Organizacja drobiazgów z pomysłem

Pojemników i pudełek, w których można przechowywać różne drobiazgi nigdy za wiele. Zwłaszcza, jeśli są ciekawe i efektowne.

Clever Idiots, Inc/JGM @ModClothJoy The Store 

Spinacze poniewierające się w szufladzie bywają denerwujące, ale pojemniki z magnesami to fajna sprawa. Króliczek dodatkowo „zawiera” nożyczki. ;-)

A tak może „mieszkać” biżuteria.

Kalalou@ModClothIMM Living @ModCloth

To pomysł na połączenie pojemnika z lekcją anatomii (i frenologii, cokolwiek o niej myślimy).


House Parts @ModCloth / One Hundred 80 Degrees @ModCloth

Inne drobiazgi „pochłoną” różne inne zwierzęta. I nie tylko. ;-)

Burke DecorBurke Decor

Burke Decor / Streamline Inc. @ModCloth

Burke DecorBurke Decor
Burke DecorBurke Decor

Burke DecorBurke Decor

Burke Decor

Burke Decor

I jeszcze coś dla fanów dinozaurów. Patera jest fantastyczna, prawda?

Burke Decor / Burke Decor

Ostatnio modne robią się pojemniki z drutu.

Burke DecorBurke Decor

Wpadło Wam coś w oko?



30 komentarzy:

  1. Świetne dekoracje :) kilka przygarnęłabym dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam taką czaszkę na drobiazgi - próbowałam prenumerować gazetę, gdzie w każdym odcinku był dołączany kolejny fragment ludzkiego ciała. Skończyło się na jednym odcinku;). A w czaszce trzymałam wszystko, co walało mi się luzem po biurku. Z tego, co zaprezentowałaś urzekła mnie myszka z ogonkiem na pierścionki:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, że była taka gazeta, ale mogłoby to być ciekawe, mieć pojemniki w postaci czaszki, , serca, wątroby... :-)

      Myszka mnie też się spodobała. Super jest! :-)

      Usuń
  3. Mózgowy pojemnik mnie rozłożył na łopatki.

    OdpowiedzUsuń
  4. O JEZUSIEŃKU PRZENAJSŁODSZY! Chcę taką mysię na pierścionki! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ktoś może mi objaśnić, jak zrobić zakupy na tej stronie? Zakochałam się w tej myszce i nie wiem, jak ją kupić :)

      Usuń
    2. Nie kupowałam tam, ale widzę, że wysyłają do Polski, można płacić PayPalem i myszka jest w promocji i niedroga. Tylko wysyłka do Polski to 16 $ - kurczę...

      Nie wiem, czy masz PayPal?

      Usuń
    3. O mon dieu! Nie mam! :( I przesyłka jest droższa niż sama myszka... Serce mi pękło!

      Usuń
    4. Można się złożyć. Ja mam pay pal...

      Usuń
  5. Królik najbardziej mi się podoba :D Jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie urzekł króliczek ze spinaczami i nożyczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, czachę bym przygarnęła :) zwłaszcza tę z prawej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przygarnęłabym jeleniokrólika :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wg mnie trzeba mieć naprawdę minimalistyczne wnętrze, żeby takie coś dobrze się prezentowało, ale ciekawe jest na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te czaszkowe pojemniki idealne dla mojego taty, który jest... neurochirurgiem ;):D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, ta trupia czacha to mi się podoba;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe te akcesoria, niektóre zabawne, inne oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja to lubię takie rzeczy :D. Bardzo ładne na biżuterie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czaszka mi się podoba, bardzo lubię ten motyw:) Ja pomalowałabym ją jeszcze farbami do szkła:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Królik ze spinaczami i czacha mi skradły serce :D

    OdpowiedzUsuń
  16. haha dinozaury powaliły mnie na łopatki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. całkiem fajne :D lubię takie rozwiązania

    OdpowiedzUsuń
  18. chcę wszystkie.. no może, poza tymi anatomicznymi :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczne pomysły! Bardzo podoba mi się ten kot na spinacze :)
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kilka by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy królik urzekł mnie najbardziej - piękne z pożytecznym, super! :)

    OdpowiedzUsuń