Niebieskie lakiery do paznokci - tylko latem?

Jak już kiedyś wspomniałam „w czasach przedblogowych” nie dzieliłam kolorów ubrań czy kosmetyków kolorowych na wiosenne, letnie, jesienne i zimowe.


Pewnie nawet nie potrafiłabym określić, jaki kolor pasuje do jakiej pory roku. Teraz na blogach widzę istny „wysyp” letnich kolorów, wśród których najbardziej rzuciły mi się w oczy różne odcienie błękitu na paznokciach.

W efekcie i ja złapałam fazę na niebieskie paznokcie. Właściwie zaczęłam ją łapać w zeszłym roku, latem, kiedy też był taki „wysyp”. ;-)

Mam już pięć różnych niebieskich lakierów. Każdy inny.


Błękitny Golden Rose ma intensywny kolor i jest dosyć trwały. Turkusowy z kolei trwałością nie grzeszy. Jasnoniebieski Flormar ma okropne krycie – dopiero trzy warstwy dają jakiś efekt.

Ale kolor jest ciekawy - tutaj go widać (nieco mgliście, bo zszedł na dalszy plan ;-)):


Załapał się też na zdjęcia do tego wpisu.

Kobaltowy Colour Alike i "piasek" P2 to moje nowości. Jeszcze ich nie użyłam.

Przyglądam się też innym odcieniom niebieskiego...









Malujecie paznokcie na niebiesko?

A jeśli tak, to robicie to tylko latem, czy pora roku nie ma dla Was znaczenia? Dobieracie do pór roku kolory makijażu, ubrań i dodatków?


94 komentarze:

  1. Ja bardzo rzadko. Na wakacje wybieram raczej miętowe odcienie, ale być może nie trafiłam jeszcze na taki niebieski żeby się w nim zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam kolor niebieski i dość często posiadam go na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako dziecko lubiłam ten kolor, ale potem polubiłam zielenie.

      Usuń
  3. Niebieski to mój ulubiony kolor, chociaż nie koniecznie paznokci, turkus uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja caly rok takich kolorów używam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rzadko maluję paznokcie na niebiesko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie niebieskości rzadko kiedy pasują, przy mojej jasnej karnacji często wyglądają sino, po prostu brzydko. Wyjątek stanowią "przybrudzone" odcienie niebieskiego, w takich czuję się całkiem dobrze. A piękne, żywe, czyste kolory podziwiam u innych :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że u mnie też nie wyglądają najlepiej. Dlatego częściej maluję nimi paznokcie u stóp. Wyglądają jakoś tak "wakacyjnie", nawet jeśli wakacji nie ma. ;-)

      Usuń
  7. U mnie niebieskie często goszczą na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No co Ty? ja maluję tak pazurki cały rok!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardziej kieruje się tym, żeby paznokcie pasowały do stroju. Na wiosnę i lato używam trochę żywszych kolorów, niż na jesień czy wiosnę.:) chyba, że mam jakiś kaprys :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Latem noszę jaśniejsze ubrania, zimą - ciemniejsze, ale to chyba dość naturalne. Lakier do paznokci dobieram do konkretnego stroju. Niebieskiego żadnego nie mam, ale ciemny granat to był kolor mojego pierwszego w życiu lakieru do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie - i wynika to raczej z tego, że tak jest praktyczniej.

      Też lubię ciemnogranatowe lakiery. I też to były jedne z pierwszych, jakie sobie sprawiłam.

      Usuń
  11. To już chyba trzeci rok mojej miłości do niebieskich lakierów, chociaż na początku słyszałam, że to dziwny kolor.
    Maluję na niebiesko paznokcie niezależnie od pory roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nie też chyba to trzeci rok, kiedy używam takich kolorów.

      Usuń
  12. bardzo ładny piasek z p2 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie używałam, ale sądząc ze zdjęć na blogach, jest ładny.

      Usuń
  13. mam takie lakiery, które częściej noszę zimą niż latem - chodzi mi raczej o jasność niż o kolor :) niebieski gości u mnie o każdej porze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest. Tak, jak z ubraniami, prawda?

      Usuń
  14. Ładne, na pewno lepsze niż czerwone.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam raz granat, sporadycznie używam, tak raz do roku;) niebieski to nie moje klimaty:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi właśnie idzie jeden niebieski i mam nadzieję, że niebawem pomaluję nim paznokcie, Bluberry od Barry M

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie dobieram kolorów makijażu czy paznokci do pory roku. Wybieram te na które mam ochotę :D Jedyne co to latem rezygnuje trochę z czerni na ubraniach bo bym się usmażyła na amen :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też rezygnuję z czerni latem, też TROCHĘ! :-) I z tych samych powodów - ciemne kolory "grzeją" w czasie upałów.

