15 bezpłatnych magazynów lifestylowych

Dawno temu, na początku blogowania, w poniedziałki robiłam na blogu wpisy o nowych numerach magazynów wnętrzarskich pod hasłem „Poniedziałkowy Przegląd Prasy”. Pamiętacie?


Na początku cykl cieszył się powodzeniem. Niektórzy podobno najbardziej czekali na te wpisy. :-) Jednak potem zainteresowanie było coraz mniejsze, choć takich magazynów przybywało i dużo się pozmieniało na rynku takich magazynów. Niektóre z tych, które kiedyś były popularne, przestały być bezpłatne, inne zakończyły działalność, za to pojawiło się wiele nowych.

Teraz blog ma większy zasięg, zaczęło go odwiedzać wiele nowych osób, które nie pamiętają tamtych wpisów, postanowiłam więc po przerwie pokazać Wam, ile ciekawych i inspirujących magazynów wnętrzarskich można znaleźć w Internecie i poczytać je – zupełnie bezpłatnie.







Heart Home
http://www.hearthomemag.co.uk/pastissues/

Magazyn "Heart Home" nie pojawia się od kilku miesięcy, ale miejmy nadzieję, że to przejściowe i ciągle jest dostępne pokaźne archiwum.



Wszystkie wymienione tu magazyny są bezpłatnie dostępne online i przeglądacie je legalnie, nie są to skany płatnych magazynów.

W internecie można znaleźć znacznie więcej takich magazynów. Wybrałam tutaj te, do których dotarłam, które spodobały mi się, no i które poświęcone są przynajmniej częściowo urządzaniu wnętrz.

Oczywiście są też polskie magazyny dostępne online i bezpłatne, ale im poświęcę osobny wpis.

Korzystacie z prasy dostępnej online? Możecie polecić jakieś ciekawe magazyny?



28 komentarzy:

  1. Naprawdę świetne linki! dobrze że je wstawiłaś w jednym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wnętrza! Aż się rozmarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zawsze rozmarzam przy nich. Lubię oglądać takie magazyny, kiedy nie mogę zasnąć, pobudzają wyobraźnię... :-)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe magazyny! Trafiają w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. można zaczerpnąć z tych magazynów wiele interesujących inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do tej pory raczej nie zaglądałam do takich magazynów :). Z ciekawości przejrzę sobie dzisiaj :).

    OdpowiedzUsuń
  6. kilka linków zapisałam! super post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moj ulubiony magazyn to SOFFA
    http://issuu.com/soffamag/docs/soffa09_issuu_eng

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za te linki. Chętnie przejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam oglądać takie magazyny, ale chyba trzeba zarabiać nieco więcej niż szare myszy, aby ak stylowo urządzić mieszkanko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale zawsze można próbować realizować takie pomysły tańszym kosztem. :-)

      Usuń
  10. Kopalnia wiedzy i pomysłów :-) swoją drogą nigdy nie czytałam magazynów online

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł z tymi linkami, chętnie poprzeglądam, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na rozdanie,są świetne nagrody :)
    http://patricia-trishia.blogspot.com/2015/08/rozdaniecandy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. ja z prasy prawie wcale nie korzystam nawet z tej online, dlatego nic nie polecę :) a wpis widzę pierwszy raz bo jestem tu z Tobą od niedawna ale myślę, że dla osób które akurat szukają inspiracji takie magazyny to coś świetnego ja narazie nie mam po co ich czytać, tylko bym się niepotrzebnie napatrzyła hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz niemal wyłącznie z tej online korzystam. :-) Choć lubię oglądać ładne wnętrza.

      Usuń
  14. Jakoś zawsze szerokim łukiem omijam całą 'pracę online', bo zazwyczaj strony przeskakują mi jak szalone, albo się zawieszają ;< . Zaraz wypróbuję któryś z Twoich linków ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna idea, dużo inspiracji zebranych w jednym miejscu ;) Zakochałam się w krzesłach ze zdjęcia (tych, które mają ramy jakby oplecione liną) <3

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie takie rzeczy bardzo inspirują do przemeblowania :P często też na ich podstawie wymyślam dodatki do pokoju DIY :)
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny post, koniecznie muszę go sobie zapisać! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się okładka tego Decor. Kiedyś uważałam niebieski i biel, sama nie wiem dlaczego za bardziej łazienkowe połączenie, ale od jakiegoś czasu mnie kusi granat, albo kobalt na ściany do pokoju i białe meble do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pinterest to kopalnia pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ubolewam nad przerwą w Heart Home.
    Przez magazyny on-line przestałam wspierać rynek wydawnictw prasowych - ale za to makulatury nie przybywa:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacja, teraz poszukuję inspiracji, a nie wiedziałam (po prostu nie szukałam, nie zastanawiałam się nigdy nad tym), że są takie darmowe magazyny... :)

    OdpowiedzUsuń