Inspiracje: Bodie and Fou

Odkryłam kolejną markę wnętrzarską, która przypadła mi do gustu, a nawet więcej, dała mi do myślenia nad zmianami w mieszkaniu, które właśnie planuję.

1. / 2.

Można powiedzieć, że to kolejne zdjęcia wnętrz w stylu skandynawskim, w takiej bardziej surowej jego wersji. Nie są to wnętrza stonowane, spokojne i elegancko chłodne. Za to mają coś w sobie.

1. / 2.

1. / 2.

1. / 2.

1. / 2.

1. / 2.

1. / 2.

1. / 2.

1. / 2.

1. / 2.

Rozbroił mnie pomysł na lalkę. ;-)

1. / 2.

Jak Wam się podoba?


21 komentarzy:

  1. Znakomite wnętrza :) Pozdrawiam ciepło, miłego dnia :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Super inspiracje, piękne krzesełka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Można prosić o inspiracje z motywami góralskimi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym takie chętnie pooglądała :). Kilka elementów mi się spodobało, ale nie wiem czy bym się zdecydowała :)

      Usuń
  4. Rzeczy zdecydowanie z mojego zgodne z moim stylem. Genialne.

    OdpowiedzUsuń
  5. I like :D musze też coś pokombinować z łóżkiem podobałby mi się taki materac na podłodze na paletach jeśli dobrze to wypatrzyłam na jednym z tych zdjęć:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taki styl, świetne zestawienia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne ozdoby na ścianę, szczególnie tablica z "organizatorem" - pojemnikami na przeróżne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się! Sama zdecydowanie coraz bardziej skłaniam się ku bardziej ascetycznym wnętrzom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł na lalkę faktycznie ekstra :D

    Podobają mi się te drewniane żyrandole - szkoda, że są takie drogie i ciekawe, ile dają światła... Fajny jest też pomysł z panelami "z książkami" w łazience - bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak też mogłabym mieszkać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne inspiracje. Moje ulubione klimaty

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tego wszystkiego najbardziej podoba mi się szara pościel;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się te inspiracje... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna lampa z tych drewnianych kółek <3 Niesamowita jest.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie bardzo lubię taki styl, wolę wnętrza ciepłe. Ten żyrandol z drewnianych (?) kółek, ktory dwa razy się powtarza, wygląda bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie to wygląda, zwłaszcza łóżka i to co w ich obrębie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe rozwiązania na wyposażenie mieszkania. Trudno mi nawet określić ten styl - nie jest do końca naturalny, ale wywiera dobre wrażenie. Jest tu trochę chłodu, ale w odpowiedniej jego ilości, co jest zaletą.

    OdpowiedzUsuń