      Usuń
  18. bardzo często mam pazurki niebieskie-najczęściej turkusowe i granatowe :) chociaż kocham też szafir :)
    w tym roku,tego lata mam jednak fazę na żółty,już 3 żółte lakiery kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież jesteś turkusowa! :-)

      Też zaczęły mi się podobać żółte lakiery!

      Usuń
  19. Mam kilka niebieskich, ale muszą mnie zachwycić już od samego początku. Maluję zczególnie zimą i latem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie - nie wszystkie odcienie niebieskiego mi się podobają.

      Usuń
  20. Najbardziej podoba mi się baby blue i głeboki granatowy. Kiedyś malowałam na niebiesko,teraz preferuję fiolety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też wolę fiolety - takie śliwkowe zwłaszcza. Bardziej mi pasują.

      Usuń
  21. Niebieski u mnie króluje często, to mój ulubiony kolor, nie tylko na paznokciach. A pory roku tylko częściowo wpływają na moje wybory, na pewno jest jaśniej i mocniej latem, a nieco ciemniej i mroczniej jesienią i zimą, ale nie stanowi to u mnie reguły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że wiele osób lubi ten kolor - sądząc po komentarzach.

      Usuń
  22. Uwielbiam ten kolor w różnych odcieniach ;) moim zdaniem pasuje na każdą porę roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zwłaszcza rozbielone niebieskie kolory, błękity wiosną i latem mogą gościć u mnie bezustannie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam niebieskie paznokcie właśnie w okresie wiosny i lata! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. niebieskości w moim zbiorze lakierowym zajmują jakieś 30% :D więc mam ich sporo :D niebieski na paznokciach wydaje mi się najpiekniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja tam nie patrze czy lato czy zima, maluję co chce i kiedy chce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie lubię niebieskości na paznokciach, od turkusów po granaty przyprawiają mnie o mdłości, br. Jedyny wyjątek mocno rozbielony niebieski, błękit czy jak tot am modnie się mawia, baby blue. Moim zdecydowanym faworytem w tej kategorii jest find me an oasis od Essie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszukałam go i rzeczywiście to bardzo ciekawy odcień.

      Usuń
  28. Uwielbiam niebieskie paznokcie, szczególnie ukochałam kolor kobaltowy - jak dla mnie cudo. Używam go przez cały rok :) W tej chwili też mam tak pomalowane pazurki :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! To jeden z fajniejszych odcienie błękitu - jak dla mnie.

      Usuń
  29. Kiedy myślę o sobie w kategoriach koloru, to czuję, że jestem właśnie niebieska, czasem turkusowa, czasem granatowa, jeszcze kiedy indziej błękitna, ale zawsze niebieska. Lubię ten kolor w ubraniu, w makijażu, zawsze jakoś mi towarzyszy - nawet teraz mam błękitny lakier z różowym połyskiem na paznokciach. Siłą rzeczy nie ograniczam niebieskiego do lata. Zdarza się, że myślę porami roku, ale myślę, że jest to głównie spowodowane tym, że w zimniejszych okresach noszę ciemniejsze ubrania, a latem nieco jaśniejsze, takie lekkie. Ale i tak zdarza mi się pomalować żarówą w środku zimy (tak dla rozgrzania) albo stalową szarością w środku lata. Generalnie: co w duszy zagra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mam z zieleniami. Gdybym była kolorem, to zielenią. taką w odcieniach khaki. ;-) Ale inne zielenie też lubię i otaczam się nimi bez względu na pory roku.

      Usuń
  30. Ja nie dobieram prawie niczego do pory roku. Make-up lekki przez caly rok, paznokcie tylko pociągniete bezbarwna emalia. I szafa pełna sukienek i spódnic bez względu na pogodę. XD Ale... jaki chabrowy lakier z dobrym kryciem polecisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jeszcze jakie krycie ma ten chabrowy (bardziej kobaltowy) z Colour Alike, ale ma ładny odcień. inne z tej marki kryją dobrze.

      Ja na ogół w ogóle nie maluję paznokci (mam słabe i malowanie mi je jeszcze osłabia), ale czasem to robię.

      Usuń
  31. Ja w ogóle nie przepadam za niebieskim kolorem, ale ostatnio zakochałam się w niebieskim lakierze od GR i mam go właśnie na paznokciach :) jest cudny :) ale chyba częściej jednak nosiłabym ten kolor zimą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też pierwszy niebieski miałam z GR. Zobaczyłam go i spontanicznie kupiłam. :-)

      Usuń
  32. Bardzo lubię niebieskie kolorki :) Choć pazury rzadko maluję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Osobiście lubię blade kolorki ;) ze względu na rodzaj pracy jaki wykonuje, raczej ostre kolorki są niewskazane :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ogólnie niebieski nie należy do moich ulubionych kolorów, jednak bardzo lubię go na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie. I chyba najbardziej lubię go na paznokciach stóp.

      Usuń
  35. A ja się przyznam że jeszcze nigdy nie miałam niebieskiego lakieru na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko przed Tobą! Jeśli tylko będziesz miała ochotę.

      Usuń
  36. Też mam tego majtkowego Flomara i u mnie dobrze kryje już po dwóch warstwach. Kocham ten kolor, ale tylko w wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Majtkowego"! ROTFL! :-)

      Może masz inny odcień. U mnie jeszcze po 3 warstwie są jakby prześwity. Więc praktycznie go nie używam...

      Usuń
    2. Moja mama go tak określiła, gdy go kupiłam i już mu tak zostało :)
      Swoją buteleczkę upolowałam w Bułgarii, może to też jest powód. Stęskniłam się za nim, jak u Ciebie go zobaczyłam, no i w końcu mam go na palcach :)

      Usuń
  37. Ja tez kocham niebieskości na paznokciach, z p2 mam szminkę, lakiery mnie intrygują teraz też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery podobno są dobrej jakości, a te "piaski" łatwo się zmywają. Podobno. Nie sprawdzałam, ale oby. ;-)

      Usuń
  38. Przyznam szczerze, że nigdy nie malowałam paznokci na niebiesko, ale chyba spróbuję, lato idzie to dlaczego nie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. A wiesz,że mi się niebieskie paznokcie bardziej z zimą kojarzą niż z latem, ale to pewnie dlatego, że niebieskie lakiery mam zazwyczaj w ciemnych odcieniach, albo bardzo błyszczące topy, które mi się mroźnie kojarzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też kojarzyły z zimą!

      Dopóki nie dowiedziałam się z blogów, że to letnie kolory. ;-)

      Usuń
  40. Jakoś nigdy nie przepadałam za niebieskimi lakierami, ale ostatnio je polubiłam, ponieważ dobrze wyglądają na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też polubiłam je całkiem niedawno. Wcześniej miałam tylko granatowy.

      Usuń
  41. Do mojej karnacji niestety odcienie niebieskiego nie pasują ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mojej chyba też nieszczególnie i częściej mam je na nogach. ;-)

      Usuń
  42. Niebieskich to mam chyba najwięcej :P. Jakoś nie zwracam uwagi na pory roku przy lakierach do paznokci :). Kiedy mam ochotę na jakiś kolor to nie patrzę co jest za oknem tylko maluję :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Osoby, które lubią niebieski chyba częściej wybierają ten kolor także w lakierach.

    OdpowiedzUsuń
  44. A wiesz, że ja kiedyś nie lubiłam niebieskiego? Teraz po prostu uwielbiam i to w każdym odcieniu. A już w połączeniu z bielą to istny obłęd :) Człowiek jednak bardzo się zmienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go lubiłam, ale długo mi mówiono,że brzydko mi w nim jest, więc unikałam wszystkiego, co niebieskie. Potem się okazało, że to niekoniecznie tak działa. :-)

      Usuń
  45. u mnie niebieskości królują cały rok! mam ich zdecydowanie najwięcej spośród wszystkich kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  46. No masz! Ja mam kilka różowych i też powtarzam mężowi, że każdy inny... ale chyba mi nie wierzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha! :-)

      Ja mojemu już nawet nic nie tłumaczę, a on zresztą nie pyta. ;-)

      Usuń
  47. Ja też lubię niebieski, mam aż 5 odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Niebieski jest spoko :) Lato idzie to dlaczego nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja nigdy koloru nie przywiązuje do pory roku.
    Pazurki zawsze maluję na taki kolor na jaki akurat mam ochote. To samo tyczy się ubioru!

    OdpowiedzUsuń
  50. ja się nie czuję w niebieskościach, chyba że to takie mocno rozbielone pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zawsze niebieskie kolory kojarzyły mi się z zimą :D Ale na paznokciach nie zwracam uwagi na porę roku, tylko na to, co akurat mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń