Piątka na piątek: Majowe odkrycia blogowe

Wróciłam nareszcie! I na powitanie „Piątka na piątek” czyli 5 majowych odkryć. Nie tyle całych blogów, bo o niektórych pisałam już tutaj, ale wpisów, do których warto zajrzeć. Z różnych powodów. ;-)



Matki i córki


Andromeda z bloga Kobiety i historia napisała o jednej z moich ulubionych malarek – Mary Cassatt. Nie zwróciłam uwagi, jak często Cassatt malowała matki z dziećmi.


Godzilla


Absyntowa przybliżyła tematykę Godzilli, o którym to potworze niewiele wiedziałam. I nie sądziłam, że ma taką bogatą historię.


Makijaż: najczęstsze błędy


Madame Peacock też napisała o malowaniu, ale... na własnej twarzy. A konkretnie o najczęstszych błędach w makijażu. Przydatny, ilustrowany wpis.


Hotele, w których fajnie byłoby mieszkać


Wpis typowo hedonistyczno-eskapistyczny. Można sobie pomarzyć... ;-)


9 niewiarygodnych miejsc, które warto zobaczyć


Zdjęcia miejsc, które chciałoby się zobaczyć na żywo. Na świecie jest niewiarygodnie dużo piękna...




9 komentarzy:

  1. Wow... przepadłam w dziewiątce!!! Jak z bajki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah Moja Godzilla :D Ale sądzę, że nikt specjalnie nie pożąda wiedzy o tym fikuśnym wymyśle Japończyków, chociaż temat bardzo na czasie :D

    9 - przepiękne zdjęcia i Maroko, które atakuje mnie już po raz setny chyba w tym miesiącu i mówi: odwiedź, odwiedź mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia pozycja genialna! Zdjęcia mówią same za siebie, przepiękne są te miejsca :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam, ale za chwile poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak sobie latam z polecanki do polecanki... świetne te Twoje propozycje, faktycznie warte wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo podobał mi się ten wpis o najczęstszych błędach! Chociaż nie powiem, sama mam ich wiele na sumieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zaraz się zapoznam! Dzięki, za dzielenie się linkami :D

    OdpowiedzUsuń