Filmy w 60 sekund

To post dla tych, co znają i lubią klasykę filmowej fantastyki. Okazuje się, że aby obejrzeć "Star Wars", "Matrix" i "Powrót do przyszłości" wystarczy... 60 sekund. 


To chyba filmowy odpowiednik "bryków i streszczeń książek". Autorzy "bryków" wykazują jednak znacznie mniej polotu i poczucia humoru.

Choć swego czasu popłakałam się ze śmiechu nad streszczeniem "Lilii" Mickiewicza (tak, tak, wiersze też już trzeba streszczać, by się uczeń przypadkiem nie zmęczył ;-P). Streszczenie to brzmiało: "Zbrodnia to niesłychana, pani zabiła pana". Naprawdę! ;-)

Tymczasem polecam sobie "streszczenia" w wersji filmowej...


"Gwiezdne wojny" w 60 sekund:


"Matrix" w 60 sekund:


"Powrót do przyszłości" w 60 sekund:


Niektóre inne filmiki z tego studia są nieco "niepoprawne politycznie". Jeśli takich nie lubicie, weźcie to pod uwagę.

Rzadko oglądam Youtube, ale zdarza się, że ktoś podrzuci mi ciekawy filmik. Chciałybyście, żeby dzieliła się tu takimi "znaleziskami"?

21 komentarzy:

  1. Hahaha mega :D
    Muzyka jak z gry Mario i te ludziki wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę to pokazać mojemu Robalowi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych filmików to tylko Matrixa oglądałam nałogowo, ale ze streszczenia kompletnie bym nie zrozumiała, w czym rzecz:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Una, świetny wpis :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty zawsze wykopiesz rzeczy niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaa super :D coś dla mnie :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra, nigdy wcześniej tego nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne! Pewnie, że dodawaj więcej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czadowe :)
    Poszukaj jeszcze filmów z cyklu streszczenie w 5 sekund :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Titanic in 5 sek jest najlepszy. Polecam również cykl Honest trailer (LOTR albo Batman :D)

      Usuń
  10. Haha gwiezdne wojny wyszły im świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znoszę tych filmów, ale w takiej wersji to ja mogę je oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O, pooglądam. Nie wiedziałam, że jest coś takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy filmik spodobał mi się najbardziej :D Bardzo fajne :) Ludzie to mają pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
  14. No to muszę obejrzeć..

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie kwiatki, powinnaś częściej wrzucać co polecasz. Jestem pod wrażeniem pomysłowości twórców :)

    OdpowiedzUsuń