IKEA: Kolekcja SINNERLIG

Dopiero co pokazałam zdjęcia z nowego katalogu IKEA, a już jest nowa kolekcja IKEA – SINNERLIG.


W skład kolekcji autorstwa Ilse Crawford wchodzi 30 produktów dla domu, które zostały podzielone na trzy grupy: praca, jedzenie i odpoczynek.

Kolekcja jest bardzo w moim guście: projektantka wykorzystała kolory, faktury i materiały, jakie bardzo lubię. Wiele z tych rzeczy chętnie zobaczyłabym w moim mieszkaniu.












Tapeta z liści kapusty mnie urzekła. :-)

Jak Wam się podoba ta kolekcja?


(Zdjęcia: IKEA)

24 komentarze:

  1. Zdjęcia mi się podobają, ale w sumie, jak się przyjrzę szczegółom, to nic tak nie ma konkretnego, co przypadło mi do gustu. Nie tym razem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja trafia również w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest ta kolekcja :) Ogólnie nowy katalog bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele przedmiotów przeniosłabym do siebie. Uwielbiam naturalne rzeczy :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem nieźle, czasem te kolekcje wchodzące z katalogiem są takie "bezduszne" i bez stylu, a ta stanowczo ma w sobie coś.
    Kapuściana tapeta mnie rozbawiła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się lampy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznaję, ta kapusta jest powalająca xD Pomysł niezły, ale niestety krótkotrwały, chyba że ktoś śpi na kapuście xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kolekcja, bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kolekcja, bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wypiekami na polikach przeglądałam najnowszy katalog :) Mi zawsze tam coś się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna kolekcja, te lampy bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przed chwilą przeglądając Twój post pomyślałam, że w tym roku nie przynieśli mi katalogu z Ikea, wychodzę na podwórko i patrzę wisi sobie na furtce :) Co za zbieg okoliczności :))

      Usuń
  12. Akurat ta kolekcja nie jest do końca w moim typie, ale kapuściana ściana jest genialna ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Te butelki z wodą to tak dla ozdoby? Dziwne, że nie ma w nich glonów :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Ławeczki z plecionką mają ciekawe siedzisko, ale nóżki już trącą ikeowską tandetą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kapusta jest bardzo dziwna, ale ma swój bardzo dziwny urok. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Średnio mi się podoba i nie wyobrażam sobie tak umeblowanego domu. Kapusty na ścianie również sobie nie wyobrażam :P

    OdpowiedzUsuń