Letnia kolekcja Rice

Kiedy pisze się o wnętrzach, można obchodzić Gwiazdkę w sierpniu. To miesiąc, w którym wnętrzarskie firmy nadsyłają materiały o zimowych i bożonarodzeniowych kolekcjach. :-)


Choć niektórzy robią to już od czerwca. Teraz nastąpił jakiś zmasowany atak bałwanków, reniferów, mikołajów i całych tabunów choinek. ;-) Dlatego tak na przekór pokażę Wam zdjęcia, które kojarzą się właśnie z latem. Choć w sumie niemal wszystkie kolekcje Rice mogą się tak kojarzyć, ale właśnie za to lubię tę firmę – za kolory.











Ostatnio mniej pisałam o wnętrzach, ale obiecuję, że to nadrobię. Planuję kolejne zmiany w domu i wieczorami szukam pomysłów na odświeżenie mieszkania. Trafiam na wiele ciekawych.

Jeśli macie pomysły na wpisy o wnętrzach – piszcie! Chętnie poszukam czegoś dla Was! :-)


(Zdjęcia: Rice)



17 komentarzy:

  1. jak u Alicji w krainie czarów, bardzo kolorowo radośnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowe i wesołe naczynka, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie najbardziej zauroczyła ściana z szarych desek oraz kubek z ptakiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te rzeczy. Można je gdzieś kupić w Polsce? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, tak kolorowo i ładnie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ wspaniałe kolory <3 Nie wiem, czy chciałabym mieszkać w takiej aranżacji, ale na zdjęciach bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko jak do zjedzenia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nabardziej podobają mi się miseczki <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardziej od wnętrz podoba mi się ten deser na ostatnim zdjęciu! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna zastawa, taka pastelowa i słodka <3 ja szukam teraz pomysłu na kinkiet łazienkowy, niedrogi, może być diy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre aranżacje kojarzą się z "Alicją w Krainie Czarów" :) Bardzo pozytywne kolory, chociaż pewnie po jakimś czasie chciałoby się od nich odpocząć.
    Nie rozumiem tych bałwanków w lipcu/sierpniu :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie pastelowe zastawy stołowe zawsze mi się bardzo podobały.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się bardzo te kolory i kilka rzeczy bym stąd wzięła do siebie, żeby ożywić trochę swoje neutralne kolorystycznie wnętrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Totalnie się zakochałam - piękna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń