Wnętrza inspirowane słonecznikami i słońcem

Ten wpis powstał dzięki Jaskółcze Ziele, która spytała: „Una, masz może jakieś inspiracje do małego pokoiku w „cudnym” słonecznie żółtym kolorze?”. No jasne, że mam! :-)


Hasło „słonecznie żółty” podsunął mi jeszcze skojarzenie ze słonecznikami, które bardzo lubię. A teraz jest na nie sezon, więc mam paznokcie jak chłoporobotnik z dawnych lat. :-)

A jeśli mowa o słonecznikach i wnętrzach, to od razu przypomniały mi się zdjęcia żółto-czarno-białych wnętrz od Benjamin Moore.

Nie wiem, jak bardzo słoneczna jest żółć w pokoju, o którym piszesz, Jaskółko, ale może właśnie można połączyć ją z bielą i czernią?


Na tych zdjęciach powyżej połączenia są szalone i ryzykowne, ale udane. Jednak można też próbować delikatniej.




A to kilka innych propozycji.






(Zdjęcia: Benjamin Moore)


32 komentarze:

  1. Ogromnie podobają mi się takie podłogi w szachownicę:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są ładne, ale niezbyt praktyczne. Miałam taką w jednym mieszkaniu.

      Ale teraz mam dywan w tym stylu i jest OK. Owszem, trzeba częściej odkurzać, ale wygląda - super!

      Usuń
  2. Bardzo podobają mi się te pokoje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły, zapisuje je w zakładce! Co prawda mój żółty jest znacznie bardziej słoneczny, jakby z domieszką pomarańczowego, ale myślę, że spokojnie te inspiracje mogę przełożyć na moje małe pokoiki :) dam znać jak już coś wymyślę!
    I jeszcze raz dziękuję ślicznie! Jesteś kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukam jeszcze takiego żółtego, o jakim piszesz! :-)

      Usuń
  4. Uwielbiam słoneczniki, gdybym mogła jeszcze raz wziąć ślub to jako wiązankę chciałabym duży słonecznik

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne inspiracje. Uwielbiam żółty kolor, ale najchętniej w dodatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak ogólnie nie przepadam za żółtymi ścianami, tak do tego ostatniego pokoju, to mogłabym się w tej chwili przeprowadzić, bo jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żółty to nie mój kolor, ale aranżacja kuchni z 3 zdjęcia oraz meble z 1 bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja żółtego nie lubię :D i zdecydowanie wnętrze w stylu skandynawskim :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobra inspiracja i piękne wnętrza!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie w całym domu króluje żółty kolor,ale tak pięknie w pokojach nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. W pokoju mojej córci będzie brązowo - pomarańczowo - żółto :)

    OdpowiedzUsuń
  12. słoneczniki są idealnym dodatkiem do wnętrz o tej porze roku :) pierwsze pomieszczenie jest bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się spodobało, choć mam trochę inny styl. Jest bardzo pomysłowe. :-)

      Usuń
  13. Gustownie się wszystko prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam właśnie taki słoneczny żółty na ścianach - uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czemu, ale pasuje mi ten kolor do Ciebie, choć znam Cię tylko z bloga. :-)

      Usuń
  15. Chyba nie jest to do końca moj styl, ktory bym widziala w domu, ale u kogos niezmiernie mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne inspiracje! Aż zamarzyła mi się zmiana własnego mieszkania, w którym zdecydowanie brakuje takich jasnych barw:/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnie zdjęcie chociaż ja i tak zostaję przy bieli <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tkwię przy bieli. Jestem jej wierna od lat. :-)

      Usuń
  18. Choc słoneczniki jako kwiaty uwielbiam, kolor żółty nie jest moim ulubionym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim też nie, ale lubię słoneczniki. Jako kwiaty i jako żywność. ;-)

      Usuń