Piątka na piątek: 5 niezwykłych pomysłów

Planowałam na dziś wpis o lutowych odkryciach blogowych, ale luty jeszcze się nie skończył, a styczniowe odkrycia pokazałam zaledwie dwa tygodnie temu. Tymczasem w ostatnich dniach trafiłam na kilka niesamowitych projektów artystycznych...


...i postanowiłam się nimi podzielić.

Brody, które są zwierzakami :-)


Gdy zobaczyłam te pomysły na przystrzyżenie zarostu, szczęka mi opadła. Choć tutaj więcej grafiki komputerowej niż działalności trymera, pomysł jest niezwykły. ;-)

Namalowane na... dłoniach


Te prace widziałam kilka lat temu, teraz znowu na nie trafiłam. Guido Daniele maluje na dłoniach, a efekty są zdumiewające...

Może by tak zacząć robić makijaż dłoni, zamiast twarzy? Albo i to, i to! Tylko kto wtedy patrzyłby na twarz? ;-)

Co można zrobić z piór?


Lubię motyw piór i ptaków, więc te prace od razu mnie zainteresowały. Ich autorem jest Chris Maynard.

Wszystko może być częścią sztuki


Victor Nunes potrafi zrobić coś ciekawego praktycznie ze wszystkiego. Jego prace to grafiki z wykorzystaniem różnych drobiazgów.

Codzienne życie superbohaterów


Ta galeria mnie rozbroiła. :-) Niedawno pokazywałam ciekawe podejścia do filmów Disneya. Ten artysta robi coś podobnego z komiksowymi superbohaterami. :-)

Nowe odkrycia blogowe pojawią się na początku marca. :-)



18 komentarzy:

  1. Świetne! Szczególnie 4 mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Namalowane na dłoniach świetne. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  3. kreatywność ludzka nie zna granic :-) i to jest super, choc ja wolę bardziej użyteczną kreatywność, ale malowane na dłoniach niesamowite, nie wiem, co myśleć o tych superbohaterach, niby średnio mi zaimponowało, ale jakoś przeglądałam dalej :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne obrazy można obejrzeć pod tymi linkami. Dobrze czasem się zatrzymać i zamiast kosmetyków zaczerpnąć ze źródełka odrobinę sztuki. Od razu człowiekowi się pobudza wyobraźnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny raz upewniłam się, że jedyne co nas ogranicza to nasza wyobraźnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia, gdzie brody są zwierzakami, przebiły wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I jaki był by ten świat nudny gdyby nie wyobraźnia pewnych osób

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. zwierzakowe brody rozwaliły system:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ''Wszystko może być częścią sztuki'' - najpierw przeczytałem ''wszystko może być częścią trzustki'' haha xD.

    OdpowiedzUsuń
  11. hah te brody mnie totalnie rozwaliły :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Brody... wspaniałe :)
    Moje ostatnie odkrycie z Instagrama - pan, który rzeźbi w lodach ludzkie facjaty - jego nick to asanomakoto.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie linki dały Myszom ogromną dawkę pozytywnego nastroju. Panu Myszowi spodobali się brodacze, Mysisztuka codzienna a Małemu Myszowi życie superbohaterów :)

    OdpowiedzUsuń