Półki w nietypowych kształtach

Zwykle półki mają być praktyczne i dużo pomieścić, ale czasem pełnią funkcję czysto dekoracyjną. Na ogół są wtedy „podstawką pod dekoracje”, ale bywa, że ciekawą dekoracją może być sama półka.

1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8.

Takie rozwiązania sprawdzą się głównie w dziecięcych pokojach, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby spróbować znaleźć zastosowanie dla nietypowych kształtów półek także w innych rodzajach wnętrz.

West Elm / Pottery Barn Kids

West Elm / Pottery Barn Kids

West Elm / Pottery Barn Kids

Cost Plus World Market

West Elm / Pottery Barn

West Elm / Pottery Barn

Cost Plus World Market

1. Home Essentials / UnbeatableSale.com ; 2. KALALOU / NORDSTROM.com

West Elm / Pottery Barn Kids

West Elm / Pottery Barn Kids

Być może takie półki nie pomieszczą tyle zabawek, co tradycyjne, ale mimo to na pewno mieć na ścianie znak Batmana, rekina albo kotwicę pirackiego okrętu, kiedy jest się dzieckiem. Sama w czasach dzieciństwa byłabym zachwycona. :-)

Podobają Wam się takie pomysły?



39 komentarzy:

  1. Najlepsza półka to ta w formie mostu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Marzeną. Fajna jest też w kształcie ryby:)

      Usuń
    2. Też mnie ten most szczególnie zachwycił :)

      Usuń
    3. Mnie się podobają absolutnie WSZYSTKIE!

      Usuń
    4. Widzę, że most rządzi! :-)

      Usuń
  2. Most bije wszystkie, choć i batman niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne półki, większość idealna do dziecięcego pokoju.... chociaż tą z rekinem nie pogardziłby mój mąż ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne! Kotwica od razu przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, ja uwielbiam walenie, chciałbym takiego wieloryba :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie półki są bardzo fajne i pomysłowe ale chyba najbardziej podoba mi się ta okrągła (West Elm / Pottery Barn).

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie fajne pomysły, mi najbardziej spodobała się ta pierwsza i most :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Most wygrywa, jak na razie, w komentarzach! :-)

      Usuń
  8. Półka most skradła moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudowne! Najbardziej spodobała mi się ta w kształcie wieloryba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efektowne półki, nie sądziłam, że półeczka sama w sobie może stanowić dekorację :) Najbardziej podoba mi się ta w kształcie USA.
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Półkę-most chętnie zamontowałabym u siebie w pokoju :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo nietypowe kształty, ale ta pólka w kształcie mostu jest świetna :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Półkę w kształcie mostu zdecydowanie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne! Ja zrobiłam półkę drucianą w kształcie heksagonu :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie najbardziej podoba się ta okrągła. Ale pozostałe też są bardzo ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wieloryb, rekin lub kotwica to by mi się przydały. A.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wieloryb i kotwica zdecydowanie nadawały by się do pokoju dziecięcego ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. kotwica jest GENIALNA!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. wie ktoś w jaki sposób zamawia się na tej stronie z rekinem ? Bardzo chciałabym kupić tę półkę :)

    OdpowiedzUsuń