Piątka na piątek: inspirujące czasopisma (zagraniczne)

W dzisiejszej „Piątce na piątek” mały przegląd zagranicznej prasy dostępnej online – wiosennych numerów magazynów „lifestylowych”.



Heart Home Magazine


Na początek najnowszy, majowy numer „Heart Home Magazine” i kilka zdjęć, które mnie zainspirowały. To z książkami szczególnie – czy ktoś jeszcze ma tak wielką słabość do książek i bibliotek? ;-)





Sweet Paul


Mój ulubiony magazyn kulinarny online. Zawsze budzi we mnie chęć do gotowania i... fotografowania efektów. A przede wszystkim do jedzenia. ;-)


Adore


Australijski magazyn wnętrzarski, pełen światła i kolorów. Kiedy oglądam te zdjęcia, chciałabym tak mieszkać: czysto, jasno, kolorowo...


Est


Też australijski magazyn, ale bardziej stonowany. Szczególnie ten numer.


Simpy Shabbilicious


Na koniec – coś dla tych, którzy lubią bardziej domowe i nieco „sielskie” klimaty w stylu „shabby chic”.

W magazynie znajdują się zdjęcia, zrobione przez naszą polską blogową koleżankę Ewę Szymczak z bloga Minty House, który przy okazji też polecam.


Te zdjęcia „w truskawkowym klimacie”, przypomniały mi butelki decoupage, które zrobiłam kilka lat temu. Chyba je wyciągnę pod wpływem tej publikacji... ;-)

Następnym razem pokażę polskie magazyny do czytania online.

A może Wy znacie jakieś ciekawe? Podzielcie się linkami!


12 komentarzy:

  1. świetne inspiracje i zachęcają do wprowadzenia zmian w swoich wnętrzach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Angielski mój słaby, ale przejrzę, bo inspiracje fascynujące!
    I czekam na polskie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam najważniejsze są zdjęcia. ;-) Więc nie musisz znać żadnego języka! :-)

      Usuń
  3. Piękne łoże na pierwszym zdjęciu! Przygarnęłabym razem z plecioną narzutą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna porcja inspiracji. Nie znam tych magazynow, ale przezylam miłe chwile przerzucajac te zdjecia (jako blogerka szydelkowo-zdrowotna) oczywiscie oko zatrzymalo mi sie na dluzej na jednej z pierwszych fotek z poduszkami i narzutą z szydelkowych kwadratow. Mam slabosc do biblioteczek, przygarnełabym kazdą (najlepiej z zawartoscią plus kilka kolorowych magazynow). Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne inspiracje:) Kolorowe krzesla bardzo mi sie podobaja :) jestes ciekawa tez polskich magazynow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że takie magazyny są dostępne online!:) mnie przypadł do gustu ten kulinarny i już go zapisałam sobie w zakładkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego typu wpisy na większości blogów mnie nudzą, ale Twoje notki z linkami są świetne! Zwłaszcza te, które dotyczą "zagramanicznej" sieci ;) Znasz może godne uwagi pisma tego rodzaju o tematyce typowo slołlajfowej?

    OdpowiedzUsuń
  8. Przejrzałam Heatr Home. Rzeczywiście ciekawy, pełen inspiracji. Czasopism online nie znam, ale często zaglądam na dailystyle.pl bo mają tam ciekawe artykuły.

    OdpowiedzUsuń
  9. W tego typu magazynach zawsze znajdzie się coś inspirującego dla domu ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. znamy ;) zapraszam: http://issuu.com/chasing_dreams/docs/chasing_dreams_no1 :)

    OdpowiedzUsuń