspiruje i uczy nowych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Widzę, że mam sporo do nadrobienia!

    OdpowiedzUsuń