Piątka Na Piątek: 5 pomysłów na Wielkanoc

Idą święta! Zabrałam się już za zdjęcia, a przepiórcze jajka okazały się tak fotogeniczne, że powstało ich bardzo dużo. Dlatego już dziś zamiast zwykłej grafiki „Piątku na piątkę” - mała zapowiedź świątecznych wpisów.


A przede wszystkim dzisiejsza „piątka” czyli pięć pomysłów, jak w prostu sposób i samodzielnie zrobić coś ciekawego i świątecznego.

Na blogach pojawiło się dużo przepisów na pisanki i dekoracje, więc postanowiłam, że aby się nie powtarzać pokażę kilka pomysłów na nietypowe, a ciekawe wielkanocno-wiosenne stoły.


Myślę, że takie ciastka można wypełnić dowolnym nadzieniem. Spodobają się gościom z poczuciem humoru i dzieciom.



Cukrowy baranek w rozmiarze XXL czyli oryginalny pomysł na dekorację tortu.



Kiedy masz ochotę upiec ciastka w kształcie wielkanocnych zajączków, a nie masz takiej foremki – żaden problem! Wystarczy foremka w kształcie serduszka, a takie są bardzo popularne...
Tutaj jest tutorial graficzny, ...a tutaj przepis.



Wielkanocne rożki na popcorn – pomysł na rodzinne oglądanie filmów.



To coś dla tych, którzy, tak, jak ja, nie mają w domu kieliszków na jajka. Szybko można zrobić z drutu... może niekoniecznie kieliszki, ale coś, co je zastąpi.

Dopiero co przygotowywałam pomysły na Boże Narodzenie, a tu już Wielkanoc! Co się dzieje?!

33 komentarze:

  1. Te ciastka marchewki i króliczki są genialne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ciasteczka są boskie :) Ale zakochałam się w torciku baranku! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. baranek jest słodziutki :)
    czyli nie tylko ja mam wrażenie zakrzywienia czasoprzestrzeni :) i ledwo się poprzednie święta skończyły a już kolejne ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ani się nie obejrzysz a znowu będzie Boże Narodzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkanoc jakoś mnie omija w tym przedświątecznym szaleństwie :) Jedno czego nie może zabraknąć na stole, to klasyczny żonkil :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!
      U mnie chyba nie było żonkili na Wielkanoc, ale może to błąd?

      Usuń
  6. Ja nie tyle o marchewkach, co o ciastu marchewkowym myślę :))
    Fajne pomysły:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas szybko leci :) Fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o ciastka marchewki i zajączki to ostatnio znalazłam rewelacyjne formy w Tchibo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! A ja ostatnio tam byłam i nie zauważyłam!

      Usuń
  9. bardzo fajne pomysły i nabrałam ochoty na ciasto marchewkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie posty i takie pomysly. Czaje sie na torcik w ksztalcie zajaczka, moze wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pomysły :) chociaż z moim talentem to mogę zrobić torcik w kształcie jajka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe! Też się liczę z taką możliwością, choć pewnie pozostanę przy drożdżowej babie. ;-)

      Usuń
  12. jaki słodki torcik baranek ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne pomysły i na pewno z nich skorzystam :-)
    Miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciasteczka-zajączki mnie urzekły! Wyglądają przeuroczo! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. swietne pomysły jestem nimi zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwsze 3 sposoby genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. czas szybko płynie ;-) ja akurat do świąt małą przywiązuję uwagę.... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. baranek bardzo mnie urzekł jest śliczny aż żal by mi go było jeść.A stojaczki genialne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Szkoda jeść takie rzeczy.

      Usuń
  20. Zdecydowanie marchewkowe ciasta są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  21. zdjęcie jak kartka świąteczna <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Podstawki pod jajka genialne ;)

    OdpowiedzUsuń