Biała sypialnia

Planowałam dziś długi wpis, ale nie zdążę go napisać, bo wieczór wypełni mi dalszy ciąg rewolucji, jaką przeprowadzam w mieszkaniu. ;-)


Choć zaczynam mieć dosyć, planuję już kolejne zmiany – tym razem w sypialni. Więc wieczorem, na dobranoc, tkwię z nosem w Pinterest, blogach i serwisach wnętrzarskich oraz materiałach prasowych i szukam pomysłów.

Obecnie zastanawiam się nad białą sypialnią. Taką bardzo białą. Jest niewielka i słabo oświetlona i już jest w dużym stopniu biała, co dobrze na nią wpłynęło. Może teraz byłoby jeszcze lepiej? Wnętrza na tych zdjęciach są większe i lepiej nasłonecznione (a przynajmniej tak to wygląda na zdjęciach).













Co myślicie o takich wnętrzach? Nie wydają się zbyt bezosobowe i nudne?


(Zdjęcia: Alvhem)



65 komentarzy:

  1. Piękne sypialnie, pierwsza chyba najlepsza chociaż naprawdę trudno wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam biel w pomieszczeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. A masz miejsce na duże lustro? My mieliśmy w małej sypialni lustro na wymiar od ziemi do sufitu, bez ramy, miało trochę ponad 1m szerokości, usytuowane naprzeciw okna - czyniło optyczne cuda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam duże lustro w sypialni, ale ok 2 lata temu musiało się wyprowadzić, bo po wstawieniu regału, nie było już miejsca na nie. ;-(

      Małe metraże to plaga. ;-( Ale wolę to niż więcej miejsca i daleko do miasta. ;-)

      Usuń
  5. Większą wagę przywiązuję do duchowego odczucia wolności niż komponowania mebli w mieszkaniu na wzór marketowych ulotek.
    Ale co kto lubi, nie?

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnimi czasy jestem zakochana w takich pomieszczeniach! gdybym tylko mogła, zmieniłabym mój ciemny pokój na właśnie taki. może na początek po prostu przemaluję ściany na biało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może być dobre rozwiązanie?

      Kiedy kupiliśmy nasze mieszkanie, sypialnia była bardzo ciemna, smutna i ciasna. Po pomalowaniu jej na biało od razu jakby urosła i zrobiła się dużo bardziej przytulna.

      Usuń
  7. Biały bardzo dobrze wygląda w pomieszczeniach. Ja od wakacji zaopatrzyłam się w białą toaletkę, białę komodę i wielkie białe łóżko z IKEI. Pokój od razu stał się przyjemniejszy, jednak wydaje mi się, że gdybym zmieniła również kolor na ścianach to efekt byłby jeszcze lepszy. Także sama myślę o zmianie koloru:)

    Koniecznie pokaż efekty, jeśli zdecydujesz się na zmianę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całe pomieszczenie w bieli zawsze wydaje się trochę zachowawcze, ale odpowiednie dodatki załatwiają sprawę :) Ja jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś chciałam mieć białą sypialnię, ale jednak kojarzyło mi się zbyt sterylnie. Postanowiłam ograniczyć do białych mebli, ale jednak biały regał z ikei wymieniłam na wersję sosnową. Do białego mąż przybił z tył z dykty i służy w przedpokoju jako szafka na buty, w których aktualnie chodzimy. A w sypialni meble są jasne, w kolorze sosnowym

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze byłam przeciwna pokojom białym w całości, teraz mi się coś odmieniło. Uważam, że bardzo ładnie to wygląda ale mimo to boję się że pomieszczenie wyda się zbyt mdłe. Nie mam niestety takiego wyczucia kolorów żeby całość ze sobą grała. W komentarzach tutaj natknęłam się na lustro naprzeciw okna, wydaje mi się super pomysłem. Od siebie dodam że walnęłabym którąś ze ścian, ale tylko jedną, na czarno albo ciemny granat/ ciemny fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet jeżeli komuś takie wnętrza wydają się być nudne to jak dla mnie każda sypialnia powinna być w takich właśnie kolorach. Biel ewentualnie beż. Biel to kolor nieograniczonej przestrzeni i nieskazitelnej czystości. Według mnie przynosi spokój i dobre samopoczucie oraz łagodzi emocje. Jest dobrym lekarstwem na stres, daje poczucie swobody.

