Świąteczne wnętrza 2020

W tym roku po raz pierwszy robię Wigilię i święta w domu. Z uwagi na pandemię tym razem nie wyjeżdżamy, jak co rok.


Garden Trading


To dla nas nowość, bo zawsze święta spędzaliśmy u rodzin, w innych miastach. Wyjeżdżaliśmy przed Wigilią, wracaliśmy po świętach... I tak przez ponad 20 lat! :-)


Choć trochę smutno, że tym razem ominą nas rodzinne spotkania, cieszę się nowym doświadczeniem: świętami we własnym domu! Po tylu latach chyba najwyższy czas tego doświadczyć.


Szukam pomysłów na dekoracje, a że jak zwykle w grudniu mam nawał pracy, nie wiem, czy uda mi się zrobić takie święta, jak bym chciała. Ale odbiję to sobie na blogu.


Garden Trading

Garden Trading

Garden Trading

Garden Trading


Garden Trading

Garden Trading

Lights4fun

Lights4fun


Lights4fun

Lights4fun

Widzę na innych blogach i Instagramie, że większość domów już jest udekorowana i świąteczna.


Jak to wygląda u Was?




9 komentarzy:

  1. U mnie bardziej na zewnątrz, światełka, tańczące gwiazdki z projektora ledowego. Kończę remont pokoju córki, więc możesz sobie wyobrazić jak jest wewnątrz. Ale w tym roku jadę na maxa z dekoracjami. Kiczowato, czerwono, zielono, złoto, srebro. Muszę poczuć te święta wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh my goodness! Everything looks so beautiful and cozy. I just love holiday decorations.
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspiracje <3 Uwielbiam świąteczny czas i świąteczne ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie wystrojone wnętrza. U mnie niestety jeszcze dekoracji brak bo wczoraj zakończyłam przeprowadzkę ale myślę, że na dniach dekoracje się pojawią ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wnętrza. Uwielbiam wnętrza udekorowane na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze marzył mi się taki kominek. Na święta pasuje idealnie, żeby odpocząć sobie trochę w rodzinnym gronie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele dekoracji można wykonać samemu. Ja kupiłam materiały i uszyłam poszewki na poduszki. Wystarczy sam gładki, czerwony materiał.

    OdpowiedzUsuń