Wyniki konkursu "Wpis Roku 2014"!

Nie cierpię robić konkursów! Wspominałam już, prawda? To wszystko przez konieczność wybierania, zwykle spośród co najmniej kilku możliwości, spośród których tak trudno wybrać...


Sama po prostu nie dałabym rady wybrać najciekawszych prac, tyle ich było! Na szczęście tym razem w wyborze pomogły mi jurorki z firm, które ufundowały nagrody dla laureatek. Co więcej – dzięki temu mój głos był mniej ważny, ale to zdjęło ze mnie trochę tej przytłaczającej odpowiedzialności.

Niektóre zgłoszone wpisy nie spełniały wymogów regulaminu. Muszę to napisać, bo niestety niektóre blogerki obdarzone lekkim piórem i fajnie piszące po prostu go nie doczytały i zgłosiły wpisy wyłączone z konkursu (np. sponsorowane i reklamowe, a nawet nie z roku 2014).

Niektórzy przypisali wpisy do określonej kategorii, inni nie, zdarzało się, że wpis „z pogranicza kilku kategorii” był przypisany do jednej, ale poruszał problem bardziej związany z inną (np. do kategorii "Felietony" zgłoszono trochę wpisów o określonej tematyce związanej z innymi kategoriami, czy do kategorii "Kultura" wpisy o książkach na temat odżywiania czy pielęgnacji urody). Wtedy był rozpatrywany w tej kategorii, do której bardziej pasował. Wpisy „nieokreślone” zostały przypisane do kategorii, do których najbardziej pasowały. (Nie było sensu rozpatrywać np. wpisu o książce kulinarnej obok wpisu o "Wielkim Gatsbym", gdy jest osobna kategoria "Kuchnia", czy wpisu o kosmetykach mineralnych w kategorii "Makijaż", gdy jest osobna kategoria na temat kosmetykach mineralnych właśnie).

A oto i wpisy, które zdobyły największe uznanie jury i ich autorki, do których polecą nagrody.

Kosmetyki mineralne, Makijaż


W kategorii „Kosmetyki mineralne” zgłoszono stosunkowo niewiele wpisów i niemal wszystkie były praktycznie wpisami na temat konkretnych produktów z konkretnych sklepów. Z kolei kosmetyki mineralne pojawiały się także we wpisach o makijażu, a do kategorii „Makijaż” zgłoszono wiele wpisów na bardzo wysokim poziomie. Granica pomiędzy nimi była więc bardzo płynna, a sponsor jeden - sklep Costasy.pl.




 Paulina Sienia


Uzasadnienie jury: piękne i pomysłowe prace, widać talent.



Avida Dolars


Uzasadnienie jury: świetne prace i zdjęcia.

Marzena T.


Uzasadnienie jury: Wpis ten zasługuje na wyróżnienie, ponieważ została tam poruszona niezwykle istotna kwestia dotyczącego istoty makijażu. Często kobiety zapominają o tym, w jakim celu wykonują makijaż.

Pielęgnacja urody



Uzasadnienie jury: Przyjemnie czyta się cały post, sporo w nim ciekawych, fachowych informacji. Uznanie dla autorki za profesjonalizm - podaje źródła skąd czerpie wiedzę prezentowaną w postach.

Sponsor tej kategorii sklep Naturvita.pl ma też nagrodę pocieszenia dla autorek innych ciekawych wpisów: jednorazową, darmową wysyłkę zamówienia ze sklepu do Dnia Kobiet, czyli do 8 marca włącznie (dostawa jest gratis tylko przy przedpłacie, a sposób dostawy: kurier lub poczta wybiera obsługa sklepu.
Gdyby ktoś chciał z tej możliwości skorzystać, proszę przy składaniu zamówienia zaznaczyć „odbiór osobisty” i w uwagach do zamówienia podać adres swojego bloga zgłaszanego do konkursu). 

Dom i wnętrze



Nagrodę - poduszkę od HUG The Stuff otrzymuje:

Pata



Uzasadnienie jury: Sztuką jest sensownie i atrakcyjnie urządzić tak małą przestrzeń.


O nagrodę otarła się Agata z bloga Fabryka Mięty, która zgłosiła trzy ciekawe wpisy. Widziałam, że robiłaś jakieś coś techniką decoupage – jeśli ją polubiłaś, zgłoś się, chciałam Ci przesłać coś od siebie. ;-)

Kultura, Kuchnia i Felietony

Do laureatek tych kategorii polecą książki od Wydawnictwa Nasza Księgarnia.