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście uważam że taki kolor ścian nie jest nudny, jeśli w pokoju coś jest innego przyciągającego oko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biel kojarzy mi się z taką harmonią i czystością, chociaż ja musiałabym w takiej sypialni mieć mocniejsze akcenty kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie mi się podobają. Pokoje są jasne i świeże. Wcale nie nudne - dzięki stylowym dodatkom :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna <3 bardzo mi się podoba taki wystrój ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie przydałoby się tam troszkę więcej kolorów; nawet podoba mi się surowy styl, ale taka biel kojarzy mi się troszkę ze szpitalną sterylnością

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam akurat białą sypialnię i z początku nie byłam przekonana do nadmiaru bieli ale teraz uważam, że to ciekawy pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marzy mi się takie piękne wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś nie przepadałam za bielą, ale ostatnio przekonuję się do niej coraz bardziej- daje duże pole do zabawy dodatkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne wnętrza, choć kompletnie nie w moich stylu. Kojarzą mi się z ekspozycjami z Ikei i odbieram je odrobinę zbyt czysto i sterylnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się takie wnętrza :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Biała jest taka czyściutka, piękna, ja mam w ciemnym fiolecie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Sypialnię mam akurat "kawową", ale jeden pokój jest biały i wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Klasycznie i jasno, ale dla mnie chyba zbyt biało :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne te wszystkie sypialnie, jednak ja mam słabość do kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Są bardzo ładne, ale nie mogłabym mieć białych ścian. Faktycznie są jakieś takie bezosobowe, chociaż wystarczyłoby kilka drobiazgów i już by było lepiej. ;)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja szczerze mówiąc mam już trochę dość tych całkowicie białych wnętrz. Wciąż mi czegoś w nich brakuje i w dodatku wydają się trochę bezosobowe. Nie jestem fanką wielu kolorów, nie, nie! Ale jednak wolałabym trochę to przełamać. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. mam awersję do białych pomieszczeń, zawsze wydają mi się takie niewykończone. chociaż dużo dodatków potrafi zdziałać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię biel w sypialni, ale te tutak przypominają mi pokoiki w hotelach południowych Włoch, gdzie jadę odpocząć, ale nigdy nie czuję się tam jak w domu

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie jasne wnętrza! Mogłabym w kółko przeglądać takie inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Biała sy[pialnia jest piękna, ale dla mnie, kompletnie niepraktyczna. Wolałabym połączenie bieli z jakimś ostrym kolorem, może granatem albo czerwienią wina :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne są te sypialnie! Wcale nie nudne, dodatki i ciekawe formy zastępują kolor w zupełności.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak dla mnie to tylko biale wnetrza :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja uwielbiam białe wnętrza! Pięknie to wygląda :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. o JEJ PIĘKNE WNĘTRZA :) Ja mażę o zmianach w mojej sypialni:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedy przeczytałam o białym wnętrzu sypialni wyobraziłam to sobie i stwierdziłam, że będzie nudno, ale gdy przejrzałam te zdjęcia... No cóż, wydaję mi się, że biała sypialnia to dobry pomysł, mnie ta biel kojarzy się ze spokojem i czystością, czyli tym czego po sypialni się oczekuję. Jednak trzeba mieć dobry plan urządzenia takiego wnętrza, żeby nie wyszło sztywno i staroświecko.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak już któraś z powyższych wspomniała, że przy samej bieli może być odrobinę nudno, ale dzięki temu dodatki można zmieniać według własnych upodobań. Bardzo podobny gust mają dziewczyny z bloga LoveAndGreatShoes. U nich zawsze znajduję masę inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  38. 2, 5, 7, 8 to faworyci.. Ogólnie nie pochłonął mnie trend na białe wnętrza, ale te akurat, które wymieniłam mi się naprawdę podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudnie <3 biel jest najlepsza, aż lżej na duszy się robi w takim jasnym pomieszczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przez lata kompletowałam zdjęcia i inspiracje do białej sypialni - ale ostatecznie wyszło mi trochę za bardzo "szpitalnie" i właśnie kombinuję co tu może zrobić z kolorem ścian, bo wszystko w bieli to trochę przesada (a pomalowałam na biało nawet lampy i tablicę korkową :D)

