Regenerum: regeneracyjne serum do paznokci

Kosmetyki marki „Regenerum” widywałam na blogach, ale początkowo nie zainteresowałam się nimi.


Zajmuję się kosmetykami naturalnymi i nie sądziłam, że ta marka może mieć w ofercie takie kosmetyki. Okazało się jednak, że ma.

Skład tego serum jest naturalny. Zawiera ono oleje z orzechów makadamia, pestek winogron i słodkich migdałów oraz witaminy A i E. Gdy przeczytałam to o nim na blogach, zapragnęłam je mieć. :-)

Serum przeznaczone jest do pielęgnacji paznokci i otaczającego je naskórka. Dzięki zawartości olejów i witamin wzmacnia, nawilża i regeneruje płytkę paznokcia, przywracając jej  elastyczność.

Smarowanie paznokci olejami dobrze im służy. Przekonałam się o tym, bo mam bardzo słabe paznokcie. Łatwo się łamią i nigdy nie udało mi się wyhodować długich, a dzięki olejom udaje mi się czasem doczekać dłuższych niż kiedykolwiek w czasach przed odkryciem takich kuracji.


Dzięki olejom paznokcie nie łamią się zaraz przy skórze albo w  taki sposób, że powstają bolesne uszkodzenia skóry pod paznokciem, co często zdarzało mi się kiedyś. Mam też wrażenie, że szybciej wtedy rosną i są mocniejsze. Na pewno znacznie lepiej wyglądają i są bardziej elastyczne. Lepiej wyglądają także skórki wokół paznokci i łatwiej je pielęgnować.

Kiedy malowałam paznokcie, robiłam czasem przerwy, gdy widziałam, że płytka robi się sucha i łamliwa. Stosowałam wtedy oleje i paznokcie stopniowo odzyskiwały elastyczność i połysk.

Od ponad roku nie maluję paznokci. Przytłukłam sobie palec i uszkodziłam macierz paznokcia tak mocno, że ciągle nie może wrócić do formy. ;-( Skoro więc nie mogę go malować, nie maluję też pozostałych.

Traktuję więc paznokcie i skórki wokół nich olejami, żeby mimo wszystko jakoś wyglądały. :-)


Serum do paznokci „Regenerum” to mieszanka olejów w bardzo wygodnej formie: w małej tubie z pędzelkiem, którym świetnie się rozprowadza olej na paznokciach, nie brudząc przy okazji rąk i wszystkiego wokół.

Używam tego serum kilka razy dziennie, pracując przy komputerze. Serum leży przy klawiaturze i zaczynając pracę po przerwie sięgam po nie. Klawiatura nie jest utłuszczona, a paznokcie nie łamią się tak szybko, jak zwykle i wyglądają lepiej, podobnie jak skórki wokół nich.

Na pewno jeszcze kupię to serum, choć to, które mam wystarczy jeszcze na długo, bo pomimo niewielkiej pojemności jest wydajne.

Skład:
Macadamia Integrifolia Seed Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Silica, Citrus Limon Peel Extract/Helianthus Annuus Seed Oil, retinyl palmitate, Tocopheryl Acetate, Caprylyl Glycol/ Glyceryl Caprylate/Ethylhexylglycerin/Parfum

Znacie to serum? Używacie olejów w pielęgnacji paznokci?



25 komentarzy:

  1. Mam chęć wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam to serum i po miesiącu nie dość,że efektów brak to jeszcze zaczęło śmierdzieć:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Ja mam je dłużej niż miesiąc i nie zauważyłam żadnych zmian.

      Usuń
  3. może się skusze :) póki co mam trochę podobnych produktów do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie olejki są podstawą pielęgnacji paznokci, uważam, że są najlepsze. Regenerum znam, stosuję i cenię :)
    Pozdrawiam, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego serum, teraz używam olejku z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale skład wygląda całkiem przyjemnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obecnie mam olejek od Victorii Vynn, ale takie serum czemu nie, moje skórki nieźle potrafią się strzępić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ten problem. Zwłaszcza, że w "życiu codziennym" niszczę sobie ręce.

      Usuń
  8. OOO, coś totalnie dla mnie! Mam bardzo przesuszone skórki, a paznokcie ostatnio są w fatalnej kondycji. No i formuła z pędzelkiem, to coś, co lubię - rach ciach i pielęgnacja odbębniona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na skórki też dobrze działa. Są miękkie i właśnie się tak nie "strzępią".
      Pędzelek to świetna sprawa, bo jest łatwo i nie ma bałaganu wokół.

      Usuń
  9. Nie znam go.O Regenerum czytam różne opinie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Olejów do pielęgnacji paznokci i nie tylko używam bardzo często. Produkt ten swojego czasu był naprawdę bardzo reklamowany, jednak sama nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam właśnie wpisy na blogach, ale dotyczyły różnych innych kosmetyków. Ale zainteresowałam się dopiero, gdy przeczytałam o tym serum i jego składzie.

      Usuń
  11. Widzisz, gdyby nie Twój wpis to sama bym nie pomyślała, że to serum am taki super skład;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym przeczytałam na którymś blogu. I od razu się napaliłam na to serum. :-)

      Usuń
  12. Mnie nie kusił, bo nie wiem czemu ubzdurałam sobie, że ma fatalny skład. A tu proszę takie zaskoczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest bardzo dobre i super działa, ale Evree jest chyba jeszcze lepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Evree też ma takie serum? Nawet nie wiedziałam. Używałam kiedyś do paznokci ich olejku, ale nie miał tak wygodnego dozownika.

      Usuń
  14. Serum do paznokci brzmi bardzo dobrze. Zwlaszcza teraz by mi sie przydalo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wiosnę chyba wszystkim paznokcie "słabną"...

      Usuń
  15. such a lovely Review,
    the right care is amazing and the Serum sounds amazing.
    lovely :D

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam już gdzieś to serum, ale nigdy nie miałam okazji sprawdzić jego działania. Może sobie zakupię.

    OdpowiedzUsuń