IKEA: Wiosna 2020

Wiosenna kolekcja IKEA jest bardzo wiosenna – także pod względem koloru – dużo tu zieleni. Niezmiernie mnie to cieszy, bo to mój ulubiony kolor. ;-)


Zielona kuchnia jest fantastyczna. Aż żałuję, że sobie takiej nie zrobiłam, choć to zepsułoby mi koncepcję całości mieszkania.

W każdym razie, gdybym miała mieć meble w jakimś kolorze – szczególnie ciemnym, i nasyconym, byłoby to zieleń. Innych jakoś sobie nie wyobrażam w moim domu (choć w innych często mi się podobają).













Jak Wam się podoba? Lubicie zieleń we wnętrzach?


(Zdjęcia: IKEA)

19 komentarzy:

  1. Zieleń wolę oglądać za oknem, ale tu ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta zielen jest boska :) ja sie do ikei wybieram od jakiegos czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Ale chyba nieprędko się wybierzemy.

      Usuń
  3. Ja jakoś nie wyobrażam sobie zielonych mebli w domu, choć kolor bardzo lubię i na zdjęciach mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już sobie wyobrażam. Choć kiedyś pewnie też nie widziałabym tego. :-)

      Usuń
  4. Ikea always do cool stuff!

    Though in Scotland they shut today and don't know when they will reopen :-|

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja właśnie zastanawiam się nad zielenią w kuchni. Kuchnię mam bardzo słoneczną, więc taka zieleń dałaby trochę chłodu.
    Ikea jak zwykle prezentuje piękne inspiracje, a witrynka z popiersiami jest po prostu mega (bardziej chyba kolekcja głów) :DDDDD.

    Bardzo mi się podoba spokojny, ale i trochę surowy styl tych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też podoba ten styl.

      Kuchnię masz piękną! Jedna z moich ulubionych kuchni znanych z internetu.

      Usuń
  6. podobają misię takie wnętrze, sama chę6tnie obkładam się ostatnio kwiatami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!

      Ja w nowym mieszkaniu jeszcze nie mam roślin i brak mi ich. A nieprędko przyjadą... ;-(

      Usuń
  7. Mi zielone meble i ściany podobają się bardzo na zdjęciach, sama chyba nie do końca bym się z nimi dobrze czuła, z zieleni wokół siebie to lubię kwiaty doniczkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam z wieloma kolorami i motywami (i z makijażami!), że na zdjęciach mi się podobają, a u mnie - niekoniecznie.

      Usuń
  8. Jestem przed remontem kuchni w domu. Zieleń może niekoniecznie (sypialnię mam retro zieloną i już mnie znudziła). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, jak urządzisz nową kuchnię.

      Tej sypialni retro zresztą też jestem ciekawa. :-)

      Usuń
  9. W tym sezonie Ikea mnie nie zawiodla <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie. Tylko niestety nie mogę się tam wybrać ;-(

      Usuń
  10. Marzę o kuchni w takim kolorze i stylu. Teraz wynajmujemy mieszkanie i mamy lakierowane białe szafki w kuchni. Powiem tak - nigdy w życiu się na takie nie zdecyduje we własnym mieszkaniu ;) Widać absolutnie każdy odbity palec...

    OdpowiedzUsuń