Wasze wpisy roku 2013

Oto lista Waszych wpisów, które uznałyście za najbardziej warte uwagi wśród tych, które powstały w roku 2013.


Podzielone tematycznie i ułożone według kolejności dodania.

Wpisy dające do myślenia


Świetnie napisane. Bardzo dobry wpis na początek bloga!

Po prostu świetny wpis! Jego autorka i zarazem bohaterka okazała się fantastyczną osobą! :-)

Aga nie tylko się akceptuje, jak pisze, ale widać, że się lubi. Fajnie! :-)

Uważam, że to bardzo potrzebny wpis w czasach, kiedy ludzie coraz bardziej stereotypowo myślą.

Zgadzam się z autorką. Można wysłać dziecko do tzw. „dobrych szkół”, ale w wielu z nich nauczy się schematycznego myślenia i konformizmu. Ważniejsza jest niezależność i samodzielne myślenie.

Wzruszające dla każdego, kto stracił bliską osobę. ;-(


Wpisy domowe i rękodzielnicze


Świetne zdjęcia i ciekawy materiał!

Rewelacyjne ubranka na kubeczki do herbaty!

Świetny tutorial, który spodoba się wszystkim, którzy marzą o świecących bawełnianych kulkach

Świetna sesja i edytorial w „Moim mieszkaniu”! Gratulacje dla Ani! :-)

Urocza toaletka, też bym taką chciała. ;-)

Zabawny i sympatyczny pomysł, Cookie Monster. :-)


Wpisy kosmetyczne


Bardzo porządnie napisane opracowanie.

Dobrze zrobiony tutorial, w optymistycznym stylu.

Ciekawy pomysł, wart uwagi.

Waro polecenia poradnik dla osób, które naturalnie rozjaśnić włosy.

Nawet przed epoką szczoteczek do zębów ludzie sobie radzili z higieną jamy ustnej. :-)

Recenzja kosmetyku, który ciekawie wygląda.


Inne

Hexxana wykonała świetną robotę! Podziwiam i chylę czoła!

Osobisty i optymistyczny wpis.

Przypomniała mi się akcja sprzed kilku lat, kiedy pewne kreatywne bloggerki znalazły się na okładkach ilustrowanych magazynów. :-)

Szczery tekst, pisanie o emocjach bardzo pomaga...

Ciekawy i inspirujący pomysł!


Zobaczcie jak „szykowały się” kobiety w czasach - „przedblogowych”. Teraz pewnie byłyby tu wśród nas.

Uśmiałam się! Choć Lidla mam względnie blisko, byłam tam tylko raz i wyszłam bez zakupów.Teraz już wiem, dlaczego:  nie znałam tych metod!

15 komentarzy:

  1. Byłam ostatnio w Lidlu niczego nieświadoma i zastanawiałam się co Ci ludzie wyprawiają :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, niektóre zdążyłam już wczesniej przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpis o zakupach w Lidlu jest cudowny! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wpisy:) a patchwork ogromnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm buszowanie w Lidlu brzmi ciekawie :D a wpis o naturalnym rozjaśnianiu włosów, bardzo, ale to bardzo mi się przyda, dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Już zabieram się za czytanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne artykuły, mnóstwo ciekawych pomysłów, fajnie opisanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz tu jestem i zabieram się za czytanie kilku postów, których tytuły mnie zaciekawiły :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję, że opowieść o Lidlu się podoba ;) Dobrze, że jest to zestawienie bo odkryłam kilka ciekawych miejsc w sieci do których regularnie będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wybor calkiem trafny :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. :)))))))))))))))))))))))))))) bardzo się cieszę i ściskam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł na posta !

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwa po nagłówkach szczególnie mnie zainteresowały:) Więc zaraz wchodzę:))

    OdpowiedzUsuń
  14. postaram się sukcesywnie przeczytać wszystkie zgłoszone posty. :)

    OdpowiedzUsuń