    OdpowiedzUsuń
  41. Hmmm... Nie przepadam za bielą w pomieszczeniach, choć muszę przyznać, że na pewno mocno rozjaśni pomieszczenie. Co innego biel na paznokciach czy w ubraniach, to lubię.

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam białe pomieszczenia. ; )

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne wnętrza :) ja w swojej sypialni postawiłam na połączenie bieli i szarości plus trochę srebrnych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wnętrza w takich kolorach wcale nie są nudne wręcz świeże i stylowe : ) osobiście takie bardzo lubię chociaż lepiej czuję się w szarych pomieszczeniach z kolorowymi dodatkami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne wnętrza. Sama bym chciała taką sypialnię:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mnie również czeka remont sypialni(pokoju) i też chciałam ją w bieli, jednak obecnie zastanawiam się nad połączeniem szarości, bieli i czerni..zobacz sobie takie zestawienia, niektóre robią wrażenie i mega robotę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja tam lubię przeciwieństwo bieli i chętnie zrobiłabym sobie pokój na czarno xD
    Ale biała sypialnia też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  48. W najbliższym czasie zabieramy się za budowę domu i czuję, że niedługo ja też zakopię się po uszy szukając inspiracji :) Kuchnię i łazienkę na bank chcę na biało, ale co do sypialni to nie podjęłam jeszcze decyzji :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ostatnio mam fazę na biel - marzy mi się prawie cały dom w bieli.

    OdpowiedzUsuń
  50. Mnie takie wnętrze bardzo się podobają, niektóre te inspiracje to właśnie styl skandynawski a ja ostatnio mam fioła na tym punkcie :)
    Sama u siebie w sypialni mam biel :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam gdy kolorem przewodnim w aranżacji wnętrz jest biel. Mogłabym mieszkać i stąd nie wychodzić, tylko podziwiać..

    OdpowiedzUsuń
  52. ja uwielbiam takie powściagliwe wnetrza- zmieniłam bym z chcecia meble we własnej sypialni i zrobiła ją bardziej neutralnie - ale kazdy madry po szkodzie:D
    moze kiedys :)

    OdpowiedzUsuń
  53. ja uwielbiam takie powściagliwe wnetrza- zmieniłam bym z chcecia meble we własnej sypialni i zrobiła ją bardziej neutralnie - ale kazdy madry po szkodzie:D
    moze kiedys :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Białe wnętrza bardzo na "tak", ale jednak jak dla mnie lepiej byłoby to zrobić w bardziej nowoczesnym stylu. Brakuje mi kilku szaf i jakichś elementów dekoracyjnych, które sprawią, że wnętrze będzie cieplejsze. Ale to chyba po prostu kwestia gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Tak szukam różnych propozycji aranżacji wnętrza, gdyż szykuje mi się zakup mieszkania we Wrocławiu https://vantage-sa.pl/atrakcyjne-nieruchomosci-wroclaw/ i sypialnia sprawia mi najwięcej problemów. Co prawda ta biel na zdjęciach fajnie wygląda, ale nie wiem czy w realu nie będzie to zbyt chłodne.. a ja bym chciała przytulne wnętrze

    OdpowiedzUsuń
  56. Jasne kolory bardziej do mnie przemawiają. Ja do sypialni też szukam rzeczy i tu zajrzałam www.new-hever.pl muszę koniecznie wymienić materac. Chyba kolor ścian też zmienie:)

    OdpowiedzUsuń