Kultura

To szeroka kategoria, wpisy były bardzo różnorodne.

Nagrodę otrzymuje:

Absyntowa


Kuchnia

Tutaj trafiły Wasze wpisy od typowo kulinarnych (przepisy) po okołokuchenne.
Nagrodę otrzymuje:

Króliczek Doświadczalny


Uzasadnienie jury: wpis przybliża i też nieco „odmitologizowuje” sprawę wegetarianizmu.

Felietony

Tu byłam w wielkiej rozterce, bo wiele osób ma lekkie pióro, poczucie humoru i ciekawe pomysły. Poza przedstawicielkami sponsora nagród prosiłam o pomoc różne osoby ze środowiska „pozablogowego”.

Nagroda leci do:

Spinki i Szpilki


Uzasadnienie jury: wpisy poruszyły istotny temat - „odmitologizowania gotowania”, a autorka ma ciekawe, świeże spojrzenie i lekkie pióro.

Czekamy na Wasze adresy!

Żałuję, że nie mogę przyznać więcej nagród!

I naprawdę cieszę się, że nie przyznawałam ich sama!

Zgłosiłyście wiele świetnych wpisów. Mam nadzieję, że komentarze pod wpisem konkursowym będą kopalnią ciekawej lektury i ciekawych blogów do odkrycia. :-)

Dziękuję sponsorom za nagrody i udział w jury! A wszystkim uczestnikom za miłą zabawę!



34 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję zwyciężczyniom! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego, co Pata zrobiła ze swoim pokojem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne gratulacje dla zwyciężczyń :) Szczególne gratulacje dla Paty, pokój nie do poznania! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nagrodę i zacny tytuł:). Jaka to miła wiadomość pod koniec weekendu;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę jestem mile zaskoczona, nie sądziłam że spośród tylu wpisów mój zostanie doceniony. Bardzo się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki kochana! Już zrobiłam miejsce dla podusi, idelanie wpasuje się w obecny wystrój! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie wszystkim gratuluję :) !

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyniom:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z tym, że wpis konkursowy a właściwie komentarze to kopalnia wiedzy;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za wyróżnienie! Miło znaleźć się w grupie dziewczyn, które naprawdę mogę pochwalić się swoimi postami :) Jak pisałam gdzieś wcześniej na fb - czasami dobre słowo to najlepsza nagroda! Gratuluję też zwyciężczyniom!

    Jeżeli jest taka możliwość, to chciałabym, żeby z mojej darmowej wysyłki skorzystała jakaś inna osoba :) Tymczasowy odwyk kosmetyczny i oszczędzanie daje w kość, dlatego przez długi najbliższy czas nie będę miała i tak okazji niczego zamawiać. Zresztą i tak ostatnio jestem zmuszona wybierać tylko paczkomaty jako przesyłkę, bo inaczej nigdy nie wpadłabym na kuriera :D

    Także... która chce, to oddaje w dobre rączki :) Jeszcze raz dziękuję, bo to duży kop motywacji do dalszego pisania <2

    OdpowiedzUsuń
  11. ogromne fratulacje, fantastyczne nagrody i zdecydowanie zasłużone:)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG :3 ależ się cieszę
    Pozostałym wygranym serdecznie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, dziękuję, bardzo mi miło, że mój wege-wpis się spodobał :)
    Już przesyłam adres i gratuluję wszystkim pozostałym zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulację dla zwycięzców, a mi bardzo miło, że zostałam choć troszkę doceniona i zaraz lecę przejrzeć co ciekawego ma sklep naturvita :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że nie udało mi się wygrać, ale widząc co Pata zrobiła ze swoim pokojem naprawdę nie dziwię się dlaczego ona wygrała :) Jestem pod wielkim wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za wyróżnienie :) I lecę czytać wszystkie te ciekawe posty - ten z małym pokojem już widziałam, przeobrażenie niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  18. Łaaaa, dziękuję! Aż trudno uwierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję zwyciężczynią. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje! Ten konkurs sprawił, że poznałam wiele fantastycznych blogów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję zwyciężczyniom i bardzo dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję współzwyciężczyniom ;) Konkursy są świetne, jeśli się w nich uczestniczy, a nie organizuje :D

    OdpowiedzUsuń