Inspiracje: Biuro w pokoju dziennym

Jak już wspomniałam robimy mały remont...


Obecnie “poprawiany” pokój jest przede wszystkim naszym biurem i... salonem? To chyba za dużo powiedziane. Mam wrażenie, że od pewnego czasu nadużywa się tego słowa... Bardziej adekwatne wydaje mi się określenie “pokój dzienny”, bo w nim spędza się dni.

Zwykle właśnie przy biurkach, ale jest też kanapa, na której można posiedzieć, ale też spać. Pokój pełni więc funkcje biura, pokoju dziennego, a czasami sypialni.

Dlatego poszukuję pomysłów na ciekawe połączenie różnych sprzętów i funkcji w jednym miejscu. Może komuś z Was też się przydadzą?









Podobają Wam się?

Przy okazji przypominam, że czekam na Wasze pomysły na wpisy o wnętrzach!


(Zdjęcia: Alvhem)


26 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje. Chciałabym mieć taki kącik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach ten piecyk z pierwszego zdjęcia idealnie by mi pasował ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Namalowany dywan w krzyżyki super, a w ogóle fajne inspiracje. Też mam lifting dziennego i właśnie się głowię co zrobić, żeby nie siedzieć z kompem przy stole.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kącik z biblioteczką jest nieziemski! :) Chętnie przeczytałabym o czymś bardzo nisko budżetowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, zdecydowanie nie jest łatwo połączyć w jednym pokoju wiele funkcji, jednak przy odrobinie wysiłku i samozaparcia wszystko jest możliwe. Trzymam kciuki by i Tobie udało się znaleźć taki złoty środek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspiracje świetne choć osobiście wolę połączenie sypialnia+biuro w jednym.

    OdpowiedzUsuń
  7. O, no to tak jak u mnie - tylko, że nie dość, że biurko stoi w kątku ze stacjonarką Męża, to jeszcze dochodzi mój laptop na stole "gościnnym" :) I mamy pomieszanie z poplątaniem. Ale ogarniam jak się da - a jak się nie da, to chowam laptopa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam oglądać takie inspiracje :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na zdjęciach bardzo mi się podobają białe wnętrza... Ale nie mogłabym w takim mieszkać, żyłabym w ciągłym strachu, że coś pobrudzę. Uzasadnionym zresztą, nasze mieszkanie malowane pół roku temu już nadaje się do odświeżenia. A białe nie było. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, przestronnie, przytulnie :) jak ja okropnie żałuję, że nie mam możliwości pracować zdalnie z domu! :(

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne inspiracje, podobają mi się takie wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super :) Ale myślę, że w domu z dziećmi białe ściany długo nie będą białe... Efekt jest genialny, więcej przestrzeni i światła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem, które zdjęcie bardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ahhh cudowne zdjęcia, uwielbiam takie wnętrza!
    Pozdrawiam, Kasia
    http://wearefashionkilla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie zawsze dziwi, że ludzie pokoje dzienne w blokach, w dodatku z aneksami kuchennymi nazywają salonami;)


    mam nadzieję, że po remoncie pochwalisz się efektami?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. czy któryś z wyżej sfotografowanych pomieszczeń jest waszym pokojem dziennym?
    >> mój blog <<

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mi się marzy białe drewno :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem fajnie można połączyć te dwa pomieszczenia ;-) Podoba mi się ta opcja ze ścianą, ale też taki sztywny papawan byłby okej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. PRZEPIĘKNE!
    Uwielbiam białe wnętrza i wystroje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjne inspiracje. Nie mogę się napatrzeć na te wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow piękne i klasyczne pomieszczenia :) Chciałabym mieć takie piecyki z kafli w swoim domu bo kojarzą mi się z domem babci.

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie na fotach,ale nie wiem,czy bym się w tym odnalazła,przede wszystkim wszystko tak super wygląda na tak duzej przestrzeni a w bloku -ciaśniej,choć jak porównuję metraż mojego eM z dużej płyty z mieszkaniami budowanymi teraz,przynajmniej w moim mieście, to mój ponad 20 m pokój dzienny nie wypada tak źle :)

    OdpowiedzUsuń