Wakacyjne wnętrza

Mój tegoroczny wakacyjny wyjazd pozostał w sferze marzeń. Mam lato z remontem. Ale wakacje to przecież stan ducha... ;-)

Mode Prints


Podchodząc do tematu w ten sposób, jak najbardziej mam wakacje. Pracuję teraz mniej niż zwykle i właśnie zabrałam się za wykańczanie mieszkania, co niezmiernie mnie cieszy. :-)


A skoro mowa o mieszkaniach i wakacjach, pora na wpis, jaki robię niemal każdego lata: wnętrza, w których jest jak na wakacjach w ciepłym kraju, gdzie nad głową palmy szumią na wietrze, a wszędzie wokół pełno zieleni i bajecznie kolorowych kwiatów.

MINDTHEGAP

MINDTHEGAP

Limelace
Audenza

Abstract House

MINDTHEGAP

Abstract House

Vragment

Mode Prints

Mode Prints

Teraz klimat ciepłych krajów można mieć nawet w łazience. Ostatnio pokazywałam ciekawe nowości z oferty polskich producentów ceramiki i więcej wzorów znajdziecie w tym wpisie.

Tubądzin

Ceramika Paradyż

Jeśli macie ochotę na więcej wpisów o tej tematyce, to zapraszam także do tych starszych:


A jak Wam mija lato? Macie wakacje? Wyjeżdżacie gdzieś albo już gdzieś byłyście?

25 komentarzy:

  1. Ekstra! Ja zamierzam mieć trochę takiego lata w mieszkaniu przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lato z remontem? Nie zazdroszczę - przeżyłam to 3 lata temu..Ale za to jak pięknie będziesz miała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to przeżyłam już kilka razy, ale ja nawet lubię remonty. Zwłaszcza, kiedy nie mieszkam tam, gdzie remont się odbywa i nie mam problemów typu brak łazienki, kuchni, spanie w dziwnym miejscu, itp. ;-)

      Usuń
  3. Też nigdzie nie pojechałam, mam również remont w sferze marzeń, ale szukam pracy, co w tej dziurze, w moim wieku i z moim zdrowiem graniczy z cudem :/ Nie mam jednak zamiaru narzekać, wakacje to stan umysłu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w poszukiwaniu pracy!

      Ja teraz wolałabym zatrudnić kogoś w Twoim wieku zamiast młodej osoby, bo wśród młodych osób coraz trudniej o sensownych pracowników.

      Nie chcę tu powiedzieć, że wszyscy młodzi są niesolidni, itp. ale mam wrażenie, że z każdym rocznikiem przybywa takich ludzi... ;-(

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że było super i wypoczęłaś! :-)

      Usuń
  5. Wnętrza niektóre fajne, ale dla mnie bardziej do pooglądania. U siebie w domu widziałabym jedynie niektóre dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. These interiors are breath taking, I suddenly feel the need to renovate again my appartment :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje. Ja mam wakacje z remontem oraz ogarnianiem ogrodu, więc podobnie jak Ty wakacje w duszy, choć poranna kawka podczas przeglądu ogrodu to takie codzienne wakacje.

    Lampa z liści monstery mega i ta druga palma też wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogród to SĄ codzienne wakacje! :-)

      Bardzo jestem ciekawa efektów Twojego remontu. Na pewno będzie niesamowicie! :-)

      Usuń
  8. Ta łazienka z papugą bardzo mi się podoba, inne wnętrza nie są w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne inspiracje, musze rozejrzec sie za takimi plakatami z monstera :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne inspiracje! Wszystkie takie w moim stylu :) Ja jednak w czasie wakacji odpoczywam, planuję wyjazd :) Już niedługo wylatuję na wymarczone wakacje, ale po powrocie czeka nas malowanie mieszkania. Chcemy również w salonie położyć na jednej ścianie beton architektoniczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawie będzie z tym betonem! :-)

      Życzę udanego wyjazdu i niezapomnianych wakacji! :-) No i miłego malowania. :-)

      Usuń
  11. Ja wręcz uwielbiam takie klimaty i z chęcią bym zrobiła sobie na co dzień taki ,,wakacyjny domek" motywy po prostu ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja zamierzam. Zrobić sobie jakiś mały kawałek stałego lata w domu. ;-)

      Usuń
  12. Piękne inspiracje <3 A najfajniejsze jest to, że w niektórych klimat robi tylko plakat na ścianie, podczas gdy reszta jest bardzo neutralna. To fajnie pokazuje jak taką drobną zmianą można ograć wnętrze w zasadzie na każdą porę roku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. :-) Czasem wystarczy mały drobiazg, żeby wiele zmienić. ;-)

      Usuń
  13. Bardzo mi się podoba motyw tych zielonych liści. Wybrane wnętrza są piękne :)

    OdpowiedzUsuń