IKEA: Kolekcja świąteczna raz jeszcze

Jeśli bierzecie się za pakowanie prezentów i poszukujecie pomysłów, to może przydadzą Wam się te zdjęcia?


Pochodzą z tegorocznej świątecznej kolekcji marki IKEA. Przypominają mi o sytuacji, kiedy z braku innych materiałów zapakowałam prezenty w folię aluminiową. Wyszły całkiem ciekawe! ;-)

IKEA: gift wrapping ideas


IKEA: pakowanie prezentów

IKEA: Boże Narodzenie, srebro, złoto

IKEA: Christmas Inspirations silver gold

IKEA: Christmas Inspirations

IKEA: Christmas Inspirations silver gold stars

IKEA: Christmas Inspirations

Więcej pomysłów na ciekawe „ubranka” prezentów znajdziecie tutaj.

Miłego pakowania prezentów!
(Zdjęcia: IKEA)

28 komentarzy:

  1. A ja nigdy nie byłam w Ikei :( Ale chciałabym kiedyś pojechać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje! Właśnie muszę się zabrać za pakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe, ikeę mam na drugim końcu miasta dlatego rzadko bywam choć lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam w ten weekend :) Większość świecidełek świątecznych jest już przeceniona więc można buszować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, szkoda, że już się nie zdołam wybrać ;-( Ale dobrze, że jeszcze coś zostało! ;-)

      Usuń
  5. Od dawna podoba mi się połączenie złota i srebra! Fajny pomysł na zapakowanie prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żyrandol choinkowy mega oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie to wszystko piękne, a zdjęcia bezbłędne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na zapakowanie prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Kochana, choinka na zdjęciu nie jest moja - jest tylko świąteczną dekoracją bloga, jako, że w tym roku nie planuję takiej wielkiej choinki, nie mam fotki i poszukałam inspiracji- widziałam właśnie, pisałaś o niej , jest by Nicole Balch :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swoją drogą ciekawe jak uzyskała taki efekt, myślę że potraktowała sprejem? Korci mnie spróbować, ale na takiej miniaturowej:)

      Usuń
  10. Taaa, przypominasz, że czas już się tym pakowaniem zająć. A ja tym czasem w lesie jeszcze z prezentami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Złoty papier do pakowania jest przepiękny.
    Ja w tym roku wszystkie prezenty pakuję w beżowy papier i przewiązuję pocztowym sznurkiem. Naklejam w roku znaczki, adresuję jak należy i kładę pod choinkę. Taka koncepcja ;)

    Zapraszam Cię przy okazji do mnie na candy. Co prawda jutro już ostatni dzień, ale lepiej późno niż wcale :)
    Tym bardziej, że rozdaję kolorowe papilotki do muffinek w stylu retro i różne inne cuda
    http://klimatdomu.blogspot.com/2013/12/magia-przygotowan-i-rozkoszne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Złoto, srebro... no hmm hmm... takie widzę święta na bogato. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudownosci ! Super to wszystko sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi just thought i would tell you naklejki something.. This is twice now ive landed on your blog in the naklejki last 3 weeks searching for completely unrelated things. Spooky or what?
    jeux batman

    OdpowiedzUsuń
  15. A pakowanie prezentów wciąż przede mną :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam, choć wolę samą biel;))) buziaki dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  17. ja już dawno, w listopadzie wszystko zapakowałam choć nie tak ładnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Złoty i srebrny papier do pakowania prezentów jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądają te prezenty w złotym i srebrnym papierze ;) Pomyślę o tym za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczęka mi opadła z wrażenia, świetne pomysły!Złote i srebrne opakowania prezentów - strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne inspiracje :) Aż oczy się świecą patrząc na te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pewno mi się to przyda, bo pakowanie jeszcze przede mną. ;)

    OdpowiedzUsuń