IKEA: Limitowana kolekcja STUNSIG

W IKEA jest dostępna nowa kolekcja limitowana STUNSIG. Składają się na nią nowe wzory tekstyliów i naczyń.


Nowa kolekcja powstała z myślą o miłośnikach wzornictwa i mody, a awangardowe wzory zaprojektowali artyści z różnych części świata, związani z branżą mody. Nadruki ich autorstwa zdobią porcelanowe kubki, miski, komplety pościeli, koszulki, torby i notatniki.











Przyznam, że jak wiele limitowanych kolekcji IKEA mi się podoba, tak ta nie trafiła w mój gust. Najbardziej podobają mi się „marmurowe” tekstylia i dodatki oraz torba z wilkiem.

A jak Wam się podoba?


(Zdjęcia: IKEA)


19 komentarzy:

  1. Piękny design, oryginalne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie do konca moj styl, ale moze dla nastolatkow.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale brzydkie (dla mnie)... Choć to w 100% kwestia gustu, na pewno znajdą się zwolennicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie dla mnie choć ten jeden talerz z ogórkiem jest śmieszny :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogórkową torbę na zakupy mogłabym mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie chyba trochę zbyt awangardowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma coś w sobie, ale trochę balansuje na cienkiej linii kiczu. Dużo zależy też od wnętrza :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się tylko niebieski wzór na naczyń. Najładniej wygląda na miseczkach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te produkty są dość słodkie, to moja miłość.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna jest ta seria ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że tak późno się o tym dowiaduje. Podoba mi się ta seria, bardzo.. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kolekcja:) Dawno nie byłem w Ikei i przed świętami jeszcze zamierzam się wybrać na jakieś zakupy.

    OdpowiedzUsuń