Inspiracje: Płytki heksagonalne (sześciokątne)

Płytki heksagonalne czyli sześciokątne to w ostatnim czasie jeden z większych hitów wnętrzarskich.

Tubądzin

Coraz częściej pojawiają się w mieszkaniach, a na rynku jest coraz więcej wzorów. Producenci płytek nie ograniczają się już tylko do rozszerzania oferty różnych rozmiarów i kolorów tych płytek, ale poszukują nowych, oryginalnych pomysłów.

Dzięki temu klienci zainteresowani takimi płytkami mają w czym wybierać. Sześciokątne płytki nie muszą być płaskie i jednokolorowe. Można zaszaleć z fakturą i różnymi rodzajami zdobień. A także z ciekawymi sposobami łączenia tych płytek z innymi, jak na tym zdjęciu.

Tubądzin

Wybrałam kilka ciekawych rozwiązań z oferty polskich producentów ceramiki.

Sześciokątne płytki z filigranowymi zdobieniami

Tubądzin

Tubądzin

Sześciokątne płytki o ciekawej strukturze

Tubądzin

Tubądzin

Tubądzin

Sześciokątne płytki imitujące kamień

Ceramika Paradyż

Różnorodne sześciokąty w tej samej tonacji kolorystycznej

Ceramika Paradyż

Ceramika Paradyż

Ceramika Paradyż

Wzór sześciokątów na większych płytkach

Ceramika Paradyż

Ceramika Paradyż

Ceramika Paradyż

Tubądzin

Co myślicie o płytkach w tym kształcie?


22 komentarze:

  1. Te lustrzane płytki wyglądają przebosko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są. Chciałam nawet takie do łazienki i trochę żałuję że ich nie kupiłam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie to wygląda! Bardzo podobają mi się pierwsze 3 zdjęcia, 7 od góry, ale nie tylko. Pomyślę o takich płytkach u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w końcu kupiłam inne. Pokazałam na instastory całą tę historię kupowania płytek. :-)

      Usuń
  4. Niektóre bardzo fajne :). Najbardziej podoba mi się połączenie z lustrzanymi, świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że lustrzane najbardziej się podobają. :-)

      Usuń
  5. Piękne - urządzając mieszkanie na pewno wykorzystam ten kształt w płytkach i w akcesoriach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w płytkach nie wykorzystam, ale może będą jakieś sześciokąty? :-)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Właśnie pamiętam, że Tobie się nie podobają sześciokątne. :-)

      Usuń
  7. Lustrzane robią niezły efekt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam forme takich plytek, cudowne inspiracje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wyglądają te płytki :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. pieknie to wszytsko wyglada, nic tylko miec worek pieniedzy wciaz nanaowo arnzowac mieszkanie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie prezentuja sie rewelacyjnie, świetnie dekoruja wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezentują się obłędnie! jak będę urządzać swoje mieszkanie to na pewno będę chciała to wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdybym decydowała się na płytki, na pewno wzięłabym je pod uwagę.

    Zapraszam na moją nową stronkę https://svizzera.travel.blog/

    OdpowiedzUsuń