Piątka na piątek: Czerwcowe i lipcowe odkrycia blogowe

Zapraszam na lipcowe, a także czerwcowe ciekawe teksty, znalezione na blogach, na które zaglądam.


Piłka nożna i kobiety


Ostatnio był mundial, którego nie oglądałam, ale niektóre blogerki narzekały, że wciąga chłopaków i mają tego dosyć. Piłką nożną ciągle częściej interesują się mężczyźni właśnie, ale czy nie wynika to między innymi z tego, że ciągle jeszcze nawet w szkołach w piłkę grają chłopcy, a dziewczynki nie?

Jak to było z kobiecym futbolem? (Formalny zakaz do... 1971 roku mnie zaskoczył, nie wiedziałam, że tak...). Możecie poczytać tutaj.


Blogspot czy Wordpress


Tekst ciekawy i przydatny dla każdego, kto ma bloga i korzysta z którejś z tych platform. Italiana właśnie „przesiadła się” z Blogspota na Wordpress. Jakie ma wrażenia? Poczytajcie tutaj!


Koreańska pielęgnacja twarzy


Takie wpisy czytam prawdopodobnie z tym rodzajem zainteresowania, z jakim kiedyś Europejczycy czytali o Papuasach, a owi oglądali Europejczyków. Odkrywanie innych światów... Ciekawych światów.


Sabbath – wywiad z Kilianem Hennessy


Przeprowadzić taki wywiad to nie lada sztuka, a Sabbath umie naprawdę ciekawie porozmawiać ze swoimi gośćmi. Zwłaszcza, że podobno niewielu osobom się zrobić wywiad podczas pobytu założyciela marki ByKilian w Polsce. Wywiad możecie przeczytać tutaj.

Moją fotorelację ze spotkania znajdziecie tutaj.


Akcja Kosmetyczne Skarby


Kosmetyczne Skarby to akcja Hexxany, którą podziwiam za organizację ciekawych akcji i nowe pomysły na takowe. Oglądanie kolekcji uczestniczek wciąga... 

Znalazłyście ostatnio jakieś ciekawe blogi albo warte polecenia teksty na blogach?



9 komentarzy:

  1. Mam takie zaległości na blogach jak stąd na księżyc, więc pewnie sporo przegapiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. połowy rzeczy nie kojarzę hmmm tym ciekawsze będzie ich przeczytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog Sabbath uwielbiam.. a wywiad z Kilianem... ahhhh aż zazdroszczę ;)) kilka jego zapachów bardzo lubię ale wszystkie podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wywiad Sabbath jest świetny! Ona zresztą też. :-)

      Usuń
  4. Nie pozostaje mi nic innego tylko zabrać się za czytanie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dyskusja blogspot vs wordpress jak dla mnie nie ma końca :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za polecenie mojego wpisu :) (odpowiadam, korzystając z tego super wygodnego systemu komentarzy, aż się łezka tęsknoty w oku kręci ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie - to świetny wpis!

      Usuń
  7. W moim przypadku jest tak, że uwielbiam piłkę nożną a mój facet np nie...ogląda, ale to nie jest na zasadzie że "piłka nożna to wszystko". Dla niego ważny jest bardziej boks, w którym ja nic nie widzę...
    Brakuje mi tego, że nie interesuje się piłką nożną tak jakbym ja tego chciała, bo nie mam z kim o tym gadać. Niestety...:/// Fajnie, że podrzuciłaś link do historii z kobiecym futbolem. Mi już nie raz ten zakaz obił się o uszy ;)

    OdpowiedzUsuń