Wnętrza w stonowanych beżach

Coraz bardziej lubię dostawać o Was propozycje wpisów. :-) Tym razem Ania poprosiła o „zdjęcia z eleganckimi wnętrzami w stonowanych beżach”.








W kolejce czekają jeszcze trzy „wpisy na życzenie” w tym wpis o stylu shabby-chic, który długo czeka, bo to temat dość obszerny i styl popularny w polskiej blogosferze. Swego czasu sama przeszłam taką fazę i zrobiłam sobie trochę rzeczy w tym stylu. Myślę o tym, żeby je pokazać na blogu, ale część trafiła do piwnicy, a niektóre nawet do innych osób. :-) Kiedy zaczęłam zmieniać styl, chętnie rozdawałam swoje „dzieła” osobom, które je chciały...

Jeśli macie pomysł na post o wnętrzach - napiszcie! :-)


(Zdjęcia: Benjamin Moore)


25 komentarzy:

  1. Podobają mi się takie wnętrza :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak bezowe wnętrza do mnie nie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś nie lubiłam takiej kolorystyki w domu, a teraz uwielbiam, bo wnosi taki spokój i świeżość

    OdpowiedzUsuń
  4. Strzał w dziesiątkę ! Moje klimaty :) Może jakieś pomysły o balkonach ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK! :-)

      Wpisy o balkonach są już na blogu, ale chętnie dodam więcej! :-) Balkonów nigdy dość!

      Dotychczasowe wpisy znajdziesz tutaj:

      http://unaweblog.blogspot.com/2015/05/kompleks-maego-balkonu.html

      http://unaweblog.blogspot.com/2015/06/ikea-pomysy-na-aranzacje-balkonow.html

      http://unaweblog.blogspot.com/2014/04/ikea-balkonowe-inspiracje.html

      A tu mój balkon: http://unaweblog.blogspot.com/2015/06/sceny-balkonowe.html

      Usuń
  5. Zgłoszę się z propozycją wpisu za jakiś czas, kiedy będę urządzać swoje wnętrze :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ohh chyba się zgłoszę także :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorystyka śliczna, ale tak jakoś pusto...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to takie firmowe aranżacje, ale fajne. :-)

      Usuń
  8. Piękne, przestronne i jasne wnętrza sa ...piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne wnętrza, niezwykle eleganckie :)
    Ależ podobają mi się takie głębokie parapety z miejscem do relaksu.... cudo :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie lubię beżowych wnętrz. Są dla mnie jakieś takie zbyt nudne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam beże w domu. Zawsze wyglądają niesamowicie i nadaja fajnego klimatu. Nie mowiac juz o tym, że to tak uniwersalny kolor że sprawdzi sie niemal przy kazdym stylu mebli :)
    http://cherryskyblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedawno pomalowałam prawie połowę mojego mieszkania na beżowo ;) Musiałam dobrać coś, co będzie pasowało do mebli, których na chwilę obecną nie mogę zmienić, ale jednocześnie być bardziej "moje" niż poprzedni kolor. Zakochałam się w tym oknie wykuszowym z 2 zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)

      Bardzo lubię takie okna!

      I początkowo w mieszkaniu miałam dużo beżów. Dopiero potem przemalowaliśmy na biało. :-)

      Usuń
  13. Te zdjęcia robią dobrze w poczucie estetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Te zdjęcia robią dobrze w poczucie estetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Przy wystrojach z tak dużą ilością beżu warto dodawać pojedyncze elementy lekko wybijające się kolorystycznie. Np obraz na pierwszym zdjęciu i talerz na drugim.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się takie wnętrza kojarzą zbyt sterylnie i nie pasuje mi do rodzinnego i przytulnego mieszkania ;)
    Ale to kwestia gustu,a o nich się nie dyskutuje :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się, choć nie wiem czy u siebie w domu zdecydowałabym się na coś takiego :) Wolę raczej bardziej przytulne wnętrza, ale to nie zmienia faktu, że te z Twoich zdjęć wyglądają bardzo efektownie ;). U nas właśnie trwa remont mieszkania na całego, kuchnia i łazienka już skończone, pora na naszą sypialnię, salon i pokój córeczki. Obecnie zastanawiam się nad narożnikiem do salonu i mam kilka swoich "typów" to m.in. te stąd - http://meblowiec.pl/narozniki,c24.html. Mam nadzieję, że do świąt uporamy się z całym remontem ;). Pozdrawiam i czekam na nowe wpisy u Ciebie ;).

    OdpowiedzUsuń