Piątka Na Piątek: Lipcowe odkrycia blogowe

Ostatnio piątkowe odkrycia blogowe zdominowały blogi „urodowe”, tym razem zestawienie jest bardziej urozmaicone – właściwie każdy blog porusza inną tematykę.



Przystanek Kłodzko


Anek73 wciągnęła mnie do swojego świata przede wszystkim wirtualnymi wycieczkami do małych miejscowości, w których odnajduje ciekawe zakątki. Poza tym na blogu zobaczycie jej twórczość – m.in. scrapy i hafty i znajdziecie wpisy na różnorodne tematy.

Anek73 zainspirowała mnie do zwiedzenia małych miejscowości w mojej okolicy i poszukanie takich ciekawostek o nich, jakie ona znajduje o tych w swojej części kraju! :-)

Klimaty Agnes


Blog określiłabym jako „domowy”. Są w nim przepisy i pomysły na posiłki, ale jest też dom Agnieszki i przede wszystkim jej ogród, a ona sama pisze o nim z pasją. Zaglądając tam czuję się jakbym ją odwiedzała i była oprowadzana po ogrodzie pełnym pięknych kwiatów.

Middle Ages After Ages


Średniowiecze oglądane z perspektywy naszych czasów – ciekawy pomysł na blog, prawda? Mergia porusza nie tylko tematykę historyczną, ale także dzisiejsze jej wyobrażenia i wpływy na sztukę współczesną. Wiele się można u niej dowiedzieć. Podoba mi się też styl pisania bloga.

Szyciowa Przygoda


Lubię szyć. Od kilku lat robię to bardzo rzadko, ale były czasy, kiedy szyłam sobie znaczną część własnej garderoby. Teraz szyję głównie takie rzeczy jak zasłony, obrusy czy poszewki, co nie jest specjalnie skomplikowane. Lubię jednak ciągle zaglądać na blogi o szyciu i ten wpadł mi w oko, bo można tam znaleźć wiele prostych pomysłów na przeróbki czy uszycie czegoś, co nie wymaga wybitnych umiejętności krawieckich.

Niewyspana


Jednak znalazł się też blog głównie o kosmetykach. Głównie naturalnych. :-) Spodobał mi się styl pisania Liliany, jej poczucie humoru, dystans i luz. Lubię takie blogi i zaglądam na nie z przyjemnością.


A jakie blogi Wy odkryłyście w lipcu? Podzielcie się linkami! :-)


31 komentarzy:

  1. nikogo nie znam ale z chęcią zerknę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z moich odkryć mogę polecić http://jagadesign.com/ i dopiero co założony http://www.1500znakow.pl/ - bardzo ciekawy pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tę serie postów, zawsze można poznać coś innego nie banalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnego z wymienionych - warto nadrobić. Poza tym świetna seria postów - można dzięki niej odkryć naprawdę ciekawe blogi

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam żadnego z tych blogów, dlatego chętnie do nich zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, ani jednego nie znam :(. Ale nadrobię i zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam ich wcześniej, chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wyróżnienie :) Zapraszam codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czuję się zaszczycona wzmianką, bardzo dziękuję :)! Cieszę się, że Middle Ages - After Ages się podoba, tym bardziej, że tematyka jest w gruncie rzeczy dość niszowa.

    Pozostałe blogi - też ciekawe, z chęcią pozaglądam.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie.

      Dla mnie to bardzo ciekawa tematyka!

      Usuń
  10. Ja w lipcu odkryłem: http://kalcyt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lecę na Szyciową Przygodę, a co!

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam tylko Niewyspana ale też mnie zauroczył niebanalnym stylem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post, muszę odwiedzić te blogi :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :) Jest mi niezmiernie miło, że mój blog podoba Ci się i jest wart wzmianki :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam, ale zaraz to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zainteresował mnie ten blog "Klimaty Agness" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lecę do niewyspanej, zobaczyć co tam u niej słychać i chyba zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. żadnego nie znam, ale zajrzę do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam niestety żadnego, ale za chwilę nadrobię. Uwielbiam takie wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję bardzo za to wyróżnienie :) cieszę się że nie szyję tylko "do szuflady", zapraszam do szukania inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam żadnego z Twoich blogowych odkryć,ale już nadrabiam zaległości :)

    OdpowiedzUsuń