Inspiracje: Przy kominku

Gdy się ogień na kominku pali,
Lubię grzać się przy jego płomieniu...
I w przekwitłej młodości wspomnieniu


Tak napisał Adam Asnyk, a mnie płonące drwa w komiku przypominają ten wiersz. Ta „przekwitła młodość” też coraz bardziej aktualna się robi dla mnie... ;-)


Lubię mieszkać w mieście i cieszyć się wygodami z tym związanymi, ale czasem chciałabym mieć dom (najlepiej w centrum miasta, hehe!). Na przykład po to, aby mieć więcej miejsca albo sprawić sobie kominek, w którym można rozpalić i grzać się w zimowe wieczory.


Przy takiej pogodzie, jak teraz, miło byłoby posiedzieć przy kominku z dobrą książką i takąż herbatą...








Ale jeszcze bardziej niż kominki podobają mi się piece kaflowe. :-)

Podobają Wam się kominki? Macie takowe?


(Zdjęcia: Alvhem)



20 komentarzy:

  1. Właśnie teraz marzę o odpoczynku przy rozgrzanym kominku :) (ale ze mnie poetka z przypadku :P)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kominek w domu to cudowna sprawa, sama nie mam niestety, ale kiedyś chciałabym mieć, tylko że to już na pewno nie w domu rodzinnym, bo tu się nie da go wkomponować :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kominek sam w sobie pięknie odmienia wnętrze. Uwielbiam siedzieć przed naszym kominkiem wieczorami, chociaż nie jest tak pięknie zaaranżowany jak te tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobaja mi sie kominki :) wlasnie takie stare-antyczne <3 piekne sa

    OdpowiedzUsuń
  5. kominek to moje marzenie, a te inspiracje bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kominek pozwala mi jakoś przetrwać te ponure zimowe dni, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się kominki bardzo podobają, chociaż do mojego salonu bardziej pasują takie proste nowoczesne. Jednak na razie mam tylko miejsce na kominek, sam kominek ciągle czeka w kolejce bo ciągle są ważniejsze wydatki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj! cudowne:)) ja własnie szukam inspiracji kominkowych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe są te kominki, bardzo bym chciała mieć taki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaa mam kominek i przyznaje świetna sprawa :)
    W długie zimowe wieczory kominek, ulubiony wosk, gorąca czekolada i książka -nic więcej do szczęścia nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, kominek to moje marzenie <3 Piękne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wygląda kominek w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I kominki, i piece kaflowe mają coś w sobie :) Chociaż ja chyba jednak wybrałabym kominek, najlepiej ten z drugiego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam kominek tylko na woski. :D Marzy mi się takie romantyczne miejsce w domu, gdzie można by usiąść przy domowym ognisku i poczytać książkę, popijając gorącą herbatkę - wiadomo! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. przy kominku musi byc mruczący kot:D

    OdpowiedzUsuń
  16. niestety w moim mieszkaniu nie ma możliwości zrobienia kominka. a bio-kominki jakoś mi się nie podobają. więc zrobiłam sobie atrapę kominka, zapalam dużo świec i mam mini namiastkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kominek jest niezastąpiony w zimowe wieczory..Otula ciepłem, uspokaja...Jak tylko wracam w rodzinne strony, pozwalamy sobie na ten luksus..;) Zapraszam do obserwacji mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze pięć lat temu mówiłam, że chciałabym mieszkać na samym Starym Rynku w Poznaniu, obecnie jestem przed przeprowadzką do bardzo małego miasta:P

    I tak w trakcie urządzania domu , długo myśleliśmy o kominku, ja się upierałam na tak, On nie był zdecydowany - ale ze względów praktycznych niestety zrezygnowaliśmy z tego pomysłu :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam kominki, ale niestety w mieszkaniu nie za bardzo jest gdzie go postawić heh. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń