Blogowe przemyślenia i konkurs na Instagram

Po każdej kilkudniowej przerwie w blogowaniu wracam z nowymi pomysłami i zapałem do pisania. Tym razem wracam jeszcze z chęcią powrotu do trochę zaniedbanej tematyki...


W ostatnich czasach na blogu pisałam głównie o kosmetykach i zaczął on zmieniać się w typowy blog urodowy. A przecież miał być o szerzej rozumianym „lifestyle”, zwłaszcza, że zawsze lubiłam pisać np. o aranżacji wnętrz i „ładnych rzeczach”.

Postanowiłam, że znowu zajmę się tym, bardziej intensywnie niż ostatnio. Nie oznacza to jednak odwrotu od tematyki kosmetycznej. Będzie o jednym i o drugim, po trochę...

Był czas, kiedy zastanawiałam się nad podziałem bloga, ale i tak ledwie nadążam z regularnym pisaniem tutaj. Ostatnio wiele się dzieje w pracy – stąd wynikła ta kilkudniowa nieobecność.

Konkurs na Instagram

Aby ją jakoś wynagrodzić, zorganizowałam konkurs na Instagram, ale nawet nie miałam kiedy go jakoś „nagłośnić”. Brakowało mi czasu nawet na „szybki Instagram”. Zaległości tam też nadrabiam dopiero dziś...

Konkurs potrwa jeszcze przez 2 tygodnie, więc zapraszam! :-)


Do wygrania - zestaw kosmetyków – wszystkie są nowe i nie otwierane.

Jeśli jesteście na Instagram i macie ochotę wygrać te kosmetyki, udostępnicie to zdjęcie u siebie na profilu, zaobserwujcie i oznaczcie mnie.

Następnie pod zdjęciem konkursowym opiszcie przy pomocy max. 3 słów i 5 ikonek, co sprawia Wam radość.

Autorka najciekawszej odpowiedzi otrzyma: krem do twarzy Evree, CC krem Delii, krem do rąk AA, spray po opalaniu Avon .

Konkurs trwa do 6 czerwca do północy!

Organizatorką jest Hedonizm i Eskapizm.

Konkurs przeznaczony jest dla mieszkańców Polski (wysyłka tylko do Polski) z PUBLICZNYM profilem.

Uczestnik Konkursu nie ma możliwości wymiany nagrody na ekwiwalent pieniężny lub na cokolwiek innego.

Konkurs NIE JEST losowaniem, więc nie podlega przepisom o grach losowych.


Tymczasem lecę do Was, zobaczyć, co mnie ominęło! :-)


9 komentarzy:

  1. Też lubię pisać o wszystkim, a kończy się na kosmetykach ;)) Fajny konkurs, życzę miłej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :-)

      Lubię u Ciebie czytać o kosmetykach, bo mogą się sprawdzić i u mnie. :-)

      Usuń
  2. Znam ten problem, również myślałam o drugim blogu osobno - na inne tematy niż kosmetyka, ale kto by miał na to czas :) Powodzenia dla uczestników :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w sumie piszę o wszystkim i o niczym, ale i tak kosmetyków najwięcej :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja powiększyłam tematykę bloga ;) wzięłam udział w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń